Dzisiaj jest 30 lis 2024, 8:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 paź 2012, 11:25 
*

Rejestracja: 13 wrz 2012, 9:56
Posty: 31
Pojazd:
Witam !

Zmieniłem cylinder w swoim chińskim 4t na no name 80 (72) i polepszyło jedynie się przyspieszenie..co do prędkości to wcześniej na 50cc leciał ponad 70 a teraz ledwo 65.

Co może być przyczyną ?

Dyszę założoną mam 85 (zakładałem również 95 lecz było tak samo)
Filtr seryjny
Iglica ustawiona na środku (podnoszenie jest również nic nie dało)


Ostatnio zmieniony 20 paź 2012, 11:31 przez Adri@n, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2012, 11:34 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Na wstępie należałoby go chociaż te parę kilometrów dotrzeć.Skup swoją uwagę przede wszystkim na napędzie.Czyli rolki wariatora,tuleja wariatora i jej możliwości skrócenia,sprężyna centralna (docisk) sprzęgła.Jeśli posiadasz obrotomierz uznaj to jako pomoc w regulacji.Zalecane obroty w granicach 6,5 - 7,5 (tys) przy prędkości maksymalnej.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2012, 11:44 
*

Rejestracja: 13 wrz 2012, 9:56
Posty: 31
Pojazd:
Mate57, Nie myśl sobie że założyłem cylka i od razu pizd..Oczywiście że docierałem i nadal jeszcze docieram.


Niestety ale nie mam obrotomierza ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2012, 17:07 
*

Rejestracja: 13 wrz 2012, 9:56
Posty: 31
Pojazd:
Dzisiaj popróbowałem na rolkach 4g i 5.5g jednak prędkość jest taka sama.. Co do sprężyny to zakładałem 1500rpm Naraku i również tak samo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 20:44 
*

Rejestracja: 29 mar 2012, 15:03
Posty: 23
Lokalizacja: łochów
Pojazd:
Ja bym proponował stożek i dobra regulacja gaźnika.
Co sie dzieje przy tej prędkości muli, ma duże obroty ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2012, 20:26 
*

Rejestracja: 13 wrz 2012, 9:56
Posty: 31
Pojazd:
damian717, Czy ja wiem czy stożek coś pomoże.. Leży w garażu to mogę założyć i zobaczyć ale wątpię.

Obroty ma normalne, co do mułka to jest on od 50 do tych 65




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2012, 20:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
damian717 pisze:
Ja bym proponował stożek
Na stożku to będzie gorzej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2012, 9:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 18:36
Posty: 449
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
Imię: Tomasz
Jaki jest stan paska napędowego ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2012, 10:03 
*

Rejestracja: 13 wrz 2012, 9:56
Posty: 31
Pojazd:
wiechu1996, Na pasku który obecnie jest przejechałem jakieś 1000km, ale jak to by była wina paska to na 50cc nie leciał by te 70 licznikowe


Ostatnio zmieniony 27 paź 2012, 10:03 przez Adri@n, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2012, 17:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
zła regulacja :wink:

Moja propozycja:

Napęd:

-rolki 5,8 gram (do 72cc)
-Centralna (seryjna lub zółta malossi) lub (nie polecam) chińska niebieska +1000 rpm
- sprężynki sprzęgła (mogą być chińskie czerwone + 2000 rpm) - trochę na nich pojeździsz :wink:
- sprawdź stan paska to, że ma 1000km to nie znaczy że już nie jest do dupy :wink: - miałem pasek który po 300km nadawał się na szrot :mrgreen:
- sprawdź również stan wariatora - czy nie ma progów, luzu na tulei, czy posiada ślizgi jeszcze :lol:

Gaźnik:

- dysza rozmiaru w przedziale 85 - 90
- wywalenie zwężki z filtra powietrza
- porządna regulacja i czyszczenie

Tłumik:
- parę dziurek, wywalenie katalizatora (tej harmonijki w tłumiku) - musisz polepszyć drożność wydechu :wink:

Elektryka:
- sprawdź czy nie masz blokady na module zapłonowym (jak masz) to wymień moduł na odblokowany :wink: (Może być najtańszy pomarańczowy z z allegro) :wink:


Zrobisz to to daj znać :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2012, 18:54 
*

Rejestracja: 13 wrz 2012, 9:56
Posty: 31
Pojazd:
DJPIECZYWO,


"-rolki 5,8 gram (do 72cc) " nie wiem czy wiesz ale do różnych wariatorów daje się różne rolki..

Moduł- miałem zablokowany i skuter jechał tylko 50km/h, ale odciąłem różowy kabelek i teraz jest te 65.
Zwężenia w filtrze również dawno już nie ma..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2012, 19:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Adri@n - no co ty Amerykę odkryłeś :mrgreen: :mrgreen:

Mowa tu o seryjnym wariatorze - myślałem, że się domyślisz...


Zrobiłeś tak jak ci pisałem ?? :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2012, 21:20 
*

Rejestracja: 13 wrz 2012, 9:56
Posty: 31
Pojazd:
-rolki 5,8 gram (do 72cc) - w podróbce naraku HS zakładałem 4g.5,5g.6g i najlepiej jest na 5.5g.
-Centralna (seryjna lub zółta malossi) lub (nie polecam) chińska niebieska +1000 rpm -aktualnie jest seryjna, zakładałem również naraku +1500rpm lecz bez rezultatów.
- sprężynki sprzęgła (mogą być chińskie czerwone + 2000 rpm) - trochę na nich pojeździsz :wink: -od dłuższego czasu śmigam na czerwonych ;)
- sprawdź stan paska to, że ma 1000km to nie znaczy że już nie jest do dupy :wink: - miałem pasek który po 300km nadawał się na szrot :mrgreen: -dzisiaj spr i jest ok
- sprawdź również stan wariatora - czy nie ma progów, luzu na tulei, czy posiada ślizgi jeszcze :lol: -posiada lekki próg, ślizgi ok :D

Gaźnik:

- dysza rozmiaru w przedziale 85 - 90 -jest 85, zakładałem 95 lecz bez rezultatów.
- wywalenie zwężki z filtra powietrza -wywalone
- porządna regulacja i czyszczenie -wyregulowany, czyszczony jakieś 2-3miechy temu.

Co do wydechu na razie go nie ruszam, on raczej nie jest przyczyną,gdyż bez niego jest tak samo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 13:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Kurde ja już nie mam pojęcia co może być nie tak....

A głowica nie ma blokady w postaci zwężonych otworów ??

Być może jest mała średnica otworu wydechowego i spaliny mają problem z wydostaniem się z silnika :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy