Dzisiaj jest 10 wrz 2025, 20:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 paź 2012, 19:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2011, 18:30
Posty: 170
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd:
Witam.
Mam dylemat co do portingu Hebo manston replica 70 w roxe.Jak myślicie warto robić?
Chodzi mi o taki delikatny/średni porting , np: jak hebo ma około 14km to tak na 16km max mniej więcej.Sporo na żywotności stracę , bo chciał bym polatać bezawaryjnie?Wypowiedzcie się na ten temat , będę wdzięczny.


Mój setup to:
Cylinder Hebo manston replica 70ccm
Wał Stage6 HPC
Będzie Yasuni C16 Obecnie jest Bidalot s3r
Wariator Stage6 R/T
Przeciwtalerz Stage6 R/T
Pasek Malossi X-Special
Sprzęgło Stage6 Torque Control
Dzwon Stage6 WingCooler R/T
Gaznik Stage6 Black Edition 21mm
Ssanie ręczne Polini
Filtr stożkowy Malossi E5 Box
Zawór membranowy Polini Evolution
Membranki Polini
Łożyska Stage6 SKF C4 + simeringi
Łożysko igiełkowe Malossi MHR
Kruciec Tec 21mm

Z góry dziękuje.




_________________

YAMAHA AEROX RACING/REVOLUTION 70ccm


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2012, 19:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
N żywotności raczej nie stracisz ale będzie troszkę większe spalanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2012, 21:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2012, 22:20
Posty: 314
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Yarox
Zyskasz na mocy, zwiększy się troszkę spalanie (nie koniecznie), a na żywotności prawie nic nie stracisz.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2012, 22:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Dobra przeróbka może nawet zwiększyć żywotność i moc oraz obniżyć spalanie.

Warto podkreślić pierwszy wyraz w powyższym zdaniu!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 16:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2011, 18:30
Posty: 170
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd:
Aha.Dzięki za odpowiedzi.

I żeby nie zakładać drugiego tematu to mam jeszcze jedno pytanie.Warto robić spasowanie karterów z cylindrem [Hebo manston replica)?




_________________

YAMAHA AEROX RACING/REVOLUTION 70ccm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 16:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2012, 20:36
Posty: 92
Lokalizacja: Gdynia/Kartuzy
Pojazd:
jak najbardziej jest to nawet wskazane :D




_________________

viewtopic.php?t=304415&postdays=0&postorder=asc&start=0
Hebo Revolution / C30
Polini Evolution III / Hebo V

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 18:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2011, 18:30
Posty: 170
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd:
Aha.Dzięki za pomoc.

Temat do zamknięcia.




_________________

YAMAHA AEROX RACING/REVOLUTION 70ccm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 19:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2012, 22:20
Posty: 314
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Yarox
Siema
Co to jest to pasowanie karterów ?
Sorry że się pytam, ale nie mogę znaleźć co to jest.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 19:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Dopasowanie karterów do kanałów cylindra.Za pomocą dremela.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 20:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2012, 22:20
Posty: 314
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Yarox
krzysiek39, Ok już coś mniej więcej rozumiem.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 21:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2011, 18:30
Posty: 170
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd:
Chodzi o to ,żeby kanały cylindra były równo z kanałami karterów bez żadnych uskoków.




_________________

YAMAHA AEROX RACING/REVOLUTION 70ccm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2012, 12:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2012, 22:20
Posty: 314
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Yarox
kamil410, Ok teraz już rozumiem. Wielkie dzięki




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2012, 15:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
stem,
Bardziej to wydech może poprawić żywotność i spalanie. :wink:




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2012, 19:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2011, 18:30
Posty: 170
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd:
Mam jeszcze pytanie.
Jeżeli zrobię spsowanie cylindra z karterami pod Hebo Manston Replica 70 , to jeśli pużniej wwale np: serie cyl to będzie dobrze?




_________________

YAMAHA AEROX RACING/REVOLUTION 70ccm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2012, 16:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
kamil410 pisze:
Mam jeszcze pytanie.
Jeżeli zrobię spsowanie cylindra z karterami pod Hebo Manston Replica 70 , to jeśli pużniej wwale np: serie cyl to będzie dobrze?


Dołączam się do pytania, ale wydaje mi się że nie bo bedą kartery za szerokie ;/




_________________

Keeway <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2012, 18:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
kamil410, Jak będą rozwiercone to raczej nie będzie pasować bo na serii będą jakieś uchybienia w karterach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2012, 18:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2011, 18:30
Posty: 170
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd:
Słyszałem właśeni że pod serie będą za duże ścianki i może słąbo seryjny cyl chodzić.




_________________

YAMAHA AEROX RACING/REVOLUTION 70ccm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 7:32 
*

Rejestracja: 23 sty 2012, 9:12
Posty: 94
Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Pojazd:
kamil410, Dobrze slyszales :)
W koncu dopasowujesz pod hebo..




_________________

Obrazek
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1631904#1631904




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy