Dzisiaj jest 17 lis 2024, 0:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 200 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 16:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 15:02
Posty: 8
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Rafcio825, no to masz niezłe plany :D a ile byś za to cudo chciał ?:)




_________________

BMW E36 by MlOdY_SR !
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
NIE POMAGAM NA GG OD TEGO JEST FORUM!!!! MASZ SPRAWE PISZ PW A NIE NA GG!!!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 16:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Mlody_SR, Na allegro wyląduje za około 5700 do negocjacji.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 21:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2012, 23:59
Posty: 287
Lokalizacja: Piła
Pojazd:
Rafcio825, nie wiem czy już pytałem. Jaki to jest rocznik ?:D

Bierz Zx6r :D Chcę zobaczyć co wykminisz z tej bestii :D.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 21:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Hassan, 96 to jest, ale wydech z kolektorami Arrowa. Sam komin jest wart z 2 tyś.

Co do następnego moto to zobaczymy co się nawinie, mam na oku ładna r6 za dobra kasę, zobaczymy co z tego wyjdzie.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2012, 6:31 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 15:02
Posty: 8
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Rafcio825, no to cena rozsądna ;) pokusiłbym się ale mnie nie stać xD




_________________

BMW E36 by MlOdY_SR !
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
NIE POMAGAM NA GG OD TEGO JEST FORUM!!!! MASZ SPRAWE PISZ PW A NIE NA GG!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2012, 7:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Mlody_SR, Zacznij od 600 ccm :) taka rada ode mnie :) 1000 to już na prawde nie są żarty, jeden zły ruch albo o 1 cm za bardzo odkręcisz gaz i leżysz. 600 cm nie mają takiego momentu jak 1000.

Cięzko było się przyzwyczaić Ale powiem wam szczerze, że już mi zaczyna brakowac mocy :twisted: :twisted:

Z 200 koni by się przydało :D




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2012, 8:56 
*

Rejestracja: 26 mar 2009, 20:06
Posty: 58
Lokalizacja: gdańsk/żukowo
Pojazd:
Czyżby mistrz prostej ? :D Sztuką jest elegancko przejść zakręt lub wyjść z ciężkiej sytuacji bez szwanku , a nie odkręcać manetkę do oporu na prostej , to każdy głupi potrafi a nie chce mi się wierzyć że w tak krótkim czasie bez wjazdu na tor ogarnołeś taki sprzęt : ) Sprzedaż tego i przesiadka na coś mniejszego to najrozsądniejsza myśl :)

Powodzenia w projekcie lub szukania dobrego sprzętu :p




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=33315


Ostatnio zmieniony 18 paź 2012, 8:57 przez kamil102, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2012, 9:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
kamil102, Rozumiem o co Ci chodzi :) Ale to nie jest moja pierwsza przygoda ze ścigiem :) jeździłem już wcześniej na innych sprzętach, nie moich ale jeździłem. Co do zakrętów to na początku było cięzko ale po tygodniu juz noga sama zaczeła się odchylać na bok, automatycznie :) Oczywiście perfekcji nigdy nie osiągne ale to co mam narazie mi wystarczy :)

kamil102 pisze:
wyjść z ciężkiej sytuacji bez szwanku


nie raz już mi dupa latała po całej drodze jak nie miałem opony nagrzanej a złapała te swoje 7 tyś i zaczęła ciągnąć :) Na mokrym asfalcie to samo. oczywiście za pierwszym razem panika, ale po kilku akcjach takich to zaczyna być fajne, takie latanie bokiem :) Frajda nieziemska z jazdy. Tylko trzeba wiedzieć kiedy odpuscić, a ja taką blokade mam :) Bo gdybym nie miał to gleb już bym miał kilka.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2012, 15:53 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Cytuj:
Cięzko było się przyzwyczaić Ale powiem wam szczerze, że już mi zaczyna brakowac mocy

Z 200 koni by się przydało


haha ej sory ale z tym to ładnie pocisnąłeś. Haha...... Za niedługo napiszesz, że nie ma na tym świecie motoru który by miał moc odpowiednią dla Ciebie... haha




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2012, 16:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Huberto203, Kwestia przyzwyczajenia, dobrze wiesz o co mi chodziło. Dla Ciebie rox też pewnie teraz już jest normalny a na początku Ci się wydawało że zapier*ala jak niewiadomo co. Po prostu człowiek się przyzwyczaja :) I do motoru i do mocy.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2012, 18:11 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
No dobra ale nie pisz od razu że mało koni bo wyglądało to jak wypowiedź 10-latka.

P.S. poza tym jestem pewien w 50% że i tak nawet jej jeszcze konkretnie nie przycisnąłeś...


Ostatnio zmieniony 18 paź 2012, 18:12 przez Huberto203, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2012, 18:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2012, 9:28
Posty: 3
Pojazd:
Rafcio825, dokładnie tak. Kwestia przyzwyczajenia. Przez jakiś czas jeździłem kumpla RSV-ką. W komputerze były do wyboru trzy tryby:

- Road: 140KM
- Sport: 160KM
- Track: 180KM

Jak przesiadłem się z YZF-ki na RSV w trybie Road, to był szatan :twisted:

Po niespełna 7 dniach jeżdżenia było Sport i tutaj trzeba było trochę dłużej się oswoić, ale w końcu można było przejść na Track i cieszyć się tymi 180KM.

Ale jak już się przesiada z RSV na YZF-kę, to odechciewa się jeździć :wink:




_________________

POWERED BY:

Yamaha YZF-R125 - sprzedana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2012, 21:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Huberto203, No to nie myśl bo widac to Twoja słaba strona, albo jakaś zazdroś, sam nie wiem.

Shadow3, Najwięcej do mówienia mają Co co nigdy nie mieli styczności ze ścigawkami :)




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2012, 22:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2012, 9:28
Posty: 3
Pojazd:
Rafcio825 pisze:
Shadow3, Najwięcej do mówienia mają Co co nigdy nie mieli styczności ze ścigawkami


A najlepsze jest to, że gdy piszą i zarazem ostrzegają Nas (mających do czynienia ze ścigami), to później i tak robią to samo - od razu 200KM, bo co tam... :mrgreen:

Niedawno kumpel miał na sprzedaż fajną Ninję 600, ale trochę dużo chciał bo ponad 8k :| Jeśli jesteś w ogóle zainteresowany tą marką i modelem, to jak chcesz, zapytam się go, czy nadal aktualne :wink:

Kiedy fotki ukończonego Thunderace'a? :twisted:




_________________

POWERED BY:

Yamaha YZF-R125 - sprzedana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2012, 22:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2012, 9:28
Posty: 3
Pojazd:
Huberto203 pisze:
P.S. poza tym jestem pewien w 50% że i tak nawet jej jeszcze konkretnie nie przycisnąłeś...


Hahahahaha, miszcz! :mrgreen: (w negatywnym znaczeniu) :mrgreen:




_________________

POWERED BY:

Yamaha YZF-R125 - sprzedana


Ostatnio zmieniony 18 paź 2012, 22:23 przez Shadow3, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2012, 22:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:35
Posty: 344
Lokalizacja: Strzelce Kraj .
Pojazd:
Co byście nie mieli :) po jakimś czasie jest wam dość .
Jeździłem jako pierwsze biegi w wieku 13 lat Suzuki SV 650 . Wtedy była moc o jaa.. a teraz? wsiadłem i dla mnie to jedzie słabo . Nawet jakbyś miał R1 to po czasie np pół roku ostrego ZAPIERDALANIA powiesz że potrzebujesz wydechu , power comandera i wgl bo za mało mocy ma :) Lewa.




_________________

Malina pamiętamy ! [*]
Obrazek
Trynithy pisze:
KOCHAM MASTURBACJE ALE NADSZEDŁ TEN CZAS :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2012, 22:31 
*

Rejestracja: 28 maja 2012, 15:54
Posty: 42
Pojazd:
Wszystko pięknie ładnie, Shadow i Rafcio, rozumiem, że nie zabijacie się na pierwszej przeszkodzie jeżdżąc mocnymi motocyklami, ALE.

- ale takim samym wynikiem może się poszczycić każdy, kto jeździł kiedykolwiek i czymkolwiek, bo utrzymać równowagę przy ostrożnym operowaniu manetką to nie problem, nie macie się czym chwalić chłopaki

- ile Wy czasu jeździliście tymi motocyklami, co? miesiąc? - także nie oszukujmy się, na jakimkolwiek innym niż dragowy torze objechałby Was pińcetką motocyklista nawet nie startujący w wyścigach, a po prostu jeżdżący z zajawką jakieś 2 sezony i doskonalący swoje umiejętności od czasu do czasu na torze.

Więc tak:

+ macie racje, że te motocykle w Waszym wypadku to nie jest od razu pewna śmierć i takie tam
- nie macie racji, że wykorzystaliście moc motocykla (prosta się nie liczy, bo jak już mówiłem, nieco wyróżniający się ponad przeciętną szympans jest w stanie ogarnąć prostą).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2012, 22:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2012, 9:28
Posty: 3
Pojazd:
DuzyEd, a kto tu pisał, że jeździliśmy tylko na prostych? :wink:




_________________

POWERED BY:

Yamaha YZF-R125 - sprzedana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2012, 22:43 
*

Rejestracja: 28 maja 2012, 15:54
Posty: 42
Pojazd:
No dobrze, wiadomo, że gdzieś tam na ulicach są jakieś zawijasy, ale to nadal nie jest doświadczenie, a już na pewno nie takie, aby móc powiedzieć, że brakuje mocy, dlatego, że całą się wykorzystuje, a nie dlatego, że po prostu chcę widzieć większe wartości na liczniku.

Mój brat, nie pamiętam, chyba 4ty lub 3ci sezon na turystycznej 500tce ogólnie, w pewnym momencie zaczął jeździć co jakiś czas na torze kartingowym (czyli raczej nastawionym na zakręty, a nie na proste), niedawno jak był brał ludzi ze stażem sezonu lub też w niektórych wypadkach nieco więcej jeżdżących na sportowej 600tce, którzy potem się go pytali o porady...

Więc ja rozumiem Was, że miesiąc, dwa, pół roku, czy ile tam jeździliście daje już jakieś poczucie i rozpoznanie maszyny, ale w ten czas nie nauczycie się wykorzystać większości mocy, tylko to chcę Wam zobrazować. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2012, 22:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2012, 9:28
Posty: 3
Pojazd:
DuzyEd, to normalka, że nowy motocykl = nabranie szacunku i zbieranie doświadczenia, lecz nie za wszelką cenę.

Ładnie to zobrazowałeś i doskonale wiem o co chodzi, ale w moim przypadku, to dość długa i trochę szalona historia :) Ale to już nie będę robił OT :wink:




_________________

POWERED BY:

Yamaha YZF-R125 - sprzedana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 200 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy