Dzisiaj jest 30 lis 2024, 13:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: 80ccm vs 90cm
Post: 10 paź 2012, 19:03 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 13:08
Posty: 62
Pojazd:
witam chciałbym się was doradzić jaki kupić cylinder do vapora otóż gra toczy sie o arisala 50d i wm motor 51d pomóżcie mi do nie mogą się zdecydować, albo odrazu kupić tec 90ccm? co wy na to?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 20:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2011, 10:00
Posty: 334
Pojazd:
90cc=52mm ...




_________________

http://www.facebook.com/Motocyklezyciem
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2012, 14:41 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 13:08
Posty: 62
Pojazd:
no wiem że 90cc ma tłok 52,4mm ale chce sie poradzić który z tych 3 wybrać wiem że chńskie części taniej mnie wyjdą ale czy długo na nich pojeżdżę? a dodam że zależy mi też an osiągach i właśnie tu mam dylemat bo jak wsadzę tec 90cc to muszę prawie wszystko robić prawie pod 125cc a to są koszty niestety:(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2012, 19:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2011, 10:00
Posty: 334
Pojazd:
Airsal- Dobra jakość części,
WM-średnia jakość, niestety niektóre części WM są dobre jak się trafi na niefelerne.




_________________

http://www.facebook.com/Motocyklezyciem
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2012, 19:21 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 13:08
Posty: 62
Pojazd:
czyli polecasz bardziej arisala? wiesz chodzi mi żebym mógł tą 100km/h na nim polecieć :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2012, 19:40 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
Raczej 100 nie da rady.




_________________

Wpadaj do mnie:
YAMAHA AEROX SP55 2011r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2012, 19:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2011, 10:00
Posty: 334
Pojazd:
100 Nie ma szans, chyba że byś ingerował w: gaźniku(24mm), napędzie, układzie zapłonowym(zmienny kąt zapłonu), do tego głowica z większymi zaworami i reszta dupereli. Z 80cc nie wyciągniesz 100 po prostym nawet po tuningu gaźnika i napędu.

Ja kupiłem pełne, firmowe 90cc(52,4) i leci 100-110 po prostym, ale na samym cylindrze i głowicy oczywiście się nie obeszło..




_________________

http://www.facebook.com/Motocyklezyciem
Obrazek


Ostatnio zmieniony 11 paź 2012, 19:45 przez AraS, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2012, 10:20 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 13:08
Posty: 62
Pojazd:
AraS a jakiej firmy masz ten cylinder? mógłbyś mi powiedzieć jaki masz w swoim steup? takie jak ty masz osiągi nie interesują :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2012, 10:27 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
ja mam cylinder z tłokiem 51 mm mcn i powiem ,że daje rade 80-85 z gory 100 sie bója posiadam zippa quantuma 4t to i tak dobrze leci bo mam głowice seryjna i tłok wklęsły jak bym miał głowice z powiekszonymi i ten tłok wypukły to by lecial 90 albo i ponad zapłaciłem za to 214 z głowcia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2012, 10:51 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 13:08
Posty: 62
Pojazd:
a nie wiecie może ile by leciał na cylku tec 90cc i sportowym wałku rozrządu tec performence i przełożeniach +10%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2012, 13:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 14:49
Posty: 351
Lokalizacja: Świerklany/Rybnik
Pojazd:
100 4t.. mhmm.. chyba z mont everestu




_________________

hooligan-piaggio-gilera-77cc-black-white-fluoorange-project-t373273.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2012, 21:43 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Mefisto pisze:
100 4t.. mhmm.. chyba z mont everestu

tak tylko że mam jeszcze wariator i sprzegło by vein jak nie wiesz co to zajrzyj do tematu zrob to sam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 8:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 14:49
Posty: 351
Lokalizacja: Świerklany/Rybnik
Pojazd:
dobra, najpierw mi pokaż jak jedziesz te 100 a potem bd gadac : D




_________________

hooligan-piaggio-gilera-77cc-black-white-fluoorange-project-t373273.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 10:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 21:58
Posty: 447
Pojazd:
Mefisto pisze:
100 4t.. mhmm.. chyba z mont everestu

Z 200 poleci...

100 w 4t troche nie realne.. :roll:



Ja bym wstawil 80cc i wariator z WM i 80 bdz szedl na pewno... starczy Ci :roll: :twisted:




_________________

Zapraszam do Speeda ! :D
viewtopic.php?p=2201105#2201105
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 11:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 14:49
Posty: 351
Lokalizacja: Świerklany/Rybnik
Pojazd:
miałem silnik 4t na najlepszych czesciach omg to ci nigdy 100 nie pojedzie, chyba ze 125cc




_________________

hooligan-piaggio-gilera-77cc-black-white-fluoorange-project-t373273.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 12:07 
*

Rejestracja: 01 maja 2012, 20:55
Posty: 92
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
4 t 100km/h ? przecież na markowym 2t trzeba już coś wsadzić ;p jak chcesz wycisnąć jak najwięcej to kup markowy motor.Mój kumpel ma w Kingwayu Swifcie (4t oczywiście) Airsala 80 ccm i Malossi Multivar i biore go jak chce seryjnym niewyregulowanym speedfightem :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 12:10 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Mefisto pisze:
miałem silnik 4t na najlepszych czesciach omg to ci nigdy 100 nie pojedzie, chyba ze 125cc

jak będę miał czas to nagram i nie gadaj takich głupot że 4t jest gówno i 100 nie poleci kolega ma kymco agility 4t wm motor 90 ccm 51 mm wariator by vein modól odblokowany i tyle i mu na prostej 90 leci a z góry wchodzi na te kratki jak masz napis kymco to podchodzi do litery o bedę dzisiaj u niego to wrzucę film jak mu to leci z góry i na prostej


http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl& ... s:20,i:230


Ostatnio zmieniony 15 paź 2012, 12:10 przez @di16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 17:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2011, 10:00
Posty: 334
Pojazd:
51mm to nie jest 90cc !!
90cc = 52,4 !!




_________________

http://www.facebook.com/Motocyklezyciem
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 18:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
@di16, Z górki to nawet 160 poleci.... Na prostej leci 90, czyli vmax 90. Jak ja bym miał podać swoją predkosc max zmierzoną z górki, na 50 ccm i zx'ie to by wynosiło ok 120 :roll:




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html


Ostatnio zmieniony 15 paź 2012, 18:39 przez Przemek051195, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 20:27 
*

Rejestracja: 01 maja 2012, 20:55
Posty: 92
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
buhahaha ja zablokowanym Rometem 4t leciałem z górki 104 hahahah




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy