Dzisiaj jest 25 lis 2024, 22:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Gaźnik AM6
Post: 26 paź 2012, 19:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2012, 10:13
Posty: 121
Lokalizacja: Skoki
Pojazd:
Mam do was pytanie, zastanawiam się nad kupieniem do mojego xpsa gaźnika 21 mm (dellorto) i chciałbym się dowiedzieć czy coś by mi to dało i czy dużo by się zwiekszyło spalanie (pali jakies 3,5 - 4 litry). Z góry dzięki za odpowiedzi ; )


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2012, 20:31 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
Do serii mam rozumieć?? Według mnie za duży




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2012, 20:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2012, 10:13
Posty: 121
Lokalizacja: Skoki
Pojazd:
no seria seria ale myslalem zeby jeszcze wydech kupic, za duzy w sensie ze ebdzie go zalewalo ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2012, 21:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
dokładnie to za dużo mieszanki

większa gardziel gaźnika przepuszcza więcej powietrza, do którego musisz dać dysze odpowiednią żeby było więcej paliwa

ostatecznie silnik dostanie więcej mieszanki, której 50-tka nie da rady przepalić

więc spalanie w górę a osiągi praktycznie nic

przy seryjnym cylindrze daj sport wydech + dysze ok 100 (jak masz 16mm gaźnik) i będzie śmigać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2012, 21:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2012, 10:13
Posty: 121
Lokalizacja: Skoki
Pojazd:
A jakbym dał cylka chinola 90 cc to by bylo git ? i czy spalanie by bylo bardzo duze ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2012, 22:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Miałem 21 mm w seryjnym silniku i wykręcał 12,5tyś na ostatnim biegu. Dla jednego silnika 21 będzie git,dla innego za duży.

Przy chinolu zależy jak gaźnik ustawisz. Jeśli wyciągniesz całą moc to będzie palić 5-6 litrów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2012, 18:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2012, 10:13
Posty: 121
Lokalizacja: Skoki
Pojazd:
okej, dzieki wielkie, a przy takim samym silniku nie powinna byc to tylko kwestia regulacji ? no i zywotnosc silnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2012, 21:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Masz na myśli chinola+gazior 21 mm?
Jak pisałem wcześniej. Im więcej mocy tym więcej wachy i spalanie w górę.
Żywotność silnika - na chińskim więcej jak 12 kucy nie wyciągniesz,także dużej różnicy nie zrobi to silnikowi. Jednak to jest chiński tłok,chiński cyl,żywotność też chińska(czyli krótka:D)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy