Dzisiaj jest 12 lut 2025, 19:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Keeway flash
Post: 04 lis 2012, 18:05 
*

Rejestracja: 16 lis 2011, 14:10
Posty: 135
Lokalizacja: Czersk
Pojazd:
Siemano posiadam skuter Keeway flash 2t i mam problem. Kupiłem go 3 lata temu i latał spokojnie 60/65 .Pewnego dnia coś sie stało tzn wyjechałem sobie i tak z dnia na dzień zobaczyłem stratę mocy ;/ A mianowicie tak skuter jedzie ledwo 45 i jak fest wieje i ladna gorka to dochodzi do 52.. Wymieniłem jakieś 700 km temu cylinder mw motors 60ccm , pasek jakiś tak i rolki na 4g mialem 4,5 i 5,2 zero zmian . Po wymianie tych części skuter jedzie tak jak jechał . I tu oto moje pytanie co jest nie tak ? Dlaczego motor nie chce jechać więcej? Macie może jakieś pomysły?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2012, 19:42 
*

Rejestracja: 25 sie 2011, 9:23
Posty: 81
Pojazd:
Sprawdź zawór membranowy i simeringi na wale.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 18:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 13:16
Posty: 1122
Lokalizacja: Łosice
Pojazd: Mk3 cabrio, apka i inne
pali dobrze? Kompresja dobra? Lewego powietrza nie lapie? Gaznik czysty i dobrze wyregulowany? Sprawdz wszystko co ci napisalem i napisz nam.




_________________

Mk3 cabrio na glebie :)
vw-golf-mk3-cabrio-t337487-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 19:04 
*

Rejestracja: 16 lis 2011, 14:10
Posty: 135
Lokalizacja: Czersk
Pojazd:
Pali jak zimny dobrze jak cieply po 2 km.. CIenko. Gaznik czysty . Zostało lewe i zawór membanowy. Pojade do mechanika oblukać :mrgreen: Jak sprawzić czy lewego nie łapie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 19:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 13:16
Posty: 1122
Lokalizacja: Łosice
Pojazd: Mk3 cabrio, apka i inne
posprawdzaj wszystkie uszczelki czy nigdzie nie dmucha daj nowe uszczelki pod zawor x2 pod zawor i na zawor pod cylek i glowice przy okazji zobaczysz stan cylka. Pozycz od kolegi gaznik moze w tamtym cos sie dzieje zlego sprawdz szczelnosc szczelniomierzem

Edit: a jak jest zimny to lepiej jezdzi? Jest szybszy?




_________________

Mk3 cabrio na glebie :)
vw-golf-mk3-cabrio-t337487-480.html


Ostatnio zmieniony 18 lis 2012, 19:43 przez Hurox, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 19:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 13:16
Posty: 1122
Lokalizacja: Łosice
Pojazd: Mk3 cabrio, apka i inne
bo jak jest zimny szybszy to tlok puchnie i tak podejzewam tlok ci spuchl i cylek sie przytarlwarto zobaczyc stan cylindra i tloka




_________________

Mk3 cabrio na glebie :)
vw-golf-mk3-cabrio-t337487-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 20:44 
*

Rejestracja: 16 lis 2011, 14:10
Posty: 135
Lokalizacja: Czersk
Pojazd:
Ale miałem wymieniany i docierany dobrze. I nie ma opcji zeby spuchł . A dodam że bardzo duzo pali przy predkosci 45km/h spala pewno z 7/8 litrow. Paliwo nigdzie nie ciekknie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 20:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 13:16
Posty: 1122
Lokalizacja: Łosice
Pojazd: Mk3 cabrio, apka i inne
membrany a nic ci sie z cylkiem/tlokiem nie dzialo?




_________________

Mk3 cabrio na glebie :)
vw-golf-mk3-cabrio-t337487-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 20:55 
*

Rejestracja: 16 lis 2011, 14:10
Posty: 135
Lokalizacja: Czersk
Pojazd:
na starym przelatałem 21tys km :shock: A na nowym z mwmtors nie ma zmian .
Tylko spalanie zalałem za 15 zł pojechałem do szkoly (8km) a spowrotem nie wrocilem.. 2 km od domu koniec paliwa -,-




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 20:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 13:16
Posty: 1122
Lokalizacja: Łosice
Pojazd: Mk3 cabrio, apka i inne
a te membranki sprawdzales? Jak cieply to gozej pali? Membranki maja przylegac do zaworu
bo jak odstaja to duzo pali i ciezko pali i traci na szybkosci




_________________

Mk3 cabrio na glebie :)
vw-golf-mk3-cabrio-t337487-480.html


Ostatnio zmieniony 18 lis 2012, 21:01 przez Hurox, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 21:00 
*

Rejestracja: 16 lis 2011, 14:10
Posty: 135
Lokalizacja: Czersk
Pojazd:
Jak cieply to slabiej pali musze dodac aly gaz i z 4 razy kopnąć .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 21:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 13:16
Posty: 1122
Lokalizacja: Łosice
Pojazd: Mk3 cabrio, apka i inne
a gaznik 16 czy 17?




_________________

Mk3 cabrio na glebie :)
vw-golf-mk3-cabrio-t337487-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 21:03 
*

Rejestracja: 16 lis 2011, 14:10
Posty: 135
Lokalizacja: Czersk
Pojazd:
orginal. ten podpis to nie moj to cytat.
http://www.youtube.com/watch?v=mhMSHgO-8I0
film podglądowy na rolkach 4g .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 21:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 13:16
Posty: 1122
Lokalizacja: Łosice
Pojazd: Mk3 cabrio, apka i inne
a podczas docierania sprawdzales v max? Sprawdz ta membrane bo to glowny powod zaraz po gazniku duzego spalania przepustnica do konca sie otwiera? Modul odblokowany?




_________________

Mk3 cabrio na glebie :)
vw-golf-mk3-cabrio-t337487-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 21:17 
*

Rejestracja: 16 lis 2011, 14:10
Posty: 135
Lokalizacja: Czersk
Pojazd:
Moduł nie wiem ale kiedyś lajtowo 60 jeżdził ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 21:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 13:16
Posty: 1122
Lokalizacja: Łosice
Pojazd: Mk3 cabrio, apka i inne
to najlepiej caly skuter zmien ;D jutro spradz membrane i kompresje nawet palcem aby go wypychalo jak zakrecisz rozrusznikiem albo kopniesz. Sproboj od kogos pozyczyc gaznik 17,5 najlepiej albo 12/16 moze za duza dysza albo sie odkrecila. Posprawdzaj i daj znac




_________________

Mk3 cabrio na glebie :)
vw-golf-mk3-cabrio-t337487-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 21:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 13:16
Posty: 1122
Lokalizacja: Łosice
Pojazd: Mk3 cabrio, apka i inne
to najlepiej caly skuter zmien ;D jutro spradz membrane i kompresje nawet palcem aby go wypychalo jak zakrecisz rozrusznikiem albo kopniesz. Sproboj od kogos pozyczyc gaznik 17,5 najlepiej albo 12/16 moze za duza dysza albo sie odkrecila. Posprawdzaj i daj znac




_________________

Mk3 cabrio na glebie :)
vw-golf-mk3-cabrio-t337487-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2012, 14:52 
*

Rejestracja: 16 lis 2011, 14:10
Posty: 135
Lokalizacja: Czersk
Pojazd:
Wymieniłem membrane ale po złożeniu leci ciurkiem paliwo z okolic króćca (nie z membany ani mocowania) chyba z tego filterka.. Co by sie moglo stac ze odrazu zaczeło lecieć?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2012, 16:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 13:16
Posty: 1122
Lokalizacja: Łosice
Pojazd: Mk3 cabrio, apka i inne
Podcisnienie. Podcisnienie ci sie nie zamyka.




_________________

Mk3 cabrio na glebie :)
vw-golf-mk3-cabrio-t337487-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2012, 21:50 
*

Rejestracja: 16 lis 2011, 14:10
Posty: 135
Lokalizacja: Czersk
Pojazd:
dodam po 5 minutach zgasl i nie chcial odpalic (ohh tyle co sie na kopalem..) Przyszlem dzis do budy raz kopnelem i zaraz odpalił .. Dodam że wymienilem świece. Co zrobic?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy