Dzisiaj jest 08 sie 2025, 12:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 paź 2012, 17:22 
*

Rejestracja: 19 wrz 2012, 18:46
Posty: 31
Pojazd:
witam, jak zaloze 70 do tgb na seryjnym gazniku to bedzie jezdzic? wyminiac trzeba seryjny na jakis wiekszy 17,5mm czy cos?moze wystarczy zmiana dyszy? slyszalem ze jak jest 70cc i gaznik serja to sie zaciraja i bardzo grzeja


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2012, 19:28 
*

Rejestracja: 14 wrz 2012, 20:29
Posty: 17
Pojazd:
grzać będzie się bardziej, jeździł będzie bo sam mam 70cc w tgb i jeździ ale i tak na większym gaźniku zawsze lepiej będzie chodził.


Ostatnio zmieniony 05 paź 2012, 19:30 przez rafcios14, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2012, 23:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2012, 20:56
Posty: 115
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
W szybkim czasie zajeździsz cylinder ... przynajmniej 17.5 ....




_________________

Nie maszyna , lecz technika czyni z ciebie zawodnika ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 10:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 20:20
Posty: 202
Lokalizacja: Augustów
Pojazd: MBk Booster Mid Race
Lepiej kup używany gaźnik 17.5 będzie różnica na pewno.




_________________

^^Jedyny taki Boosterek Mid-Race Black And Cherry^^

---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=357077 <---




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 20:30 
*

Rejestracja: 13 lip 2012, 15:42
Posty: 35
Lokalizacja: Mmz
Pojazd:
Mi przy serii gaźniku tłok się nad topił i pękł :mrgreen:




_________________

Pozdro Miecio




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2012, 19:07 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
Lepiej nie ryzykować rozwalenie cylindra i od razu dać 17,5 lub większy




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2012, 9:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
marnotrawca, Kolega w TGB 101S ma Polini Sporta 70cc na serii gaziorze i robi już 3tysiąc na nim, zmienił tylko dyszę :P i katuje go w stuncie . Mimo wszystko zaleca się zmianę gaziora na większy.


Ostatnio zmieniony 21 paź 2012, 9:49 przez PlastusR50X, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2012, 11:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
nic nie zajedzie jak będzie dobrze wyregulowany ... ja mam 98cm i gaźnik 16mm starcza w 100% a najechane już 19 kk więc nie gadajcie że od tego cylek pada. pada od złej jakości oleju, nie dotarcia, złej regulacji gaźnika itp itd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2012, 18:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 1:13
Posty: 40
Lokalizacja: Wołomin
Pojazd:
Nie trzeba koniecznie zmieniać gaźnika. Cylindry sie zacierały bo była źle wyregulowana dawka tj. za mało paliwa przez co grzały się a w efekcie zacierały. Wystarczy dobrać dyszę i wyregulować. Co jakiś czas wykręcić świece i zobaczyć czy nie ma za ubogo lub za bogato.




_________________

Mój squt - ZAJRZYJ - nowe fotki :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy