Dzisiaj jest 26 lis 2024, 5:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 lis 2012, 18:45 
*

Rejestracja: 02 wrz 2012, 17:02
Posty: 82
Pojazd:
Witam . Kolega chciał się dowiedzieć o ile zwiększy się moc hondy nsr 50 jeśli splanuje głowice? I założy dysze od hondy ns-1 ? I o ile będę większą się osiągi? Prosił bym o szybkie odpowiedzi


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2012, 19:18 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
Raczej niewiele Ci to da ...




_________________

KTM EXC 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2012, 19:24 
*

Rejestracja: 02 wrz 2012, 17:02
Posty: 82
Pojazd:
A jeśli by splanowac tak 2 lub wieńcej mm ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2012, 23:44 
*

Rejestracja: 13 paź 2012, 9:50
Posty: 109
Lokalizacja: Swarzędz
Pojazd:
1mm to jest już dużo. Nie planuj bo zjebiesz ;). Założ cięńszą uszczelkę :).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2012, 23:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
uniak wszystko od squisha zalezy

ale planowanie ci drogi autorze nie za wiele da chyba że kompresja już licha

to samo z dyszą

z 50 nie wycisniesz mocy ns-1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2012, 6:57 
*

Rejestracja: 02 wrz 2012, 17:02
Posty: 82
Pojazd:
A jeszcze takie pytanie odnośne hondy. Jaki jest rozmiar łożysk na wale hondy nsr50 i hondy ns-1 . Chociaż jak by ktoś wiedział jaki jest rozmiar od nsr50. Bo ją szukałem i znaleść nie mogę :( pomóżcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2012, 9:53 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
http://lmgtfy.com/?q=Honda+NSR+50+%C5%8 ... +wa%C5%82u




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2012, 23:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Planowanie głowicy nie dodaje w ogóle mocy. To jest tylko po to,gdy głowica ma nierówną powierzchnie przylegania do cylindra. Pomagało trochę w starych Simsonach,Jawkach. Ale one były chłodzone powietrzem,a nie cieczą,ewentualnie złe splanowanie głowicy nie groziło zalaniem cieczą komory spalania....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy