Dzisiaj jest 29 lis 2024, 3:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 sie 2009, 18:43 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 18:34
Posty: 3
Pojazd:
Witam wszystkich!
Mam ogromny problem ze swoja honda x8r-s.
Jeżdżę nim tylko do pracy. Codziennie odpalam ze startera, przyspiesza ładnie ale po chwili (po lekkim hamowaniu) zwalnia do ok 5-10 km/h i za nic nie przyspieszy.
Dlatego za każdym razem odjeżdżam ze swojej ulicy (żeby nie wk...wiać sąsiadów :), zatrzymuje się, stawiam ją na stopce i gazuje na chama ile wlezie aż złapie maksymalne obroty (i tak parę razy). Wtedy mogę w miarę normalnie jechać.

Co to może być??? Bardzo mnie ten codzienny "rytuał" irytuje i nie tylko mnie :P
Proszę o pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2009, 18:46 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Dobrze było by zajrzeć do przekładni,dokładnie wario.Może ma progi blokujące ruch rolek.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2009, 18:49 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 18:34
Posty: 3
Pojazd:
hmm? Dzięki Mycen.
Nie jestem mechanikiem ale czy dałbym radę sam tam zajrzeć??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2009, 19:02 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Odkręć klapę.Żaden strach,olej nie wycieknie.Po lewej jest wariator,po prawej sprzęgło.Postaw na stojaku i na chodzie zobacz jak reaguje wariomat na zmianę obrotów silnika.Przełożenie powinno się zmieniać zależnie od obrotów i obciążenia.Z tym drugim będzie trudniej na stojaku. W razie czego odkręć wario i zobacz stan rolek ( przy okazji zważ je) i ich bieżni w wario.Stan pasa też jest ważny,tzn szerokość.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2009, 20:06 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 18:34
Posty: 3
Pojazd:
Dziękóweczka Mycen.
Jutro zobaczę :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 11:36 
**

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:21
Posty: 222
Lokalizacja: Łdz
Pojazd:
Spróbuj po prostu odpalić silnik i poczekać parę minut, bez gazowania, na włączonym silniku.

Jeśli po paru minutach normalnie będzie się wkręcała, może to być coś ze ssaniem (za dużo wachy dostajesz i dusisz silnik), lub -hmm- pierścienie? nie ma kompresji jak silnik zimny dopiero jak się rozejdą pod wpływem temperatury masz odpowiednią kompresję w silniku.




_________________

150




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2009, 21:19 
**

Rejestracja: 08 sie 2009, 13:04
Posty: 387
Pojazd:
Panowie miałem podobny problem. Wieczorem jeździłem (oczywiście na nowym cylu) zrobiłem na moim heblu 30 km, przespałem się, Z rana nie chciała odpalić kopałem ją jak głupi wiec odkręciłem filtr powietrza i przytkałem gaźnik ręką. Odpaliła !! szła 5 sekund na wolnych obrotach + do tego czas za nim założyłem filtr. Wsiadłem dałem jej trochę gazu i nie umiała na obroty wejść a za jakieś 5 minut zgasła i już nie odpaliła. okazało się ze pierścienie "przyklejały" się do tłoka. Teraz Honda jest na warsztacie u mechanika.




_________________

Obrazek

http://www.facebook.com/DayOfRiotBand

http://www.youtube.com/watch?v=NPTtPYTrCFA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy