Dzisiaj jest 02 gru 2024, 8:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2012, 22:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 wrz 2012, 20:46
Posty: 195
Lokalizacja: to wiesz ?
Pojazd:
a kumpel kumpla cioci wujka kumpla kumpel ma malucha i jezdI nim 40lat


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 13:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
uefa08@wp.pl, tam jest zestaw Gilardoni.
Teraz Stage6 się zeszmacił.
Wystarczy poszukać opinii.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 15:00 
*

Rejestracja: 15 cze 2012, 22:36
Posty: 132
Pojazd:
Aha, czyli rozumiem że wytrzymalość cylka 3000km to wg was dużo i to Stage6;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 17:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 wrz 2012, 20:46
Posty: 195
Lokalizacja: to wiesz ?
Pojazd:
mało . wytrzyma z 10tys jak bd normalnie jeździł to z 20 nawet




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 17:05 
*

Rejestracja: 15 cze 2012, 22:36
Posty: 132
Pojazd:
Ale chyba po to sie tuninguje skuter żeby zapierdzielać co nie?:) Ja docierałem 100 km, i po 950 km padł mi tłok, a już po 500 km było czuć ubytek kompresji..:) A własnie sie zapytam - jaki gaźnik do setupu:

-Stage6 Sport Pro MKII
-wał Stage6
-Malossi Multivar
-Gaźnik 19' Dellorto (styknie?)
-wydech tecnigas
-Gas box Malossi
-Stożek Malossi
-Pasek Dayco kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 19:04 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
21 lepiej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 19:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
uefa08@wp.pl, ja Hebo Manston Replica wcale nie docierałem. Od razu w kite dawałem i nic mu nie było. A docierałem na gaźniku 12mm xD Bo czekałem na paczkę.
Gdy łapał temperaturę od razu zatrzymywałem się. Czekałem aż spadnie i znowu dzida.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 19:25 
*

Rejestracja: 22 wrz 2012, 14:25
Posty: 32
Lokalizacja: Z dupy
Pojazd:
Ale głupi temat każdy cylek trzeba docierać dotrzyj koło 500 kilosów i nawet 20 tys. kilosów ci wytrzyma .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2012, 11:35 
*

Rejestracja: 15 cze 2012, 22:36
Posty: 132
Pojazd:
Maciek i jak z wytrzymałością? Bo cholera mi 950 km tłok wytrzymał i narazie nie kupie nastepnego, bo jeżeli ma mi znowu wytrzymać 950 km to mi sie nie opłaca;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2012, 11:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Zrobiłem z 8k i sprzedałem go bo mi silnik w pół pękł.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2012, 18:19 
*

Rejestracja: 15 cze 2012, 22:36
Posty: 132
Pojazd:
Bez wymiany tłok i niczego?:):)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2012, 18:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2012, 14:45
Posty: 99
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Pojazd:
cylek przy katowaniu wytrzyma nie wiele ale daj 500 kilosów nie za dużo i będzie git cylindry te są wytrzymałe wytrzymują spokojnie 30 tyś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2012, 19:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Bez wymiany tłoka ;)
Jeszcze mi łożysko srebrzone Hebo w mak się rozsypało i porysowało przy kanałach wydechowych cylinder z tłokiem.
Przeleciałem papierem 2500 i kompresja spadła o 1bar :D




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2012, 19:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2012, 14:45
Posty: 99
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Pojazd:
masz pecha




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2012, 12:08 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
juzektuning pisze:
Ale głupi temat każdy cylek trzeba docierać dotrzyj koło 500 kilosów i nawet 20 tys. kilosów ci wytrzyma .


Nie znasz sie to nie gadaj, żeliwo się dociera 300-500km a alu-NICASIL sie NIE DOCIERA, jedynie rozgrzewa przed jazdą do około 50*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2012, 13:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2012, 14:45
Posty: 99
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Pojazd:
palnij sie w łeb cieniasie każdy cylek trzeba docierać

Autor postu otrzymał ostrzeżenie.


Ostatnio zmieniony 28 paź 2012, 7:38 przez Anty stage, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2012, 14:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2011, 23:25
Posty: 10
Lokalizacja: Się Biorą Dzieci ?
Pojazd:
Anty stage-
Znalazł się znawca który nigdy nie miał styczności z takim cylindrem . Jak nie wiesz czegoś dokładnie poczytaj przemyśl i napisz .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2012, 23:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Anty stage, Gadasz głupoty...
Gdybyś chciał wiedzieć to nie trzeba docierać te 50 km/h przez 500km jak niektórzy gadają.
Od czasu do czasu trzeba dać w piczkę jak będziesz docierał tylko te 45km/h to błąd.
Ja swojego Street race prawie nie docierałem cały czas full i do tej pory chodzi dobrze.
To nie są jakieś chińskie cyle co puchną to jest dużo lepszy materiał.
Tak jak napisał gnidusek, nigdy z takim czymś chyba nie miałeś do czynienia a się wtrącasz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2012, 9:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2012, 14:45
Posty: 99
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Pojazd:
Wy wiecie swoje ja swoje .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2012, 22:08 
*

Rejestracja: 15 cze 2012, 22:36
Posty: 132
Pojazd:
To dlaczego tłok wytrzymał mi 950km? Niektórzy mówią że tyle wytrzymuje, a niektórzy że to dobre cylki i tloki i bądź tu mądry:-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy