Dzisiaj jest 13 lut 2025, 10:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lis 2012, 20:51 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
Witam, możecie polecić mi lub najlepiej wstawić link dobrego zawieszenia gwintowanego do VW GOLFA MK3, tak żeby szło go opuścić jak najniżej bo chce zrobić fajny projekt, CZYLI ZALEŻY MI, ŻEBY MIAŁ JAK NAJWIĘKSZĄ GLEBE !


Ostatnio zmieniony 13 lis 2012, 20:52 przez Bondi, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 20:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Bondi, pisz do Jacka z forum tego od golfa mkII czerwonego on Ci coś doradzi.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 21:30 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
hmm możesz dokładniej bo nie kojarze o kogo chodzi :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 21:32 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
O tego pana:
http://forum.mieloch.pl/profile.php?mod ... le&u=10209




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 21:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
FK na grubym tłoku, KW, AP, H&R, Weitec, Eibach. Na pewno nie żadne MTS'y, TAT, bo będą za miękkie do dobrej gleby.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 13 lis 2012, 21:44 przez Borek96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 21:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Albo coś takiego, tylko że do samochodu :D
http://www.youtube.com/watch?v=YR2MmBax5MY
Mój znajomy :D

http://www.sklep.mpgol.pl/produkty_44_p ... yczne.html


Ostatnio zmieniony 13 lis 2012, 21:46 przez Słodki-Skc, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 21:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
Słodki-Skc pisze:
Albo coś takiego, tylko że do samochodu
http://www.youtube.com/watch?v=YR2MmBax5MY
Mój znajomy

z tyłu koles z lewarkim ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 21:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Ale on powoli opada... Dupa a nie airride :roll: . Jak robić to porządnie.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 21:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Obrazek




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 22:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
JaJeCkO, Nie, nie ma tam kolesia :)
czarekcw, Tylko tam była sprężarka słaba.....


Tu lepiej:
http://www.youtube.com/watch?v=-rwb1ub2 ... el&list=UL


Ostatnio zmieniony 13 lis 2012, 22:05 przez Słodki-Skc, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 22:19 
Virtual Tuner
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2011, 13:22
Posty: 220
Pojazd: BMW e46
Borek96, Powiedź mi czy jest jakiś dobry gwint w mirę ogarniętej cenie do audi b4, bo patrząc na cenę KW czy H&R to jestem w szoku :lol: No chyba, że używkę gdzieś znaleźć, ale z tego co wiem to też nie prosta sprawa :roll:




_________________

Live for the moment...
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 22:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Karol85, najtańsza, pewna opcja w Polsce to supersport za 2,5k. Siedź 24/7 na allegro i szukaj używek KW, H&R, może wyrwiesz.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 22:32 
Virtual Tuner
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2011, 13:22
Posty: 220
Pojazd: BMW e46
Czyli tak jak myślałem, zobaczy się, jężeli nic nie będzie pozostanie kit :P




_________________

Live for the moment...
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 22:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Karol85, na kicie nie zglebujesz mocno :/




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 22:46 
Virtual Tuner
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2011, 13:22
Posty: 220
Pojazd: BMW e46
Borek96, Na początek myślę, że wystarczyłoby, w dalekiej przyszłości można byłoby pomyśleć o takim KW V3, bo chyba V2 do b4 nie produkowali?




_________________

Live for the moment...
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 22:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2010, 23:26
Posty: 331
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Autko z mojego miasta ; > Ale i tak lepszy, wygodniejszy i ładniejszy gwint ;)


http://www.youtube.com/watch?v=ZPAygjleCR8




_________________

Benelli 49x 70cc... Evo.
Malowanie, tuning, serwis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 22:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Karol85, V2 robili, a nawet V1.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 23:32 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
Borek96, czemu?

Zależy jak kto jezdzi, jedyną wadą jest nie stabilność przy dużych prędkościach. A tak to widze same zalety, no i od zawsze mnie to jarało :)

Osobiście nie jeździłem więc się nie kłóce.




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 23:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Jeżeli dobrze rozumiem to kit= mniejsze sprężyny? Bo jeśli tak to seryjne amortyzatory dostają po tyłku, trzeba kupić odpowiednie amory, prowadzenie również odbiega od ideału. A wtedy koszt takiej inwestycji niewiele odstaje od gwintu.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2012, 15:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
czarekcw pisze:
to kit= mniejsze sprężyny?

Kit to sprężyny i dedykowane pod nie amortyzatory.
przemek.99, główny powód to duuże pogorszenie prowadzenia, szczególnie przy dużych prędkościach. Oszukana gleba :D.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy