Dzisiaj jest 02 gru 2024, 13:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 paź 2012, 20:49 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Siemacie no bo tak mam problem chce zamówić tego tajwana KLICK no ale mam dylemat bo mam na chacie głowice od 50ccm i 80ccm tłok jak widać jest wypukły więc głowica od 80ccm odpada bo ona jest za płytka na ten tłok no więc zostaje 50ccm no i tu moje pytanie da rade ta głowica czy trza koniecznie dokupować tą głowice 90ccm?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2012, 21:08 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
powiem ci tak,że to nie jest 90 jak coś bo 90 ma tłok 52,4 to jest z 85 to co ja mam i ja tu widzę,że to co dałeś to ma tłok 50 mm tłok wypukły ja mam założony cylinder pod tłok 50 mm ale wypukły i głowica od 50 i zrobiłem na tym 3000 km i powiem ci,że wsyzstko działa idealnie kompresje ma jak bym założył nowy zestaw magneto 1 ręką nie mogę ruszyć więc jak mi to działa to tobie też powinno ale jak chcesz to możesz sobie kupić głowice z powiekszonymi kanałami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 5:46 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
A to luzik to mówisz że problemów nie ma jak wrzuce głowice od 50ccm? a jak z osiągami na tym tajwanie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 6:17 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Maksiu pisze:
A to luzik to mówisz że problemów nie ma jak wrzuce głowice od 50ccm? a jak z osiągami na tym tajwanie ?

heh no wiesz jak nie ma wiatru duzedo to zamykam licznik i idzie troche dalej na liczniku mam 75 a mój skuter zaniża o jakieś 5 km
patrz to jest v max mojego zippa na tajwanskim
http://www.youtube.com/watch?v=b3LnPNDORDc&feature=plcp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 10:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
@UP chyba zawyża.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 15:14 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
No zawyżać każdy licznik zawyża ale chyba czuć te doje***nie tak zwane ?;p i właśnie Twój skuter mówisz leci powyżej licznikowego 80km/h ile on waży ? mój 75 kg plus full napęd po tunie i Ty masz wklęsły tłok a ja mam wypukły i sie boje żeby ten tłok nie bił o serie głowice.


Ostatnio zmieniony 24 paź 2012, 15:18 przez Maksiu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 20:32 
*

Rejestracja: 29 mar 2012, 15:03
Posty: 23
Lokalizacja: łochów
Pojazd:
Ten cylinder nie pasuje pod seryjną głowicę wiem bo takowy posiadam, a jeżeli chciał byś uzyskać większą moc na nim to większe zawory też sporo dają a takie są w sportowej głowicy ja mam 21 i 23mm przejechałem już ponad 3 tysie i cylek w bardzo dobrym stanie wystarczy odpowiednio dotrzeć. i na tej aukcji co podałeś jest cylek 88 i tłok 51mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 21:40 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
No tak tak wiem to nie jest full 90 tylko 80 z kawałkiem a ja mam inne wrażenie że jednak podejdzie pod serie cylek jeśli naraku tłok 49,2mm pasował to i 51 powinien pasowac a jak nie no to sie coś rozkmini.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 22:17 
*

Rejestracja: 29 mar 2012, 15:03
Posty: 23
Lokalizacja: łochów
Pojazd:
To widocznie nie widziałeś tłoka 51mm i komory 50ccm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 22:30 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
damian717 pisze:
Ten cylinder nie pasuje pod seryjną głowicę wiem bo takowy posiadam, a jeżeli chciał byś uzyskać większą moc na nim to większe zawory też sporo dają a takie są w sportowej głowicy ja mam 21 i 23mm przejechałem już ponad 3 tysie i cylek w bardzo dobrym stanie wystarczy odpowiednio dotrzeć. i na tej aukcji co podałeś jest cylek 88 i tłok 51mm.

ja mam seryjną głowice z tłokiem wklęsłym i zastanawiam się nad kupnem tłoka wypukłego i głowicy z powiekszonymi kanałami czy to dużo mi polepszy bo np nie opłaca mi sie dawać 150 zł na to by skuter jechał 2 km więcej powiedz jaka jest twoja opinia i ile ci to dało mam cylinder mcn z tłokiem 50 mm i głowice od kymco agility 4t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2012, 5:55 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Nie wiem czy Ci sie opłaca xd ja miałem Tyle co Naraku Racing te 49.2mm tłok pod serie głowice i jak głupi zamykał licznik i sporo szedł poza tłok wypukły głowica od 50 tu mamy 3 mm (około) róznicy tłok wypukły głowica od 80ccm raczej nie podejdzie bo ona nie jest wystarczająco wklęsła a tłoki mcn są wklęsłe więc czy wrzucisz taką czy taką głowice to i tak bedzie pasować no więc coś czuje że nie znajde głowicy pod 90ccm czy tam 88ccm są głowice na allegro ale one są za płytkie, wiec ptak mamy problem xd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2012, 12:42 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
http://allegro.pl/glowica-90-ccm-do-tlo ... 35551.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2012, 15:15 
*

Rejestracja: 29 mar 2012, 15:03
Posty: 23
Lokalizacja: łochów
Pojazd:
@di16, jeżeli kupisz tą głowice z aukcji co podałeś tłok wklęsły na pewno będzie pasował. Osiągi na pewno się poprawią po zastosowaniu większej głowicy. A co do samego wklęsłego tłoka nie jestem przekonany i osobiście nigdy go nie kupię.
Maksiu, 3mm to ogromna różnica, wystarczy pod tłok 51mm kupić głowice z większymi zaworami i komorą około 50mm i na taki zestaw będzie pasował. Nie widzę sensu zakładać większą pojemność do seryjnej głowicy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2012, 15:35 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
damian717 pisze:
@di16, jeżeli kupisz tą głowice z aukcji co podałeś tłok wklęsły na pewno będzie pasował. Osiągi na pewno się poprawią po zastosowaniu większej głowicy. A co do samego wklęsłego tłoka nie jestem przekonany i osobiście nigdy go nie kupię.
Maksiu, 3mm to ogromna różnica, wystarczy pod tłok 51mm kupić głowice z większymi zaworami i komorą około 50mm i na taki zestaw będzie pasował. Nie widzę sensu zakładać większą pojemność do seryjnej głowicy.

wiem,że to będzie dobra głowica a co do tego co mówiłeś o tłoku wklęsłym zgadzam się z tobą ja miałem wczesniej cylinder wm motor 65ccm z tłokiem wypukłym i leciałem nim 76 a w 2 osoby tyle samo więc dlatego planuję sobie zmienić głowicę seryjną na tą i mój tłok wklęsły 50mm na wypukły




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2012, 16:10 
*

Rejestracja: 29 mar 2012, 15:03
Posty: 23
Lokalizacja: łochów
Pojazd:
@di16, a jesteś pewny że tłok 51mm podejdzie pod cylek na 50mm. Sprawdź na cylku ile mm pisze bo jak 50mm to tłok nie pasuje a z tego co wiem to nie ma tłoków wypukłych 50mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2012, 16:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 13:17
Posty: 1072
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd: Aprilia SR Audi A4
Do cylindra 90cc nie wejdzie głowica z 50cc (testowałem) a jeżeli wejdzie to , to nie będzie to. Bieda jest także wsadzić ją do 80cc a ten cylinder który podałeś w linku to widać że to nie 90cc. Najlepiej kupić zestaw 80cc bo to dobry zestaw dla silników 4t.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2012, 18:08 
*

Rejestracja: 29 mar 2012, 15:03
Posty: 23
Lokalizacja: łochów
Pojazd:
Jest tylko cylinder naraku w którym jest pełne 80. A ten z aukcji to 88cc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2012, 18:41 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
No więc tak głowica od 50 nie pasuje ;d znaczy pasuje ale tłok sie blokuje co dalej wsadziłem 80 odpaliłem i usłyszałem uderzanie ale no kawałek sie przejechałem i coś mi nie pasowałe zdjąlem i te wyukłości na tłoku uderzały w głowice minimalnie było widać ślady na głowicy więc jutro przejade kilka razy papierem ściernym albo drymerem i powinno być ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2012, 19:48 
*

Rejestracja: 29 mar 2012, 15:03
Posty: 23
Lokalizacja: łochów
Pojazd:
Dwie osoby pisały ze nie pasuje , at ty dalej zakładasz :shock:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2012, 20:15 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Wiesz nie przeczytałem jak przyszedłem ze szkoły ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy