Dzisiaj jest 24 lut 2025, 13:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2695 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 135  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 21:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
mikidix@o2.pl, Nie, rozpinasz elektrykę, odczepiasz elementy idące do gaźnika (ewentualnie jak masz lc to węże itd) i odkręcasz śrubę od silnika :P




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 21:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2012, 22:20
Posty: 314
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Yarox
Siema
Jak lepiej :
1. Zostawić dozownik oleju aby podawał olej i robić mieszankę do baku 1:50 ?
2. Usunąć dozownik oleju i robić mieszankę 1:40/1:30 do baku ??
Wolałbym tą pierwszą opcje bo nie muszę usuwać dozownika a zawsze ma ten olej w benzynie jak by coś.
Ale doradźcie mi co i jak .




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 6:44 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 17:03
Posty: 94
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
DawidZSL, powiem Ci że moim zdaniem to lepiej robic mieszanke samemu bo masz pewnosc ze ona jest zrobiona: http://usterki.hobby-elektronika.eu/elemis.html . a dozownik moze sie zawsze przypchac czy cos no i chyba wiesz co sie stanie .




_________________

zapraszam do mnie :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2036376#2036376


Ostatnio zmieniony 30 wrz 2014, 13:28 przez emillo009, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 7:28 
**

Rejestracja: 11 kwie 2009, 20:20
Posty: 251
Pojazd:
Czy ten mały jakby błotnik co jest nad kołem, żeby nie chlapało po całym silniku podpasuje od piaggio typhoon do nrg power ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 9:48 
*

Rejestracja: 26 maja 2012, 15:47
Posty: 14
Pojazd:
Jeszcze raz powtórze bo to dla mnie bardzo pilne. Będą pasować lagi od Aprilia SR 50 z 2003r. do Aprilia SR 50 R P/G z 2008r.?? Proszę o szybką odpowiedź.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 12:53 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2012, 19:50
Posty: 615
Lokalizacja: Szemud
Pojazd:
Nie ma dużo zabawy kilka śrub :mrgreen:




_________________

[/b][glow=red]Aprilia Rs 50/70 full sport by rafalk54[/glow][/b]

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 44#1961944[ /url ]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 20:52 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 17:03
Posty: 94
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
jurascio132, no mi chodzilo o kat. B :). to juz twoj wybor ja osobiscie jak bym byl na twoim miejscu to bym poczekal do prawka i lepszy samochod bedzie. :).




_________________

zapraszam do mnie :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2036376#2036376




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2012, 18:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2011, 18:53
Posty: 54
Lokalizacja: STK
Pojazd:
Help ! Problem z Aerox ! :roll:
No i zaczeło się tak . Po pracy udałem się do garażu bo zauważyłem ze subframe ma luźną nakrętkę . wiec przykręciłem itp. odpalam i jade polatać na wiooche ;D a tu biore jakies auto.. cyk pyk.. zawracam.. bujam go na koło...baja... lece po prostej z 90-100 km/h i zaczął przerywać nagle i pare razy postrzelał z wydeszku . No i od tego czasu nie chce wbić na obroty . pali na kopa , nie ma rozrusznika (subframe) 1 raz kopne i i odpala jak żyletka na wolnych pracuje normalnie dam gazu i przerywa tak jakby chciał a nie mógł . i nie mam pojęcia co to może być :( na stanie mam moduł i stator ale to nie to robi bo wymieniłem . myślałem ze uszczelka padła pod głowicą ale to nie to. zmieniłem oringi miałem nowy komplet na zapas. i więc sam nie wiem co to może robić :( . Miał ktoś podobny przypadek?.


___________________________________

Zapraszam do mojej Roxany . <33




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2012, 19:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
burek166, Sprawdź membranki, uszczelniacze.
Możliwe że ci się cyl przytarł.
A powiedz da rade nim jechać ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2012, 19:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2011, 18:53
Posty: 54
Lokalizacja: STK
Pojazd:
Tak da rade nim jechać ale ledwo złapie gaz a ja k dam mocniej to nie chce . przerywa. a przytarty nie moze być bo cyl nienaruszony ani tłok. tłok nie ma nawet 200
km przebiegu :D

Membrana jest git . A uszczelniacze jakby były siadłe to by nie odpalił na moje . albo by odpalił jakbym przymknął gaźnik . bo miałem juz tak ;p no i uszczelniacze mają moze 50 km przebiegu i łożyska też :D . wkręciłem świece z krótkim gwintem odpaliłem podniosłem tył bo już lepiej wchodził. no i koło się rozpędziło wbił na normalne obroty ale kopcił jak parowóz (nie było mnie widać) xD .Taki jasny dym, a zapach też inny niż normalnie.
Stator zmieniony i moduł i 0 reakcji . :cry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2012, 19:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2011, 14:13
Posty: 609
Lokalizacja: PGO
Pojazd:
wyczyść filtr, sprawdź świece




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2012, 19:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
burek166, A jaki masz gaźnik bo jak kiedyś miałem Tec'a 17,5 to było bardzo podobnie po wymianie o niebo lepiej po prostu nie nadążał się napełniać a jak podniosłem tył było ok jak ty mówisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2012, 19:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2011, 18:53
Posty: 54
Lokalizacja: STK
Pojazd:
Tak . ale mój się ładnie napełniał latałem cały czas na nim :P Dolcio. 21mm black edition. chodzi idealnie z manstonem. latam juz sporo na nim.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2012, 20:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
burek166, miałem podobny przypadek, sr paliła od kopa no i po dodaniu gazu tak jakby odcięcie miała, przerywała. Nie miała masy która jest od rozrusznika, doczepiłem ją do silnika i zaczęła ładnie chodzić :D Sprawdź masę na cewce i rozruszniku (silniku)
Ps. Wiem że nie masz rozrusznika czy coś ale kabelek masowy musi być podłączony! :D




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 paź 2012, 20:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 21:32
Posty: 76
Lokalizacja: Łódzkie/Osiek
Pojazd:
Jaki gaźnik jest w hondzie bali 100 ??




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2012, 20:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Zwol4, Po części masz rację ale jak mi wytłumaczysz że ja w Sliderce nie mam tam podłączonej masy a chodzi normalnie ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2012, 20:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
Słodki-Skc, Hmm nie mam pojęcia, miałem tak w sr w becie jak odłączyłem masę to też odcinała, może na to nie ma reguły? hehe




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2012, 20:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Jeżeli wylatuje mi dymek z głowicy gdzie powinien być wąz po zgaszeniu to uszczelka do roboty ?
W silniku brak płynu dlatego to zaaobserwowałem .Wylatuje tylko po zgaszeniu




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2012, 21:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Zwol4, A huk go wie :D
OSYSEK, Ty jeździsz bez płynu :shock:
To na co ci ciesz, człowieku kup płyn zalej i już.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2012, 11:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2011, 18:53
Posty: 54
Lokalizacja: STK
Pojazd:
Mase mam podłączone do karteru tak jak powinno ta od rozrusznika. ide sciągnąć cyl jeszcze raz dzisiaj i wyczyszcze all. poskręcam tak jak należy i git :) a jak to nie pomorze to nie wiem. a nie miałem jednej nakrętki na szpili i na 3 trzymała. to może jednak ta uszczelka-(oringi) ? bo na początku jak skręciłem go po długim czasie to na 3 szpilach latalem znaczy 4 ale 1 bez nakrętki . Było git ale od 2 dni zaczął jak zimny ciężko palić .
no i wczoraj trochę mu przycisnąłem więc może to ta uszczelka?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2695 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 135  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy