Dzisiaj jest 30 lis 2024, 3:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 paź 2012, 16:51 
*

Rejestracja: 23 cze 2011, 21:33
Posty: 7
Pojazd:
Witam!
Skuter:
Yamaha Neos 97r. SETUP:
-Malossi sport 70
-Malossi Multivar
-Laser X-pro
-Dellorto 17.5 (dysza 90) (iglica 2zabek-na piec od gory)
-Sprezyna Top Racing czerwona 22% (srednia okolo 45kg)
-rolki 6.5g

OSIAGI - około 75km/h mierzone GPS'em
Od 2 dni siedzę i próbuje wyregulować skuter,lecz nie bardzo mi to idzie max uzyskuje prędkość 80km/h co mnie nie zadowala bo niektóre seryjne odblokowane tyle jada. Próbowałem zmienić dysze na 75 ale było tylko gorzej. potem próbowałem na starej dyszy 90 dać iglice niżej na 3 ząbek środkowy to było gorzej.na 1szym od góry też rewelacji nie było. Skład mieszanki również wiele nie poprawił.
próbowałem różne Rolki od 4.2,5.0,6.2,7.0, i nic nie dawało poza przyspieszeniem lepszym. Na wariatorze zauważyłem że jest ślad jakby nie wykorzystywało całego wariatora średnica kończy się około 1cm pod krawędzią wariatora..
Nie wiem już co mam zrobić zależy mi na lepszym v-maxie..
Bardzo proszę o Pomoc! :?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2012, 18:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:24
Posty: 367
Lokalizacja: Garwolin ,okolice.
Pojazd:
To masz odpowiedź, pasek nie wchodzi na górę wariatora i przez to jest niska prędkość. Szukaj przyczyny dlaczego on tam nie wchodzi. Powinien być wytarty wariator cały od dołu do góry.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2012, 23:14 
*

Rejestracja: 23 cze 2011, 21:33
Posty: 7
Pojazd:
rozumie ale jaka może być przyczyna? szukaj przyczny chętnie ale może podpowiesz co i jak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 9:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2012, 9:11
Posty: 181
Lokalizacja: Wieliczka
Pojazd:
Zmien multivara, gwarantuje ci że będzie lepiej jechał.




_________________

Keeway Ry8:
- cylinder 70cc
- wariator malossi multivar
- sprzęgło hebo NG
- gaźnik dellorto 21




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 9:54 
***

Rejestracja: 29 maja 2011, 9:10
Posty: 684
Pojazd:
Nie pcha go do góry tez tak mam ale nie 1cm mysle ze to cos centralna rolki daj inna hebo stage6 i wtedy reguluj pasek sprawdź czy juz nie na wykończeniu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 13:52 
*

Rejestracja: 23 cze 2011, 21:33
Posty: 7
Pojazd:
Pasek w bardzo dobrym stanie, dziś zmieniłem sprężyne z 60% na 90% stage 6 czarna, próbowałem od rolek 3.5 - na nich wył nie jechał, 5g- całkiem fajne przyspieszenie prędkość 75, rolki 6.5- tez 75km/h ale gorsze przyspieszenie... jednym słowem regulując nie jedzie i tak więcej niż 75km/h ;/. Zauważyłem też że słychać brzęczenie typu "BRŻŻŻŻŻ!" jak daję więcej gazu na każdym rolkach i różnych sprężynach. zmieniłem sprzęgło na drugie orginalne seryjne ale dalej brzęczy. i dalej tylko 75km/h ;/ . Kolegi neos jedzie więcej na 50tce.. Pomożcie bo już nie mam pomysłów :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2012, 16:00 
*

Rejestracja: 23 cze 2011, 21:33
Posty: 7
Pojazd:
Nikt nie ma pomyslow juz ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2012, 21:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:24
Posty: 367
Lokalizacja: Garwolin ,okolice.
Pojazd:
Może pasek za krótki jest aby wejść na samą górę , i przez to v-max 75. Jeżeli wszedł by do końca to prędkość powinna wynosić przynajmniej 80-85.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2012, 22:37 
*

Rejestracja: 13 maja 2012, 15:49
Posty: 36
Pojazd:
Lub przelożenia krotkie czyli zablokowane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 16:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
KoksikSR, Powiedz jak przełożenia mogą być blokowane???????
Tak podsumowując to nie zdziwił bym się jak pasek był by przykrótki albo wytarty zmierz szerokość i długość i sprawdź ile powinna wynosić..




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2012, 16:32 
*

Rejestracja: 23 cze 2011, 21:33
Posty: 7
Pojazd:
Macie racje sprawdzę pasek dlugość szerokość, chodź jest nowy dopiero około 500km zrobił. a przełożenia hmm.. Sprawdzałem kiedys ile razy sie obróci sprzegło na 1 obrót koła i wynik był około 13 dobrze czy zle?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2012, 17:39 
*

Rejestracja: 25 sie 2011, 13:58
Posty: 27
Pojazd:
Przyłączam się do pytania kolegi od neosa.
Ja mam Jog R(powietrze) mam napęd full sport i pro replice. Reszta seria.
Leci mi 85-90 (jak się dobrze rozbucha) ale kolega Roxem LC z samą replicą jedzie szybciej ode mnie.
Co może być przyczyną?
Podobno że z samą repliką i wario Sport Pro powinien jechać ponad 100km/h.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2012, 17:57 
*

Rejestracja: 31 mar 2012, 7:20
Posty: 66
Pojazd:
Wydech masz nowy?(wybileś blokadę?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2012, 18:03 
*

Rejestracja: 26 maja 2012, 10:38
Posty: 37
Pojazd:
O ile dobrze się orientuję to neos miał długie przełożenia (ale nie jestem pewien, w każdym razie jakaś yamaha), aerox np. ma dosyć krótkie i jedzie w ten sposób dosyć dużo - to tak po 1.
Po 2 to wracając do problemu - jeśli pasek nie wchodzi to albo zła regulacja przekładni, albo trzeba tulejkę lekko uciąć i będzie wchodził na samą górę bez problemu. Przełóż jeszcze jeśli masz jakieś podkładki na wale - za wariator.
Po 3 będę kolejną z tysięcy osób która to napisze - koledze aerox pokazuje 100 km/h, mi w keeway 80, co jest, jak to możliwe - nasuwa się pytanie, proste - prędkość mierzy się gps'em a nie licznikiem...
Edit:
Twój Neos to dosyć stary silnik, a w tamtych latach chyba nie kombinowali z przełozeniami, więc na to bym nie zwracał uwagi.




_________________

Keeway f-act 10'
Obrazek


Ostatnio zmieniony 08 lis 2012, 18:06 przez Arek00911, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2012, 18:55 
*

Rejestracja: 25 sie 2011, 13:58
Posty: 27
Pojazd:
Nie chodzi już o te 100km/h ale o to dlaczego ona na samym wydechu jedzie szybciej niż ja na identycznym wydechu + jeszcze cały napęd Soprt Pro?
2xup
Wydech nowy tulejka wybita.


Ostatnio zmieniony 08 lis 2012, 18:56 przez Anty438, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2012, 19:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2012, 10:23
Posty: 135
Lokalizacja: Sokołów Młp/Rzeszów
Pojazd:
Spróbuj na innym wariatorze. Nawet na serii. Jak nie to pasek :)




_________________

zapraszamm

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... c&start=60




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2012, 20:22 
*

Rejestracja: 25 sie 2011, 13:58
Posty: 27
Pojazd:
Ja czy kolega od neosa?
Jeśli ja to jeździłem na oryginalnych częściach tylko wydech siedział i wielkiej różnicy nie ma.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2012, 23:38 
*

Rejestracja: 23 cze 2011, 21:33
Posty: 7
Pojazd:
wydech mam odblokowany, predkosc mierzona gps'em, sproboje jeszcze na pasku 751 teraz mam cos kolo 745, a podkladek nie mam zadnych przed wariatorem. przelozenie rowniez regulowane i zmienia albo na gorsze albo jedynie roznica przyspieszenia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2012, 14:39 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
1cm to troche dużo, pasek powinien mieć 16,5mm sprawdź jego szerokość, potem sprawdź czy nie ma podkładki między przecitalerzem a tuleja wariatora jak masz to wyjmij ja, potem sprawdź ile masz obrotów dzwonu na obrót koła, seryjnie w roxie są chyba 12,5 a silniki ac typu neos chyba mają 14,5 a ty jak masz 70cc to pasowało by coś około 10,5




_________________

Sprzedam:
Nokie 5130 XM
Zawór membranowy dwa komplety płytek
Cylindry 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2012, 17:37 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
W minarellce na serii pasku nie dojdzie do końca wario tak jest skonstruowany napęd, nie ważne gdzie pasek jest na wario ważne gdzie jest na korektorze. Napisał, że kiedyś sprawdzał ile było obrotów dzwonem/koła i wynik około 13 więc jest to 12.5 to samo co w roxie czy sr najdłuższe możliwe fabrycznie. Zacznij od sprawdzenia stanu cylindra (ciśnienie sprężania), jeśli ok kolejną sprawą będzie regulacja mieszanki paliwo/powietrze (sprawdzenie koloru świecy) po tych czynnościach ostatnia regulacja napędu. Wg czytając Twoje ustawienie np rolki 6.5g mam wrażenie, że ten silnik ledwo oddycha nie mówiąc o wejściu w rezo. Obrotek podstawa nie masz musisz kołować na tym secie i przekładni 12.5/1 v-max realny to około 100km/h zakładając, że wszystko jest idealnie na 100%.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy