Dzisiaj jest 16 kwie 2025, 18:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 sie 2009, 21:55 
*

Rejestracja: 16 sie 2009, 21:30
Posty: 7
Pojazd:
Witam na forum :) Mam kilka pytań:
1. Ostatnio w moim skuterze zauważyłem że pogorszył się v-max. Wcześniej jechał 65 przy obrotach 7k, a teraz 60 przy obrotach 8k i więcej. Także podczas przyspieszania obroty silnika są większe. Wymieniałem w nim olej przekładniowy (na taki jaki podaje producent i wlałem go tyle samo ile wypłynęło starego, ponieważ nie pisało nigdzie ile go tam wchodzi) i wydaje mi się że właśnie mniej więcej od tego momentu zwolnił. Zauważyłem też że ma lekko skrzywioną iglice. Co może być tego przyczyną ?
2. Chciałbym zdjąć mu blokadę z filtra powietrza, ale gdy zdejmę zwężkę to jedzie mi 45 na odcinku około 1km o0. Wie ktoś może czy koniecznie trzeba nową dyszę główną czy można wyregulować jakoś teraz na iglicy czy takim pokrętłem z lewej strony koło ssania?
3. Nie mam w nim blokady na gaźniku, wariatorze i cdi. Może być w nim coś jeszcze co go dusi ?
5. Pracuje on na obrotach 3,3k na ssaniu, 2 i coś normalnie. Przy około 1,3k zaczyna przygasać. Czy to nie za dużo ?
6. Dosyć dziwnie przyspiesza: daje manetke na full i:
do 10km/h obroty powoli się wkręcają
10-30km/h nagły skok do 7k obrotów
30-50km/h obroty maleją do 5k i wzrastają do 6.5
50-60km/h wzrost do 8k i dalej nic
Czy to normalne ?

Motorek ma 3200km przebiegu. Rok 2006. Zmieniłem w nim CDI odblokowane Tec Performance, Sprzęgło RMS Race (bo oryginalne piszczało), świeca NGK i cewka (jakieś no name dostępne u mnie w mieście w sklepie ze skutami). polska jazda.pl :Moto Magnus Rally New


Wiem że wygląda to jak jakaś litania, ale na prawde potrzebuje pomocy. :?


Ostatnio zmieniony 18 sie 2009, 20:06 przez Wujq, łącznie zmieniany 4 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2009, 21:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2008, 20:10
Posty: 274
Lokalizacja: Borów/Wrocław
Pojazd:
Rolki już masz do wymiany.. Odkręc wariator i zobacz czy nie są już "kwadratowe".




_________________

Pro - da' way of my life.

Zerknij na moje aukcje! To nic nie kosztuje :)
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=11728312




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2009, 21:58 
*

Rejestracja: 16 sie 2009, 21:30
Posty: 7
Pojazd:
Jaką wagę najlepiej polecacie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2009, 21:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2008, 20:10
Posty: 274
Lokalizacja: Borów/Wrocław
Pojazd:
Taką jaką miałeś seryjnie.




_________________

Pro - da' way of my life.

Zerknij na moje aukcje! To nic nie kosztuje :)
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=11728312




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2009, 21:59 
*

Rejestracja: 16 sie 2009, 21:30
Posty: 7
Pojazd:
Problem jest w tym że nie mam tego jak sprawdzić... To rozwiąże problem z v-max i przyspieszeniem ? Mam fundusze na któryś z tych zestawów: Zestawy. Który byłby najlepszy tak, żeby się wszystko nie rozleciało ?


Ostatnio zmieniony 16 sie 2009, 22:02 przez Wujq, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2009, 22:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2008, 20:10
Posty: 274
Lokalizacja: Borów/Wrocław
Pojazd:
Jeśli rolki są wyjechane to tak. Jak masz kontakt z serwisem to zadzwoń, podaj oznaczenie silnika i rok produkcji i wszystko będziesz wiedział.




_________________

Pro - da' way of my life.

Zerknij na moje aukcje! To nic nie kosztuje :)
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=11728312




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2009, 10:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
ja mam rolki 3.6 G aktualnie i moim zdaniem te są najlepsze , skuter pracuje głównie na wysokich obrotach , co przekłada się na większe prędkości , też mam dziury w przyśpieszeniu ale od 0-60km/h idzie mi jak złoto , kilka sec :) , więcej nie pojedzie niestety , muszę rozwiercić wylot spalin na cylku ...




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2009, 20:05 
*

Rejestracja: 16 sie 2009, 21:30
Posty: 7
Pojazd:
Niestety (a może i dobrze), rolki nie są wyjechane. Są idealnie gładkie. Sprzęgło też sprawdzałem i wszystko dobrze. Problem jest w tym, że ważyłem te rolki na specjalnej wadze do klimatyzacji dokładność 0.000kg (zważyłem sześć rolek i wyznaczyłem średnią) wyszło mi 7 g na rolke o0. A co sądzicie o tych zesawach tunungowych: zestawy . Problem 8 rozwiązałem już wymieniając bendix rozrusznika. Radzę też spojrzeć na to, że zmniejszenie vmaxu nastąpiło py wymianie oleju przekładniowego (wymieniłem na hipol orlenu 85W90, czyli lepkością taki jak napisano w instrukcji). Jutro postaram się jakoś dobrać do tych przełączników. Plz pomocy :<

Edit: Naprawiłem już przełącznik świateł. Proszeeeee pomóżcie z tym v-maxem


Ostatnio zmieniony 18 sie 2009, 13:50 przez Wujq, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 19:50 
*

Rejestracja: 16 sie 2009, 21:30
Posty: 7
Pojazd:
Problem rozwiązany. Wymieniłem pasek napędowy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy