Dzisiaj jest 10 sty 2025, 12:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 sie 2009, 22:39 
*

Rejestracja: 05 cze 2008, 14:27
Posty: 111
Pojazd:
Witam otóż mam problem z regulacja stożka hebo S. gażnik i cylinder mam seryjny, dysze 120, iglice podniesioną na maxa i nie idzie go wyregulować. Otóż do połowy manetki skuter ładnie idzie, a od połowy do prawie samego końca brakuje mu mocy. Jakby chciał jechać ale coś go hamuje, stożek od polowy manetki tez jest dość głośny. Dopiero jak się dociśnie na max to widać lekką poprawe w przyśpieszeniu.

Więc wiertać dysze na 130 czy szukać problemu gdzie indziej?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2009, 22:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 cze 2008, 16:51
Posty: 53
Pojazd:
JAK TY MASZ DYSZE?? ;oo 120?? O LOL JA PRZY MOIM SETUPIE MAM BODAJŻE NIECAŁA 100. WEŹ WRZUĆ MNIEJSZA I TO O DUŻO JAKAŚ 80.

Nie pisz z CAPSEM !!!/Sadi.




_________________

Aprilia sr 50 1996r.
-Malossi MHR Replica 70cm
-Malossi Fly
-Malossi Multivar
-Polini air speed control
-Wał seria ;/
-Zawór membrankowy Polini
-Wydech seria ;/
-Gaźnik dellotro 17,5 mm


Ostatnio zmieniony 18 sie 2009, 13:15 przez zombek7, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2009, 22:53 
*

Rejestracja: 05 cze 2008, 14:27
Posty: 111
Pojazd:
tylko ze na mniejszych to już wogole nie chce jechać..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2009, 22:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 16:26
Posty: 190
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
KriSStoW pisze:
wiertać

Dyszy się nie "Wierta" tylko zmienia na większą.

KriSStoW pisze:
Więc wiertać dysze na 130 czy szukać problemu gdzie indziej?


130 ? :shock: Takie dysze zakłada się do silników na poziomie EVO.
Po cholerę Ci w ogóle ten stożek ? za dużo masz kasy na paliwo ?
Wróć do seryjnego filtra oraz dysze, nie potrzebnie szukasz dodatkowej mocy przez zakładanie stożka.
Właśnie często się tak kończy, zamiast polepszyć, jest tylko gorzej.
Ł.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Nie udzielam porad przed GG !!
Masz problem ? Pisz na forum !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2009, 23:02 
*

Rejestracja: 05 cze 2008, 14:27
Posty: 111
Pojazd:
LukaszYFZ pisze:
KriSStoW pisze:
wiertać

Dyszy się nie "Wierta" tylko zmienia na większą.

KriSStoW pisze:
Więc wiertać dysze na 130 czy szukać problemu gdzie indziej?


130 ? :shock: Takie dysze zakłada się do silników na poziomie EVO.
Po cholerę Ci w ogóle ten stożek ? za dużo masz kasy na paliwo ?
Wróć do seryjnego filtra oraz dysze, nie potrzebnie szukasz dodatkowej mocy przez zakładanie stożka.
Właśnie często się tak kończy, zamiast polepszyć, jest tylko gorzej.
Ł.



po 1 żeby zmienić na większa to musze mieć wiekszą chyba nie?

po 2 napewno nie będe wracał do seryjnego filtra.

po 3 czy przy takiej pracy silnika jest możliwość że ma lewe powietrze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2009, 23:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 16:26
Posty: 190
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
Po pierwsze : Zapoznaj się z regulaminem - nie cytuj całego mojego posta.

Cytuj:
po 1 żeby zmienić na większa to musze mieć wiekszą chyba nie?


Nic nie rozumiem, najpierw chcesz dyszę "wiertać" teraz doszedłeś do wniosku, że trzeba ją zmienić na większa ?.

KriSStoW pisze:
po 3 czy przy takiej pracy silnika jest możliwość że ma lewe powietrze?


Jeśli jest nie szczelne połączenie Filtr-Gaźnik-Króciec ssący-Blok silnika to TAK.

PS. Wciskaj "alt" gdy to konieczne, oraz zaczynaj pisać z dużej litery.
Ł.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Nie udzielam porad przed GG !!
Masz problem ? Pisz na forum !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2009, 9:26 
*

Rejestracja: 05 cze 2008, 14:27
Posty: 111
Pojazd:
LukaszYFZ, rób dalej z igły widły, jak nie chcesz pomóc to sie nie wypowiadaj

Mogłby się wypowiedzieć ktoś kto ma tego stożka?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2009, 14:22 
*

Rejestracja: 05 cze 2008, 14:27
Posty: 111
Pojazd:
dalej nie moge tego problemu rozwiązać... nie mam juz sił;/ do polowy manetki jest wszystko ok ale potem nie chce się wkręcać jechać i robi buuu i to przy dyszy 120.. możliwe ze simeringi przepuszczaja?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2009, 18:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Załóż oryginalny filtr i dysze jeżeli nie bezie buu to znaczy że wina filtra. Ja tak mam ze swoim kupiłem sobie stożek REVO po czym okazało się że mój silnik nie chce z nim działać i jeżdżę na oryginalnym. Jeżeli od połowy robi buu to jest to ewidentnie przyczyna dyszy ponieważ ma zły skład mieszanki na wysokich obrotach. Musiał byś próbować jakoś zmniejszyć przepustowość stożka.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2009, 22:22 
**

Rejestracja: 16 cze 2009, 9:12
Posty: 202
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Wsadz jak mozesz troche gąbki do tego stożka,nie wiem jaki to jest,ale w moim Polini AirBox wsadzilem jeszcze troche pod plastik stozka gąbki,i udalo mi sie go wyregulowac




_________________

Honda Dominator 650ccm Cross Project




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 0:08 
*

Rejestracja: 05 cze 2008, 14:27
Posty: 111
Pojazd:
Myślałem nad włożeniem gąbki ale boje się ze gdzieś w trasie może mi ja wciągnąć do gaźnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 13:24 
**

Rejestracja: 16 cze 2009, 9:12
Posty: 202
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
A nie ma mozliwosci jakos przyczepienia jej ? nie ma miejsca pod plastikiem stozka ?




_________________

Honda Dominator 650ccm Cross Project




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 15:11 
*

Rejestracja: 05 cze 2008, 14:27
Posty: 111
Pojazd:
ten filtr jest bez plastiku, założyłem gąbke od starego filtra w króćcu filtra, mniejsza dysze i jest lepiej :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 18:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To jak by już było ok to przyklej lub przymocuj tą gąbkę czymś żeby cie jej w przepustnice nie wessało.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy