Dzisiaj jest 13 lut 2025, 10:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lis 2012, 17:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Witam, mój problem polega na tym, że niezależnie od regulacji gaźnika, silnik po czasie sam zgaśnie i problem odpalić. Tłok nie puchnie, bo nic nie trzaska ani nie czuć większego oporu przy kopaniu. Prawdopodobnie świeca już do wymiany (przebieg ok 5 kkm) więc mam pytanie: jaką ciepłotę ma mieć świeca? do cylindra 50ccm, za niedługo po portingu.
Iskra też taka, że ledwo ją widać.




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 17:39 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
A jaką masz teraz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 18:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2011, 14:06
Posty: 160
Lokalizacja: Orzesze
Pojazd:
Najczęsciej jest 8, możesz też dać 9 :)




_________________

Aprilia SR70R Factory Projekt Racing

Wejdź, zobacz i skomentuj :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 18:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Teraz mam 7. BR7ES




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 19:41 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Przemek051195 pisze:
Teraz mam 7. BR7ES
No to tak jak dają przy serii, zmień na 8 jak planujesz porting.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 19:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
A jaka jest różnica między tą z opornikiem i tą bez niej? Mocniejsza iskra? Bo wiem że ta z tym opornikiem to podobno anty zakłóceniowa.




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 21:02 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2011, 14:06
Posty: 160
Lokalizacja: Orzesze
Pojazd:
Tą z opornikiem powinno zakładać się do moto z licznikami elektronicznymi ;)




_________________

Aprilia SR70R Factory Projekt Racing

Wejdź, zobacz i skomentuj :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 21:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
CustomKid, a jak przykładowo zamontuje sobie czajnik temp. KTY81 to na tym bez opornika zaklócenia beda?




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy