Dzisiaj jest 11 sty 2025, 3:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 sie 2009, 10:15 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lip 2009, 20:28
Posty: 383
Lokalizacja: się wziąłeś ?
Pojazd:
Mam następujące 2 problemy:

1. Skuter cięzko pali. (chociaż jest po remoncie). Musi dostać sporo paliwa żeby zagadał a jak już zagada (na ssaniu) to muszę szybko dodać gazu i ruszyć bo inaczej zgaśnie (czasami nawet jak dodam gazu to gaśnie). Potem dopiero gdy się nagrzeje to odpala za 1 razem albo ze ssaniem albo bez ale czy tak czy tak to trzeba dodawać gazu. Nie wiem czym to jest spowodowane.

2.Mój Bws ma niski v-max (w okolicach 60kmh :evil: :evil: :evil: ) I na dodatek jak jadę tak np. 50 km/h ze stałą prędkością to tak jakby leciutko szarpie do przodu i do tyłu (słabe ale odczuwalne i coś huczy :?: łożyska w kole :?: ) Wcześniej na ciężkich rolkach leciał 80 km/h a teraz te 60 to ledwo wyciąga. NA dodatek gdy jest już ciepły to ma bardzo mało mocy. Czym to może być spowodowane ?

Dla ułatwienia oto co w nim siedzi:

-Wydech Leo Vince ZX (przebieg nieznany ale napewno spory, powyżej 3 kkm)
-Cylinder i tłok RMS (przebieg 600km)
-Łożyska i simeringi oryginalne (przebieg 600km)
-Pasek RMS (przebieg 900km)
-Rolki testowe POLINI (przebieg 1 kkm)
-Seryjne sprzęgło z dosyć krzywym dzwonem
-Nieoryginalna śrubka od regulacji obrotów (w gaźniku)

Proszę was o pomoc bo wcześniej nikt mi nie pomógł :( Z góry dziękuję "!!"


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2009, 10:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Jaką masz dysze :?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2009, 13:42 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lip 2009, 20:28
Posty: 383
Lokalizacja: się wziąłeś ?
Pojazd:
Dysza 90




_________________

Polski lockerz. Zapraszam do rejestracji :wink: :wink: :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2009, 15:34 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
patrcik pisze:
-Nieoryginalna śrubka od regulacji obrotów (w gaźniku)To nie gra roli.Ważne aby kręcąc nią podnosiła przepustnicę,to jej jedyna rola.
patrcik pisze:
-Rolki testowe POLINI (przebieg 1 kkm)
Ile gram :?:
patrcik pisze:
Pasek RMS (przebieg 900km)
To akurat może być ważne bo jak się zjechał na szerokości to spadnie v-max.Może mieć źle wyregulowna mieszankę,więc zobacz kolor i stan świecy.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2009, 16:13 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lip 2009, 20:28
Posty: 383
Lokalizacja: się wziąłeś ?
Pojazd:
Kolor świecy kawa z mlekiem. Rolki testowe 5,8 gram (mam jeszcze 5.1, 4.7, 3.8 czy jakoś tak)

Tylko dlaczego on tak ciężko pali :shock:

A ta nieoryginalna śrubka jeżeli jest nierówna (tzn. na końcu jest taki jakby stożek / zwężenie i u mnie nie jest to zbyt równe) może na coś wpływać ?




_________________

Polski lockerz. Zapraszam do rejestracji :wink: :wink: :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2009, 16:23 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Kolor świecy-OK. To że śruba ma nierówne opiłowanie powoduje jej lekkie falowanie przepustnicy przy ustawianiu wolnych ale nie jest przyczyną.Sprawdź czystość gaźnika,dysze,dno komory pływaka.Może trzeba poluzować trochę śrubę wzbogacenia. Iglica w przepustnicy na którym rowku :?: Jak od połowy w gore ,daj na środek.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 21 sie 2009, 17:27 przez Mycen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2009, 18:14 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lip 2009, 20:28
Posty: 383
Lokalizacja: się wziąłeś ?
Pojazd:
Wszystko ok. Gaźnik czyszczony. Jest jak nowy. Dysze przedmuchane. Iglica na środku. To wszystko sam zrobiłem wcześniej bo też to podejrzewałem




_________________

Polski lockerz. Zapraszam do rejestracji :wink: :wink: :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2009, 18:24 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Ten kolor kawa z mlekiem,jak jest za dużo ,,mleka"świadczy o ubogiej mieszance. Z czasem znika kompresja bo cylek nie jest tak smarowany jak trzeba. Z drugiej strony problem przy zapalaniu może robić znikające paliwo z komory pływaka.
Znikające=wyciek z powodu nieszczelności śruby spustowej. Załóż wężyk przeźroczysty na króciec spustu,zatkaj końcówkę i na drugi dzień jak będzie w nim paliwo wiadomo że to tam.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 18:00 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lip 2009, 20:28
Posty: 383
Lokalizacja: się wziąłeś ?
Pojazd:
Śruba spustu jest ok. Nic tam nie cieknie. Nie wiem dlaczego on tak pali. Rano muszę się dużo nakopać. Np. Przekrecam kluczyk, włączam ssanie i kopie, kopie... załapie i zaraz gaśnie. Jak dodam gazu - jeszcze szybciej gaśnie. Jedyny sposób jaki wymyśliłem to: przekręcam kluczyk (wyłączony zapłon) kopię z 10-15 razy. Włączam zapłon włączam ssanie i kopię. Za jakimś 2 razem załapie dodaje gazu troszkę i od razu ruszam. Wtedy już jest wszystko ok. Tylko czasami tą czynność muszę powtarzać kilka - kilkanaście razy a to bardzo męczące :angry: . Potem skuter pali za 1 razem do momentu gdy znowu silnik zrobi się zimny (np. tak jak dzisiaj stał 4 godziny i znów ta sama katorga z odpalaniem :evil: )


Proszę o pomoc bo ten skuter mnie dobija :?




_________________

Polski lockerz. Zapraszam do rejestracji :wink: :wink: :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 19:15 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Może masz nieszczelność ,np na kolektorze ssącym. Vertikale mają na nim takie zagłębienie gdzie guma jest cieńsza. Ja miałem tam wręcz dziurę. Był jednak tak podregulowany że żarł 8l ale palił i szedł,trochę ponad 60. Jak skuter jest starszy ta guma może być już na wykończeniu.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 22:28 
*

Rejestracja: 05 cze 2008, 14:27
Posty: 111
Pojazd:
Ostatnio jak ściagłem kilogramy brudu z tego zagłębienia to tez nie chciał odpalać, ale po uszczelnieniu problem znikł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 8:55 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lip 2009, 20:28
Posty: 383
Lokalizacja: się wziąłeś ?
Pojazd:
Sory ale jakoś nie kojarzę który to jest kolektor ssący :roll: Może mi ktoś wytłumaczyć gdzie on się znajduje i jak wygląda ? :ups:

EDIT :

Aha... Już wiem co to jest. To jest po prostu króciec ssący. Popatrzę dzisiaj czy coś z nim jest nie tak.

Używaj opcji "EDYTUJ" !
M_LoT


Ostatnio zmieniony 25 sie 2009, 10:04 przez patrcik, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 9:02 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Tak to wyglada:
http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... _gbF5ZyNAQ




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy