Dzisiaj jest 27 lut 2025, 18:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 12:11 
*

Rejestracja: 20 paź 2011, 15:43
Posty: 25
Pojazd: Derbi Gpr,GP1
Jeszcze jedno pytanie odkreciłem tłumik i odpaliłem go wrażenie takie jak wczesniej był zimny i po odpaleniu po ok 2,3 sekundach obroty poszły do góry bez dodania gazu czyli ssanie sie uruchomiło,to pocieszające bo odkąd mam te awarie po odpaleniu nie słyszałem żeby sam wkręcał.Powiedzcie chłopaki czy po odpaleniu bez tłumika powinien iść ogien z celindra na małych obrotach,nie stety nie mogę dać na fuul manetki bo mam nie wtenczas sąsiadów i nie chce policji na karku z góry dzięki za odpowiedż


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 13:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2011, 8:31
Posty: 162
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd: Aprilia Mx 50
Hmmm jak odpalisz bez tłumika to Ci pierścienie powinny wyskoczyć a nie ogień ;) nie polecam odpalania bez wydechu , a co dopiero gazowania na full manecie ;D ;)




_________________

Mój Ice :D ===> viewtopic.php?t=301302
Lajkować oraz Zapraszamy na przeglady !! ==> https://www.facebook.com/rsautowaldhof?fref=ts


Ostatnio zmieniony 30 wrz 2012, 13:13 przez Buffi369, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2012, 13:14 
*

Rejestracja: 20 paź 2011, 15:43
Posty: 25
Pojazd: Derbi Gpr,GP1
No to teraz narobiłem wogle nie mogę wylać tej wody z tłumika no cóż wiele nie straciłem tylko nadzieje.Teraz pytanie jaki tłumik wybrać :

http://motor-x.pl/uklad-wydech-yasuni-m ... gio,p.html

http://allegro.pl/leovince-hand-made-zx ... 69048.html

i wystarczy wymienić i normalnie jeżdzic czy trzeba jeszcze coś regulować lub wymieniać
soory za głupie pytania ale ja kompletnie się na tym nie znam.Celinder jest orginalny nie wymieniany od nowości stage 6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2012, 13:51 
*

Rejestracja: 20 paź 2011, 15:43
Posty: 25
Pojazd: Derbi Gpr,GP1
Odpowie mi ktoś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2012, 15:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2011, 8:31
Posty: 162
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd: Aprilia Mx 50
nie umisz wylać wody ? przechylaj raz w jedną raz w drugą jak troche zostanie to wyparuje podczas jazdy ;)




_________________

Mój Ice :D ===> viewtopic.php?t=301302
Lajkować oraz Zapraszamy na przeglady !! ==> https://www.facebook.com/rsautowaldhof?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 19:34 
*

Rejestracja: 20 paź 2011, 15:43
Posty: 25
Pojazd: Derbi Gpr,GP1
A więc tak wode wylałem z tłumika niestety po tym experymencie wyszło sito dziura na dziurze nie do zaspawania,Kupiłem inny tłumik SITO PLUS po przejechaniu 30km pojawił sie olej na koncówce tłumika czy to jest oznaka złego wyregulowania gaznika? wiem że tu na forum jest opisane jak wyregulowac gaznik ale nie ma napisane która śruba jest od obrotów a która od mieszanki ja mam jedną na płaski srubokręt a drugą ze sprenżynką która można palcami kręcic i od której mam zacząc ustawiać sorry że zadaje takie pytania ale ja naprawde nie mam pojęcia o mechanice a o mechaniku muszę zapomnieć by najmiej do wiosny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 20:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2011, 8:31
Posty: 162
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd: Aprilia Mx 50
Więc tak. Ta na płąski śrubokręt to jest od mieszanki paliwo powietrze a ta ze sprężynką od obrotów. Ale to że olej na końcówce jest to nie zależy od regulacji. Zobacz jaki kolor ma świeca, jak ma kolor kawy z mlekiem to jest dobrze wyregulowany a jak nie to musisz regulować :D




_________________

Mój Ice :D ===> viewtopic.php?t=301302
Lajkować oraz Zapraszamy na przeglady !! ==> https://www.facebook.com/rsautowaldhof?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2012, 12:29 
*

Rejestracja: 20 paź 2011, 15:43
Posty: 25
Pojazd: Derbi Gpr,GP1
Jak wyciogłem świece to była mokra wiec nie okresle koloru jedynie co to ten drucik ma kolor taki rudawy i jest pogrubiony troche od nagaru reszta jest mokra od oleju.Teraz wymieniłem świece zobacze po przejechaniu czy będzie dalej mokra czy nie dzieki za odpowiedz :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2012, 21:24 
*

Rejestracja: 20 paź 2011, 15:43
Posty: 25
Pojazd: Derbi Gpr,GP1
Witam mam pytanie na którym ząbku powinna być ustawiona iglica? tak seryjnie, jak ustawiałem gaznik to przy każdym ustawieniu było coś nie tak albo zamulał przy 20km/h i na zimnym silniku aż do rozgrzania nie mogłem dać wiecej gazu i miał bardzo słabe przyspieszenie potem znów próbowałem ustawiać to znów jak odebrałem gaz a pochwili dodałem zamół itd w końcu postanowiłem podnieśc iglice jak ją wyciogłem to ta blaszka na której jest spadła więc teraz nie wiem na którym ząbku powinna być.Ja ją dałem na najwyższy bo tylko tam mi się trzyma i przez 2tyg smigał ładnie dobrze przyspieszał a zamuła łapał jak miał 44km/h ale to tylko chwile i nie zawsze aż do dziś gdzie odpala ale gazu dodać nie moge bo odrazu gaśnie dalej przez tłumik idzie mi olej i przy kolanku to wiem że dozownik oleju za duzo podaje i jutro go odłącze i muszę wyczyscic gaznik więc chciałbym tą iglice dac na swoje miejsce i odnowa ustawiać dzieki z góry za odpowiedz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy