Dzisiaj jest 23 lis 2024, 21:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 paź 2012, 17:47 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
Witam zamierzam kupić quad'a ma być to Suzuki Ltz 400 lub Ltr 450. I moje pytanie jak z serwisowaniem wymiany tłoków itp. itd.




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 18:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
Quadzik nie do zajechania oczywiście przy dobrej eksloatacji. Trzeba dbać o płyny i regulacje zaworów i w zasadzie to na tyle. No i oczywiście oponki i napęd ale to wiadomo :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 18:34 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
A jak z tłokami???




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 19:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Pobierz sobie książkę serwisową tam jest wszystko napisane.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 19:41 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
A inne pytanie jak bym miał brac crossa to
Suzuki RM 125
cz
Suzuki RMZ 250??

Jak z kosztem remontów??




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 21:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Zależy co wolisz 2t czy 4t. Czterosuw wychodzi drożej w częściach no ale ma inne zalety.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 22:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
Zależy czy stać Cię na paliwo i remonty, czy wolisz jednak coś ekologiczniejszego :)
To już sam musisz wybrać 2t albo 4t.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 8:23 
*

Rejestracja: 03 sty 2010, 12:07
Posty: 120
Pojazd:
Jak dobrze kojarzę to silnik taki sam jak montuje się w enduro drz 400. Normalnie ma 40koni w wersji E prawie 50. Silnik nie do zajechania, serwis ogranicza się do sprawdzania luzu zaworowego, płynów i wlewania benzyny. Remonty myślę że w okolicach 20-30 tys km. Nie ma tutaj czegoś takiego jak patrzenie na motogodziny i wymiana tłoka 2 razy w sezonie.
Co do 2t/4t ja bym wybierał tak:
Soft enduro - 4T - ze względu na duża wytrzymałość i możliwość przejechania 50-100tyś bez remontu silnika
Hard enduro 2t lub 4t. - tutaj obojętnie, Fajne jest exc 200 jak również jakieś exc 520. Zależy od gustu.
cross - 2T. - tutaj i tak wymieniasz regularnie i tak, 2t łatwiejsze w remoncie, części troszkę tańsze.


Ostatnio zmieniony 16 paź 2012, 8:27 przez Flipper, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 15:38 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
Ale mi chodzi o te dwa motory

Suzuki RM 125
czy
Suzuki RMZ 250??




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 17:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
No to ci napisałem wyżej. Po co pytasz drugi raz ?




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 18:25 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
A te inne zalety???




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 21:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Zależy kto co lubi. Jednemu się lepiej jeździ na 2t a innemu na 4t. O zaletach 2t i 4t jest w internecie pełno wystarczy poszukać.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2012, 19:04 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
A co z Yamaha Raptor 660??? Awaryjna?? Drogi serwis i co trzeba robić??




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 19:35 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
F5




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2012, 9:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2012, 20:36
Posty: 92
Lokalizacja: Gdynia/Kartuzy
Pojazd:
w quadach się nie wymienia tłoków.. mało kiedy.. no chyba ze będziesz na zawodach brykał i dużo będziesz jeździł.... mam namyśli bardzo duużo.. a tak co płyny uzupełniać filtry czasami wyczyścić i tyle.. kolega miał 660 i spisywała się świetnie musiał raz wymienić cylinder bo się wywalił i zrobiła się dziura w cylindrze a i tak chodził :mrgreen:
co było nie wiarygodne bo to nie była jakaś mała dziura.. wiec polecam choć skłaniałbym sie bardziej do ltr 450 inny kolega ma... kupił zadbana, dba i nadal jeździ bez żadnych problemow... jak narazie




_________________

viewtopic.php?t=304415&postdays=0&postorder=asc&start=0
Hebo Revolution / C30
Polini Evolution III / Hebo V

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2012, 1:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
MegaAerox pisze:
w quadach się nie wymienia tłoków.


Zależy jaki quad. Np YFZ 450 czy TRX 450 mają wysilone silniki wymagające częstego serwisowania.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy