Dzisiaj jest 28 kwie 2025, 21:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 paź 2012, 15:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 19:51
Posty: 246
Pojazd:
Jak w temacie:D
Na ile Nm ustawić klucz Dynamometryczny przy dokręcaniu śruby wału?




_________________

SetUP
*Stage6 StreetRace 70
*Wał Top Racing Evo NG
*MHR Overrange
*Pasek Polini Speed
*Przeciwtalerz Hebo Nickel HQ
*Mapa społeczności Mieloch Motocykle http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=246630&postdays=0&postorder=asc&start=0


Ostatnio zmieniony 12 paź 2012, 9:53 przez Kamil795, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 16:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 18:37
Posty: 161
Pojazd: Yamaha Zest
5 000 000 Nm . Weź chłopie.. dokręć do oporu i troche wiecej a nie sie bawisz w jakieś klucze niutonometryczne..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 17:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 19:51
Posty: 246
Pojazd:
no dobra ale ja mam nowy wał i nie chce zepsuć gwintu
dlatego chyba tu pisze?! :mrgreen:




_________________

SetUP
*Stage6 StreetRace 70
*Wał Top Racing Evo NG
*MHR Overrange
*Pasek Polini Speed
*Przeciwtalerz Hebo Nickel HQ
*Mapa społeczności Mieloch Motocykle http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=246630&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 22:20 
Zbanowany

Rejestracja: 22 maja 2012, 22:33
Posty: 654
Lokalizacja: Góra_ DGR NJ36
Pojazd:
nic sie nie zepsuje dokrec tyle ile sie ta i to na tyle :)




_________________

Zapraszam>>>>>>>>>>>]Jedyne takie w Polsce Cu$t0m zapraszam<3<<<<<<<<<<<<<<<<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2012, 5:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 19:51
Posty: 246
Pojazd:
no i tu jest problem bo do tego sluzy ten klucz zeby czasem nie dokrecic o pol obrotu za duzo bo np. Gwint moze sie rozciagnac i w rezultacie bedzie slabo dokrecony...
Napewno dokrecaliscie kluczem dynamometrycznym / chyba ze pneumatycznym ale tu juz mozna latwo zerwac gwint.
Napiszcie na ile nastawic ten klucz




_________________

SetUP
*Stage6 StreetRace 70
*Wał Top Racing Evo NG
*MHR Overrange
*Pasek Polini Speed
*Przeciwtalerz Hebo Nickel HQ
*Mapa społeczności Mieloch Motocykle http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=246630&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2012, 12:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 18:37
Posty: 161
Pojazd: Yamaha Zest
ta , uważaj bo Ty napewno dokrecisz o pól obrotu za dużo .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2012, 12:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 19:51
Posty: 246
Pojazd:
Dobra widzę że jednak nie ma sensu tu pisać...
Zawioze do autoryzowanego serwisu Mielocha i będzie tak jak trzeba i gwarancja na to że jest dobrze :mrgreen:
a cena 15-20 zł




_________________

SetUP
*Stage6 StreetRace 70
*Wał Top Racing Evo NG
*MHR Overrange
*Pasek Polini Speed
*Przeciwtalerz Hebo Nickel HQ
*Mapa społeczności Mieloch Motocykle http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=246630&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2012, 17:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 18:37
Posty: 161
Pojazd: Yamaha Zest
hahahaha , ze śrubką do serwisu . POZDRAWIAM .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2012, 19:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 19:51
Posty: 246
Pojazd:
Jeżeli wy "znawcy" nie znacie odpowiedzi na tak proste pytanie to
co was obchodzi to co ja z tym zrobię:!: :?:

TEMAT DO ZAMKNIĘCIA




_________________

SetUP
*Stage6 StreetRace 70
*Wał Top Racing Evo NG
*MHR Overrange
*Pasek Polini Speed
*Przeciwtalerz Hebo Nickel HQ
*Mapa społeczności Mieloch Motocykle http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=246630&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2012, 20:16 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Kamil795 pisze:
Jeżeli wy "znawcy" nie znacie odpowiedzi na tak proste pytanie to
co was obchodzi to co ja z tym zrobię:!
Ty nawet poprawnie nie umiesz napisac nazwy takiego klucza, a jak takie proste pytanie to po co pytasz Vahovcó? , widocznie ciężko sprawdzic w serwisówce


Ostatnio zmieniony 11 paź 2012, 20:49 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2012, 20:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
kazda srubke powinno sie dokrecac z odpowiednim momentem.

Cylinder to okolo 15Nm.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2012, 20:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 19:51
Posty: 246
Pojazd:
n0ooRt pisze:
Kamil795 pisze:
Jeżeli wy "znawcy" nie znacie odpowiedzi na tak proste pytanie to
co was obchodzi to co ja z tym zrobię:!
Ty nawet poprawnie nie umiesz napisac nazwy takiego klucza, a jak takie proste pytanie to po co pytasz Vahovcó? , widocznie ciężko sprawdzic w serwisówce


Ty tu jesteś od kłócenia się czy pomagania na forum?


Dzięki Pyle




_________________

SetUP
*Stage6 StreetRace 70
*Wał Top Racing Evo NG
*MHR Overrange
*Pasek Polini Speed
*Przeciwtalerz Hebo Nickel HQ
*Mapa społeczności Mieloch Motocykle http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=246630&postdays=0&postorder=asc&start=0


Ostatnio zmieniony 11 paź 2012, 20:54 przez Kamil795, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2012, 21:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
skoro w maluchu głowicę dokręca się z siłą 52NM, to tak z PRL'u na nasze to będzie ok 20NM




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2012, 21:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2012, 15:42
Posty: 119
Lokalizacja: Miechów
Pojazd:
Ale w sumie prawda, z taką głupotą do serwisu gdzie ci wezmą pneumata i poprostu przykręcą.. Nie masz już na co kasy wydawać najwyraźniej. Ja mam pneumata 400Nm i nic się nie zrywa, śruba od wariatora powinna być poprostu dobrze przykręcona żeby się nie odkręcić a pozatym wał jest hartowany więc jak ci już ma pójść to nakrętka ale musiałbyś się nieźle postarać zeby gwint zerwać. PZDR!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2012, 22:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 19:51
Posty: 246
Pojazd:
Nareszcie:D
Szafa Dzięki o takie właśnie informacje mi chodziło :D




_________________

SetUP
*Stage6 StreetRace 70
*Wał Top Racing Evo NG
*MHR Overrange
*Pasek Polini Speed
*Przeciwtalerz Hebo Nickel HQ
*Mapa społeczności Mieloch Motocykle http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=246630&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2012, 20:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Kamil795, Co z tego że masz nowy wał ja tez miałem wał za 400 zł i dokręcałem bez tego klucza.Ten klucz jest dobry do cylindra a na wale dokręcasz ile się da zwykłym kluczem, jak idzie ciężko to odpuszczasz.To nie jest takie trudne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2012, 22:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 19:51
Posty: 246
Pojazd:
Byłem już około południa w serwisie
wiem już dlaczego w ogóle musiałem wymienic wał:/
mianowicie gdy brat ostatnio pomagał wymienić pasek to zgubił podkładkę pod przeciwtależ a w rezultacie na frezach i tak był luz pomimo tego że było dobrze dokręcone...

Dokręcili mi to trój stopniowym pneumatem (na 2 biegu) i dołożyli brakującą podkładkę :D
cena: 20zł

Ps. Jeśli chodzi o te Nm to powiem tak 30 Nm to jest tak jak byśmy poprostu z niedużą siłą nacisnęli na klucz. Tak że to raczej trzeba będzie ustawiać na ok 50 ew. po prostu zwykłą 17-stką dokręcać :mrgreen:

Dzięki wszystkim za odpowiedzi , wiem już wszystko na ten temat (z rozmów oraz testowania klucza dynamometrycznego u mechanika)




_________________

SetUP
*Stage6 StreetRace 70
*Wał Top Racing Evo NG
*MHR Overrange
*Pasek Polini Speed
*Przeciwtalerz Hebo Nickel HQ
*Mapa społeczności Mieloch Motocykle http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=246630&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sty 2015, 8:44 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Odgrzebię stary wątek ;)

Ja dokręcam momentem 56NM i wariator i sprzęgło.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy