Dzisiaj jest 19 sie 2025, 17:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 paź 2012, 20:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2012, 14:14
Posty: 42
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
Witam, coraz poważniej myślę o zrobieniu swapa na minarelli horizontal AC w moim chinolu. Chodzi mi o wersję leżącą. Z tego co się orientowałem silniki te są w aprillach SR. Czytałem również o wersjach na wtrysku, które są dość kłopotliwe. Mowa była także o tych, przerobionych z wtrysku na gaźnik. Byłbym bardzo wdzięczny za informacje o tym silniku. Co jest w nim awaryjne, na co zwrócić uwagę przy kupnie. Czy warto go w ogóle kupić. Czy z tymi przerobionymi są jakieś problemy.

Za pomoc będę niezmiernie wdzięczny :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2012, 20:08 
*

Rejestracja: 03 kwie 2012, 19:31
Posty: 168
Lokalizacja: Dębica
Pojazd: Yamaha Axis ^^
Co tu dużo mówić silnik bezawaryjny :D Regularna wymiana paska + rolek + czyszczenie gaźnika i nabijasz km. Mój ma już zrobione 30 k km wymieniany tylko cylinder i dalej jeździ :wink: I chociaż to AC to naprawdę ma świetne chłodzenie, w upały 30 stopni jeździłem po 30-40 km na raz i nic się nie działo :) Jak najbardziej POLECAM :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2012, 20:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2012, 14:14
Posty: 42
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
Dziękuje :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2012, 20:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 13:34
Posty: 426
Pojazd: Rieju RS3 50 '10
jak byś miał czas i pieniądze o silnik LC i jazda




_________________

Robię Virtual Tuning




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2012, 21:32 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2012, 9:04
Posty: 177
Lokalizacja: czempiń
Pojazd:
na wtryskach był di tech,były tez srki w morini jesli chodzi o minarelli hor. to tam praktycznie nic sie nie psuje :wink: polecam ten linik jesli masz kase to kup silnik Lc z roxa a jeśli nie masz tyle kasy to kup silnik z srki,neosa,f12, itp :wink:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2061660#2061660
LooKNij do Hłantuma :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2012, 22:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Adix95, silniki w roxach to te same co w sr'kach, neosach, f12 (starszych)




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2012, 8:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2012, 9:04
Posty: 177
Lokalizacja: czempiń
Pojazd:
mówiąc silniki z srki miałem na myśli tylko ac , wiem ze to jeden pi :wink: es




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2061660#2061660
LooKNij do Hłantuma :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2012, 17:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2009, 18:23
Posty: 351
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
Jeśli chodzi o silniki minarelli to one nie wychodziły w wtrysku, ale ogólnie silniki nie do zajechania jak dbasz ;-)




_________________

FIRST RUN Aerox MHR :D :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2012, 19:46 
Zbanowany

Rejestracja: 01 lip 2011, 15:33
Posty: 226
Pojazd:
Najlepsze silniki minarelli AC/LC :D
Najwięcej części tuningowych itp :)




_________________

Wpadnij do mojego Piaggio :)
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 99#2104099




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2012, 19:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
minarelli2008, kolego nie zapedzaj sie bo jakbys nie widzial mina hor i p/g to porownywalne silniki :) p/g mniej klopotliwy w serii;) latwiejszy dostep do czesci i tez jest bardzo ale to bardzo duzo do tego silnika




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2012, 20:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
Nie ma horizontala ac ani lc na wtrysku. Horizontal Ac był w starej i pośredniej budzie na początku. Możesz go znaleźć też w Neosie czy np. F12 :wink:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 8:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2012, 14:14
Posty: 42
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
Dzięki wszystkim za pomoc :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 9:44 
Zbanowany

Rejestracja: 01 lip 2011, 15:33
Posty: 226
Pojazd:
mati7374,
U mnie śmigają Minarelli AC / LC p/g morini , ditech i najlepszy to minarelli i nawet podróba minarelli np zipp otis :P




_________________

Wpadnij do mojego Piaggio :)
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 99#2104099




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 11:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
minarelli2008, nie chce sie klocic ale kazdy ci powie ze mina hir i p/g to sa prownywalne moca silniki :) ale np p/g jest bardziej podatna na tuning moim zdaniem :) porownujesz chinczyka do p/g ? pokaz mi filmik jak ten chinczyk wycina piaggiucha :D jak poleci 65-70 to bd dobrze :) a p/g w lC 90-85 normalnie




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 11:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 13:17
Posty: 1072
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd: Aprilia SR Audi A4
Cytuj:
porownujesz chinczyka do p/g ? pokaz mi filmik jak ten chinczyk wycina piaggiucha


Oj oj , mało wiesz. Na zlocie widziałem jak nowe Piaggio NRG miało biedę wziąć chińczyka na serii.

Silników tych się aż tak nie porównuje , wiadomo że czasami jest tak że na serii leci P/G więcej od Minarelli ale minarelli zaś ma większą moc np. na Evo. Testowane :D Wiadomo nie te same sety ale i tak było widać co wymięka. Każdy będzie pisał co jest mocniejsze a i tak nikt do tego nie dojdzie. Części są dostępne praktycznie tak samo, takie same, lecz widziałem że do p/G czasami droższe czasami tańsze. Ogólnie polecam silniki i P/G i Minarelli bo miałem z owymi do czynienia. Jak dla mnie Minarelli było łatwiejsze ogólnie. Czekam na pojazdy :lol: :ups: :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 11:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
nowe piaggio? ma 3 blokady na ktorych zbiera sie jak slimak :) jedank po odblokowaniu obiecuje CI ze seryjny chinczol nie mialby jakichkolwiek szans




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 12:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 13:17
Posty: 1072
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd: Aprilia SR Audi A4
mati7374, Był bez blokad :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 14:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
ogólnie to silniki p/g czy minarelli dysponują w serii tą samą mocą albo bardzo podobną więc różnica w osiągach nie leży po tej stronie a raczej po tej w jakiej kondycji jest silnik :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 14:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
dokladnie ; d ale p/g w serii jest przyjazniejsze... dostep do chociazby glupiego gaznika ...; d a przy tunningu w p/g jak wymieniamy na sportowy zaplon nie ma koniecznosci zakladanie el.pompy wody




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy