Dzisiaj jest 27 lip 2025, 12:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 paź 2012, 16:22 
Zbanowany

Rejestracja: 22 maja 2012, 22:33
Posty: 654
Lokalizacja: Góra_ DGR NJ36
Pojazd:
witam zacieraja sie łozyska na wale ciagle mi i nie mam pojecia co moze byc przyczyna, pomozcie bo juz mnie szlak trafi , pierwsze c3 metal wytrzymaly 200km a drugie moze 100




_________________

Zapraszam>>>>>>>>>>>]Jedyne takie w Polsce Cu$t0m zapraszam<3<<<<<<<<<<<<<<<<<<


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2012, 16:59 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
może kryte łożyska masz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2012, 16:59 
Zbanowany

Rejestracja: 22 maja 2012, 22:33
Posty: 654
Lokalizacja: Góra_ DGR NJ36
Pojazd:
odkryte skf c3




_________________

Zapraszam>>>>>>>>>>>]Jedyne takie w Polsce Cu$t0m zapraszam<3<<<<<<<<<<<<<<<<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2012, 17:08 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
wał prosty?, smarowanie pompką czy mieszanka?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2012, 19:40 
Zbanowany

Rejestracja: 22 maja 2012, 22:33
Posty: 654
Lokalizacja: Góra_ DGR NJ36
Pojazd:
ThisIsSparta, no pompka , ale cylinder cacy jest , wał prosty




_________________

Zapraszam>>>>>>>>>>>]Jedyne takie w Polsce Cu$t0m zapraszam<3<<<<<<<<<<<<<<<<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2012, 19:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 19:51
Posty: 246
Pojazd:
je bym badał wał bo jak by nie było to on siedzi w łożyskach :D




_________________

SetUP
*Stage6 StreetRace 70
*Wał Top Racing Evo NG
*MHR Overrange
*Pasek Polini Speed
*Przeciwtalerz Hebo Nickel HQ
*Mapa społeczności Mieloch Motocykle http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=246630&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2012, 20:14 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Coś nie tak z tą pompką , wywal to ustrojstwo i sam rób mieszankę, będziesz miał pewnośc że jest smarowanie.Zmień łożyska z luzem C4, C3 już przy wysilonych jednostkach tracą ten luz [grzeją się] i często się zacierają , bardziej nadają się do serii.


Ostatnio zmieniony 31 paź 2012, 21:08 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2012, 22:12 
Zbanowany

Rejestracja: 22 maja 2012, 22:33
Posty: 654
Lokalizacja: Góra_ DGR NJ36
Pojazd:
n0ooRt, no wlasnie mialem c3 i przejchalem 40km bez przerwy i zaczelo buczec i zgasł , tez mi sie wydaje ze od temperatury siadaja i wysokich rpm , dodam ze skuter kreci duzo wyzsze obroty od seri




_________________

Zapraszam>>>>>>>>>>>]Jedyne takie w Polsce Cu$t0m zapraszam<3<<<<<<<<<<<<<<<<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2012, 23:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
krzysko009 pisze:
n0ooRtdodam ze skuter kreci duzo wyzsze obroty od seri

O ile wyższe?? C3 spokojnie 14-15tyś obr/min wytrzymują więc wina leży gdzie indziej.

Większość problemów z łożyskami bierze się z ich nieprawidłowego montażu.
Sam wymieniasz łożyska??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 8:53 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
stem pisze:
O ile wyższe?? C3 spokojnie 14-15tyś obr/min wytrzymują
Tak wytrzymują obroty ale tu chodzi o to że zakładając je do podrasowanego silnika zmienia się charakterystyka pracy łożyska ,opory jakie musi pokonac łożysko są większe, a jak większe opory to wzrasta temperatura i kasuje ten luz C3 do zera[ luz pomiędzy kulką a bieżnią łożyska]więc są przewidziane do serii.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 11:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
n0ooRt pisze:
Tak wytrzymują obroty ale tu chodzi o to że zakładając je do podrasowanego silnika zmienia się charakterystyka pracy łożyska ,opory jakie musi pokonac łożysko są większe, a jak większe opory to wzrasta temperatura i kasuje ten luz C3 do zera[ luz pomiędzy kulką a bieżnią łożyska]więc są przewidziane do serii.


Dawno się tak nie uśmiałem.

Po pierwsze: Jak łożysko może mieć inna charakterystykę pracy?
Po drugie: Co to wg Ciebie oznacza, że łożysko pokonuje jakieś opory?
Po trzecie: Jeżeli uważasz, że łożyska C3 są przewidziane tylko do serii to jak wytłumaczysz fakt, że np Aprilia SR125 na silniku Rotaxa 34KM/11250obr/min ma takowe montowane seryjnie?

Zgodzę się z tym, że C3 mogą sobie nie poradzić w podrasowanym silniku o ile mamy tu na myśli coś pokroju Racing/EVO ~20KM a nie np. "podrasowany silnik S6 steretrace, 17,5mm, ZX" ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 11:37 
Zbanowany

Rejestracja: 22 maja 2012, 22:33
Posty: 654
Lokalizacja: Góra_ DGR NJ36
Pojazd:
Cytuj:
O ile wyższe?? C3 spokojnie 14-15tyś obr/min wytrzymują więc wina leży gdzie indziej.

Większość problemów z łożyskami bierze się z ich nieprawidłowego montażu.
Sam wymieniasz łożyska??


około 10tys kreci , dosyc duze w porownaniu do seri :) , tak łożyska sam osadzałem :) poprzez wciagacz do łożysk a wał przez drewno pukalem delikatnie zeby wszedł w łozysko




_________________

Zapraszam>>>>>>>>>>>]Jedyne takie w Polsce Cu$t0m zapraszam<3<<<<<<<<<<<<<<<<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 12:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2012, 11:52
Posty: 476
Lokalizacja: Latowicz
Pojazd:
krzysko009, Młoteczkiem delikatnie to popukaj sobie w głowę, nie można przez nic pukać człowieku, już lepiej załóż najpierw łożyska na wał a potem wał z łożyskami wrzuć do zamrażarki na dzień lub dwa. Potem rozgrzej karter i włóż.

Młoteczkiem hahaha, masz odpowiedź w Tym co napisałeś, dlaczego siadają. A 10k obrotów to na prawdę wysoko kręci :lol: :lol:




_________________

Zapraszam !

Zobacz moją F12'stke !
Konkretny sport na ciekawych częściach !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1977384#1977384

Może lajka ? :D

https://www.facebook.com/MalagutiF12TuningCustom

Zostaw po sobie komentarz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 12:46 
Zbanowany

Rejestracja: 22 maja 2012, 22:33
Posty: 654
Lokalizacja: Góra_ DGR NJ36
Pojazd:
MasterSSP, to moze cwaniaku powiedz mi jak mam zalozyc lozyska najpierw na wał ? zeby sie obejsc bez mlotka itp




_________________

Zapraszam>>>>>>>>>>>]Jedyne takie w Polsce Cu$t0m zapraszam<3<<<<<<<<<<<<<<<<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 14:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
każdy tak składa silnik że wbija wał bo innej opcji nie ma. jak się zejdzie już trochę to można śrubami ciągnąć. zmień łożyska i rób sam mieszankę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 14:34 
Zbanowany

Rejestracja: 22 maja 2012, 22:33
Posty: 654
Lokalizacja: Góra_ DGR NJ36
Pojazd:
bart1aerox100, tez tak mysle samemu zacząć mieszanke rrobic :)




_________________

Zapraszam>>>>>>>>>>>]Jedyne takie w Polsce Cu$t0m zapraszam<3<<<<<<<<<<<<<<<<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 14:34 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
stem pisze:
Po pierwsze: Jak łożysko może mieć inna charakterystykę pracy?
Po drugie: Co to wg Ciebie oznacza, że łożysko pokonuje jakieś opory?
Po trzecie: Jeżeli uważasz, że łożyska C3 są przewidziane tylko do serii to jak wytłumaczysz fakt, że np Aprilia SR125 na silniku Rotaxa 34KM/11250obr/min ma takowe montowane seryjnie?
Poczytaj w katalogu łożysk lub poradniku mechanika o doborze i charakterystyce pracy łozysk związanych z tarciem i pokonywaniu obciążeń,pasowaniu ,luzie roboczym.Te łożyska są montowane także w pralkach automatycznych gdzie obroty są w granicach 800-1200 obrotów a też wysiadają mimo że mogą kręcic tak wysokie obroty.A co do tej Aprilli mógłbyś dac link, no chyba że mówisz o biegówce.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 14:40 
Zbanowany

Rejestracja: 22 maja 2012, 22:33
Posty: 654
Lokalizacja: Góra_ DGR NJ36
Pojazd:
dobra wy tu sie scieracie ze taka aprilla ze jakies pralki maja c3 lozyska :lol: , powiedzcie mi czy przez za mala dawke oleju podawana przez pompke mogą pierwsze lożysa paść ? czy cylinder najpierw?




_________________

Zapraszam>>>>>>>>>>>]Jedyne takie w Polsce Cu$t0m zapraszam<3<<<<<<<<<<<<<<<<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 14:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 15:06
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Kielc
Pojazd:
Ale pier***** głupoty. Uszkodziłeś łożyska przy montażu wału. Sprawdź czy masz bicie na wale to może być tez przyczyną. w osi wału macie taką dziurkę można włożyć w to punktak i wybijać wał wtedy nic nie uszkodzicie.

najlepiej jets tak montować łożyska:
Mrozicie wał, następnie ściągacz łozysk(może być robiony) i naciągacie łozyska na wał. Warto oś posmarować olejem czy smarem żeby lepiej wchodziło. Później znowu wał z założonymi łożyskami do zamrażalki. kartery podgrzać mocno palnikiem (tak z wyczuciem i odrobiną perswazji) najpierw w duży karter wejdzie bez oporów i w mały tez powinno wejść bez oporów jeśli zrobicie to z wyczuciem.
jak nie macie ściągacza ani nie chce wam się robić go to między przeciw wagi mozna włozyć idealnie dopasowany kawałek metalu czy drewna byle idealnie pasowało. Kawałek rury o średnicy pierścienia wewnętrznego i łozyska i nabijamy nic sie nie powinno uszkodzić. Chociaż lepiej iść na prasę żeby równomierną siłą wcisnąć :)




_________________

gg: 11602414




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 15:09 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Cytuj:
Ale pier***** głupoty.
Ty też, a nie prościej podgrzac wewnętrzny pierścień łożyska opalarką, palnikiem, wał do zamrażarki i łożyska same wpadną , po wystygnięciu podgrzac kartery i włożyc wał , operacja bez użycia młotka prasy , wciągacza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy