Dzisiaj jest 19 lip 2025, 22:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 paź 2012, 21:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2011, 13:25
Posty: 209
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Zastanawia mnie budowa zawieszenia w arei gdyż pracuje nad projektem takiego zawieszenia i obawiam się że w w ciężko będzie się jeździć jeżeli chodzi o obawę pęknięcia karteru. A tu prośże seryjny skuter jeszcze na dodatek 2 osobowy czy ktoś wie na jakiej zasadzie to działa czy może jest specjalnie zaprojektowany karter ?




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2012, 22:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
Zrobiłem na szybko schemat jak to powinno być zrobione :

Obrazek

No więc tak tu gdzie jest strzałka zaznaczona na czerwona to właśnie do ramy ma być przyspawana kołyska która jest pomalowana na niebiesko na schemacie. Dalej widać przymocowany do dolnej części kołyski amortyzator i dalej amortyzator jest przymocowany do miejsca na stopki które są w każdym silniku i nie jest to jakiś specjalny odlew :lol: . No i tutaj gdzie jest pomarańczowa strzałka co przechodzi od górnej części kołyski do "właściwego mocowania silnika". Zasada działania jak widać jest bardzo prosta, nie jest chyba to co prawda oryginalnie zmontowane w Apce Area ale widziałem już coś takiego, w stylu custom home made :D Dobry wynalazek ale nie poleca się go używać do stuntu :P Wszystko w takiej pozycji jest dość sztywno usadzone ale cały czas amortyzator pracuje i dlatego spełnia swoje zadanie. To by było na tyle. Mam nadzieję że wszystko jest zrozumiałe .




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720


Ostatnio zmieniony 22 paź 2012, 22:31 przez matiu1234, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2012, 22:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Karter jest wciąż (chyba) ten sam,
Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=889440




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2012, 23:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2011, 13:25
Posty: 209
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Znam działanie tego ale na zdrowy rozum to wydaje się że te uchwyty pękną szybciej jak odpalimy silnik ;] A w ogóle ile jest przypadków że komuś pękł karter dojechał do domu i patrzy że wszystko się trzyma na pasku.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2012, 23:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Widocznie ktoś coś źle po robił. Skoro aprilla robi tak w seryjnych jednostach to musi mieć wytrwałość




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2012, 23:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2011, 13:25
Posty: 209
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Moje obawy rozwiane lecz zanim wyjadę na ulicę poskaczemy trochę z kolegami po bws :D A pomimo to planuje wspawać mocniejsze niż te oryginalne mocowanie.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 22 paź 2012, 23:19 przez liveWiktor, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2012, 23:27 
Zbanowany

Rejestracja: 22 maja 2012, 22:33
Posty: 654
Lokalizacja: Góra_ DGR NJ36
Pojazd:
takki sam wachacz i umieszczony amortyzator ma Malaguti crooser :)) mialem taki i fajnie to wyglada w taki miejscu amortyzator nie jednego to zdziwiło




_________________

Zapraszam>>>>>>>>>>>]Jedyne takie w Polsce Cu$t0m zapraszam<3<<<<<<<<<<<<<<<<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2012, 19:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2011, 13:25
Posty: 209
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Jako że mam taki karter w złym stanie i drugi którego mi szkoda ale może wytrzyma zrobię test wytrzymałości takich mocowań.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 19:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
matiu1234 pisze:
Wszystko w takiej pozycji jest dość sztywno usadzone ale cały czas amortyzator pracuje i dlatego spełnia swoje zadanie.


Nic nie spełnia swojego zadania przy takim układzie jaki podałeś. Źle to rozplanowałeś, amortyzator musi być na górze (żeby go ściskało, u ciebie jest dokładnie odwrotnie), tak jak na foto które dał Michalak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy