Dzisiaj jest 29 lis 2024, 10:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 paź 2012, 14:14 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:17
Posty: 304
Pojazd:
Wczoraj zatarłem silnik od mojej apki ...wypadło zabezpieczenie cylek i wgl to już złom.... A najgorsze jest to że wał ciężko się kręci jak by coś go blokowało. Ile mogę cenić za taki silniczek ? rok 2003


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 15:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2012, 15:50
Posty: 170
Lokalizacja: Zbk
Pojazd:
Nie orientuje się ale zatarty silnik ciężko sprzedać także nie wiem czy to jest sens. Lepiej rozbierz i zrób pieknie wszystko na cacy i ciesz się jazdą :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 15:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2012, 19:50
Posty: 615
Lokalizacja: Szemud
Pojazd:
Dokładnie no chyba że silnik sprzedaż na części a za taki silnik dostaniesz max 300zł




_________________

[/b][glow=red]Aprilia Rs 50/70 full sport by rafalk54[/glow][/b]

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 44#1961944[ /url ]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 16:52 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:17
Posty: 304
Pojazd:
A co powiecie na to ? Wymiana cylka na china 90 ? ewentualnie jak bd trzeba nowy wał. Jak nie to za te pieniądze dam nowy kosz bo jest do du** z lekka. Oczywiście łożyska, uszczelniacze na wał. Gaźnik za grosze 17,5mm mogę od kumpla mieć mam teraz 14 mm. no i to na tyle :cool: I jakie sugestje ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 17:23 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
Zrób tak jak napisałeś. Ładnie będzie to latało :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 17:40 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2012, 19:50
Posty: 615
Lokalizacja: Szemud
Pojazd:
Dokładnie, jeśli apkę chcesz trzymać jeszcze parę lat to kup dobrej firmy wał i łożyska




_________________

[/b][glow=red]Aprilia Rs 50/70 full sport by rafalk54[/glow][/b]

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 44#1961944[ /url ]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 17:58 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:17
Posty: 304
Pojazd:
jaki waszym zdaniem mógł by być v-max na tym cylku ? teraz wynosi 85 bo gaźnik troche mały a przełożenie 11/44. I chyba tak zrobię :evil:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 18:19 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
Ten secik , większe zębatki i setke spokojnie powinieneś robić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 18:41 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:17
Posty: 304
Pojazd:
Kumpel nwm na jakich przełożeniach właśnie na tym cylku 115km/h jeździ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 22:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Ja na seryjnym cylku,wydechu Yasuni,stożku,gaźniku 17,5 mm i oryginalnych przełożeniach wykręcam 105 przy 13 tyś. obr. Jeśli dobrze zgrasz tego cyla z gaźnikiem to powinieneś mieć jakieś 12 koni. Tyle przynajmniej miała Yamaha TZR na Youtube:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 6:41 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:17
Posty: 304
Pojazd:
Czyli jaki może być v-max ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 7:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
To zależy,jak zestroisz moto. Sądzę,że maxymalnie wyciągniesz z niego 125 km/h przy w miarę normalnym przyspieszeniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 11:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
licznikowo tzr-ka kolegi z tym różowym + tłok asso + mk oval, reszta seria 130 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 15:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
seb94, A można jakoś inaczej zmierzyć te 130 km/h?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 15:38 
*

Rejestracja: 16 cze 2012, 17:26
Posty: 37
Pojazd:
Nawigacja, rowerowy, prędkościomierze na androida w tel itd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 15:45 
*

Rejestracja: 15 lut 2012, 14:39
Posty: 36
Lokalizacja: ok.Cmolas
Pojazd:
Lepiej mierzyć gps-em bo licznik tzr-ki strasznie przekłamuje.Co do cylindra to jest to pojemność 74 ccm z gaźnikiem 17,5 i jakimś sportowym wydechem powinien 110km/h zakręcić więcej bym się nie spodziewał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 15:47 
*

Rejestracja: 16 cze 2012, 17:26
Posty: 37
Pojazd:
Ja tam się przejechałem na chińskim cylindrze. Jak tłok o głowicę zaj*bał to się dziwię że nie przebiło baku. Jednak wolę Polini itd ew. MHR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 17:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
jak squisha nie umiesz ustawić to co sie dziwić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy