Dzisiaj jest 27 lip 2025, 0:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lis 2012, 17:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 14:49
Posty: 351
Lokalizacja: Świerklany/Rybnik
Pojazd:
Witam otóż wymieniam karter lewy, chcę odkręcić iskrownik lecz po popsikaniu wd 40 dalej są zapieczone i śruby się objechały (śruby są na krzyżaka) macie jakies pomysły zeby to odkręcic?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2012, 17:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Zeszlifować żeby płaski wszedł bądź rozwiercić łepek a gwint sam wyjdzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2012, 17:58 
**

Rejestracja: 08 sty 2012, 19:14
Posty: 236
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
ja jak nie mogę odkręcić śruby to mam taki naostrzony plaski śrubokręt daje go tam gdzie wchodzi krzyżak i uderzam młotkiem w ten śrubokręt żeby sie bil do tej śruby później chwytam żabką śrubokręt i sprawa załatwiona

Nie klnij !

/Mate57




_________________

Ogar 200 swap ^.^ grubo !!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 04 lis 2012, 18:04 przez dyziol97, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2012, 20:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
dyziol97, młotkiem po śrubokręcie i śrubkach - czarno to widzę...




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2012, 21:35 
**

Rejestracja: 08 sty 2012, 19:14
Posty: 236
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
no to nie wierz ale ten sposób mnie jeszcze nigdy nie zawiódł. ten śrubokręt jest cały metalowy




_________________

Ogar 200 swap ^.^ grubo !!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2012, 21:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
ja mam coś takiego na śruby których nie mogę odkręcić, ale jak obrobiłeś i nie dasz rady inaczej to wiertarka i wykrętaki do urwanych śrub :)
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=27 ... rule_id=84




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 1:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2010, 23:26
Posty: 331
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Jeśli w jakiś sposób łebek wystaje to mocno kleszczami spróbuj. A jak nie to weź idealnie przypasowany krzyżak, lekko nabij i mocno napierając odkręcaj. Pamiętaj o tym przy odkręcaniu reszty że przy śrubach krzyżowych i płaski należy mocno napierać wektorem siły wzdłuż narzędzia.




_________________

Benelli 49x 70cc... Evo.
Malowanie, tuning, serwis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy