Dzisiaj jest 10 mar 2025, 8:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442 ... 715  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2012, 14:46 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
marcinek, jak budżet pozwala to 1,8T spalanie to samo, czasem niższe a mocy dużo więcej




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2012, 14:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
przemek.99, budżet pozwala. Lecz ciągle wszyscy mnie straszą tekstami " w polsce kupisz same trupy, turbo padnie po miesiącu i kupa kasy nie twoje" boje sie jakoś tego auta. jak sprawdzić taką turbine przy zakupie?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2012, 14:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
marcinek, trzeba liczyć że 1.8 spali conajmniej litr więcej niż 1.6 ale za to mniej z nim problemów :wink: tak jak Przemek napisał ,warto pomyśleć o 1.8t jeśli oczywiście stać Cię na w miarę zdrowy egzemplarz. Spalanie przy spokojnej jeździe takie samo a zawsze jest czym przycisnąć :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2012, 14:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
mam jeszcze kilka pytań co do audi i w ogóle grupy vag. przykładowo kupie 1.8t padnie turbina
1. jak zdiagnozować padniętą turbine ?
2. czy koszty regeneracji są powalające czy mieszczą sie w 1000zł ?
3. słyszałem o jakimś programie pod kompa który pokazuje błędy w naszych Vagach. czy to dobrze diagnozuje usterki?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2012, 15:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
mati590 pisze:
A ja właśnie słyszałem, że yarisy baardzo słabo znoszą LPG - silnik vvti.

1.3 87KM jest bez VVTI.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2012, 15:44 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
boicie sie tych turbin ze masakra..regeneruje teraz w jtd to samo uszczelnienie 500 a max koszta to 900zl takiej regeneracji z gwarancja.A kupicie 1.6 ani to jedzie ani malo pali,kupa maxx szukaj turbo i sie nie zastanawiaj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2012, 18:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
marcinek pisze:
mam jeszcze kilka pytań co do audi i w ogóle grupy vag. przykładowo kupie 1.8t padnie turbina
1. jak zdiagnozować padniętą turbine ?
2. czy koszty regeneracji są powalające czy mieszczą sie w 1000zł ?
3. słyszałem o jakimś programie pod kompa który pokazuje błędy w naszych Vagach. czy to dobrze diagnozuje usterki?


Vagcom

Borek - i wiesz, że ten silnik w miarę dobrze znosi gaz ? Bo akurat właściciel firmy ma w miare przekonanie do yarisa, także jeśli dobrze znosi LPG to miałby prosty wybór...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2012, 18:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
mati590, na lpg-forum brak przeciwwskazań, byle dobry monter i dobre komponenty. Honda Jazz z 1.4 bankowo jeździ dobrze na gazie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2012, 20:40 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
Borek96, z tego co wiem to yaris ma ceramiczne gniazda zaworowe, co nie wróży nic dobrego na lpg.

Ale to chyba ta wersja co miał razor 1,33




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2012, 22:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
TZRfan pisze:
A kupicie 1.6 ani to jedzie ani malo pali,kupa maxx szukaj turbo i sie nie zastanawiaj.

Takiej tragedii to nie ma, do normalnej jazdy starcza (prędkości 110-120km/h) a spalanie w trasie to 6.1l/100km. Co nie zmienia faktu, że brałbym teraz albo 1.8T albo 2.3 V5 (w A3 nie oferowany :mrgreen: ).

marcinek pisze:
w kilku 1.6 zauwazyłem problem z falującymi obrotami. wszedłem poczytać na interenet i zauwazyłem że jest dużo złych opini.. że silnik wariuje że skrzynia pada. że spala tyle ile powinien palić 1.8 a mocy mało

Mało mocy to jest w 1.4 :wink: . Skrzynie padają to racja a falujące obroty można zminimalizować czyszcząc przepustnicę (choć i tak u mnie dalej od czasu do czasu są falowania). A zwykły 1.8 jest bez sensu. Albo brać w turbo albo wcale.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 15:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Z tym spalaniem to też różnie bywa na trasie, bo ostatnio jadąc ojca laką 2.0 140ps w mleku (jazda 70-75km/h na 6 biegu) spaliłem 5,8, a z kolei kiedyś jadąc ile wlezie miewałem nawet wyniki ponad 11l na trasie (wyprzedzanki ile się da, na odcinkach prostych ile wyciągnie, non toper kręcenie po 6krpm), także warto też podawać warunki w jakich zostało to osiągnięte, wtedy jest na pewno bardziej miarodajnie ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 15:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2012, 16:27
Posty: 3
Pojazd: poszukuję czegoś ciekawego :D
Nie wie ktoś jak wyglądają koszty eksploatacji Audi S4 B5 ? Sypie się to ? Jak drogie części?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 15:23 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
Z dwojga zlego 1.6 vs 1.8 wolalbym i tak 1.8 :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 21:19 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Jakieś opinie o 2.2 d-cat Toyoty z roku 2007 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 21:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Cytuj:
także warto też podawać warunki w jakich zostało to osiągnięte, wtedy jest na pewno bardziej miarodajnie ;)

Od 100 do max 120km/h :wink:

TZRfan pisze:
Z dwojga zlego 1.6 vs 1.8 wolalbym i tak 1.8

Mnie wolnossący 1.8 nie przekonuje :wink:




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 21:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Darex, z minusów to dość wysokie spalanie jak na czterocylindrowego diesla, poniżej 10l w mieście ciężko, po części jest to wina dodatkowego wtryskiwacza do dopalania DPF, ale już lepiej niech więcej pali, niż DPF ma padać (choć i tak wg mnie w każdym nowym dieslu DPF out od razu po zakupie + program). Nienaprawialne wtryskiwacze Denso (podobno już są robione zestawy naprawcze, my denso nie robimy przynajmniej jeszcze), zdarzają się umierające uszczelki pod głowicą przy ciągłym butowaniu no i jak to w nowych dieslach awarie dwumasy.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 21:37 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Borek96, nom, o tym piątym wtrysku słyszałem, niby po części się to sprawdza.
Co do uszczelek coś mi się o tym obiło. Ale ogólnie z tego co napisałeś to posiada typowe bolączki nowych dieslów..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 21:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Darex, sprawdza się lepiej niż standardowy DPF.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 21:42 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Aha, bo kumpel właśnie ma e46 na warsztacie i dostał na czas naprawy Auriskę właśnie z tym motorem i całkiem fajnie to jeździ, a jako, że japońskie diesle to dla mnie czarna magia to właśnie zapytałem ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2012, 12:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Opinie mają na prawdę przeciętne, do tego chipowanie tojot jest większym wyzwaniem, sumy kontrolne na sterowniku i te sprawy, trzeba rwać ECU a to niesie ze sobą ryzyko uszkodzenia centralki ;)
Co do DPFów to ja powiem tak - jeśli ktoś kupuje diesla do miasta to sam się rposi o problemy, a jeśli auto było poprawnie użytkowane i to głównie na trasie to jakiś wielkich problemów z filtrem być nie powinno, oczywiście przy dużym przebiegu może zajść konieczność fizycznego wypalenia poza samochodem, bo sadzy będzie już na tyle dużo, że będzie niedrożny. Nie żebym był zwolennikiem DPFów czy innych FAPów, ale nie trzeba się tego aż tak bardzo bać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442 ... 715  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy