Dzisiaj jest 06 mar 2025, 18:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466 ... 715  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 0:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 15:15
Posty: 226
Lokalizacja: Leszno/Kościan
Pojazd: jetforce/ntv deauville/focus
Jeśli się nie mylę tam są te same sliniki co nie?




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 1:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2012, 16:32
Posty: 97
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Siemanko :)
Z faktu iż w lutym idę na prawko szukam ogarniętej osoby w temacie Civiców crx itp
Jest Tu Ktoś taki kto byłby w stanie doradzić mi i opowiedzieć troszkę na temat montowanych tam jednostek ,wad,zalet opinii użytkowników itp?
Szukam CRX Del Sol w dobrym stanie i właśnie o info na temat tego modelu najbardziej mnie interesuje :)
Pierwsze pytania :
Silniki
V-Tec EH6 ESi
VTi B16A2 EG2

Czym dokładnie różnią się te silniki? Jak jest z ich eksploatacją? Spalaniem? Awaryjnością?
Najchętniej na ten temat popisałbym z kimś ogarniętym na GG bądz PW

Pozdro Ostry5_13




_________________

Obrazek
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=306085




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 9:55 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
HenieQ, no jak tak to spoko :)

W tak młodym aucie bierz co bardziej ci się podoba, nie zważaj na awaryjność itp. Patrz tylko moc a spalanie, choć oba palą grosze. Ja wolałbym 207




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 11:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Sprzedamy B6'tkę dziadka to będziemy myśleć już bardziej na poważnie.
Musze ją na allegro wystawić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 13:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Masz 1.4 i 1.6 hdi do wyboru, 1.4 to dobry silnik ale wybrałbym 1.6 - jeździ się znacznie lepiej, konkretnie wersję 90ps-powinno to zapewnic w miare bezproblemowa eksploatacje ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 13:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 15:15
Posty: 226
Lokalizacja: Leszno/Kościan
Pojazd: jetforce/ntv deauville/focus
Kumpel ma C3 w wersji exclusive i w takim fajnym niespotykanym jasnoniebieskim kolorku i z silnikiem 1.6. Jest na prawdę zadowolony z tego autka. Wcześniej miał właśnie 207, dzisiaj będę się z nim widział to podpytam którym autkiem jeździło mu się lepiej i napiszę w tym temacie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 13:39 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
kto mi wyjaśni co złego dzieje się w lagunie np(pierwsza lepsza) http://moto.allegro.pl/renault-laguna-k ... 72107.html

Tylko nie pisać, "gówno bo elektronika..." Tylko częste problemy z tym autem. Silnik 1,8-2,0 ben i od razu w lpg




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 17:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
http://moto.allegro.pl/audi-a4-1-8-turbo-xenon-chrom-sekwent-lpg-i2812221621.html

Co myślicie?
Dobra instalacja LPG?

Ale jedno mnie zaciekawiło:
Cytuj:
wymienione kompletne sprzeglo wraz z orginalnym kolem dwumasowym

To benzyna też? :shock:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 17:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 15:15
Posty: 226
Lokalizacja: Leszno/Kościan
Pojazd: jetforce/ntv deauville/focus
Ja miałem lagune moją opinie o niej znajdziesz na 458str.
Aha, jak lagune to tylko w dieslu.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 24 lis 2012, 17:20 przez luki041, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 17:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
capekpl1 pisze:
To benzyna też? :shock:

Tak, w benzynach są dwumasy, ale nie padają tak jak w dieslach.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 17:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
przemek.99, Ojciec ma 1,8 bez gazu , przebieg około 180tyś jak do tej pory poszła uszczelka pod klawiaturą , zepsuła się przednia szyba (mechanizm chyba bo się nie otwiera) i zatrzasły się jedne tylne drzwi ... Oczywiście klocki , olej , rozrząd i części zawieszenia to normalne w czasie eksplatacji :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 17:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2012, 16:32
Posty: 97
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Odpowie ktoś na moje pytanie parę postów wyżej?




_________________

Obrazek
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=306085




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 17:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Borek96 pisze:
ale nie padają tak jak w dieslach.
Czyli mało prawdopodobny przebieg? Niby serwisowany w niemczech do końca a od 2 lat w kraju, za 2 lata zrobił 110 tysięcy. :shock:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 17:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
capekpl1, pewnie skręcony.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 18:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
przemek.99 pisze:
kto mi wyjaśni co złego dzieje się w lagunie np(pierwsza lepsza) http://moto.allegro.pl/renault-laguna-k ... 72107.html

Tylko nie pisać, "gówno bo elektronika..." Tylko częste problemy z tym autem. Silnik 1,8-2,0 ben i od razu w lpg


Ktoś tu pisał, że jeśli lagunę to tylko w dieslu - sry ale zakup LIIphI w dieslu to proszenie się o kłopoty. Regułą na uniknięcie stresu i kosztownych awarii jest właśnie zakup benzyniaka - oprócz awarii elektroniki (ale bez przesady, nie ma z tym tragedii) sprawują się dobrze, w przedliftowej uważaj na silnik F5R iDE, to jednostka na bezpośrednim wtrysku, po 1 będzie problem z gazem, po drugie padają pompy wysokociśnieniowe. Jeśli myślisz o gazie to kup taką z silnikiem F4P - dość dobrze znosi gaz i jest oszczędny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 19:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 15:15
Posty: 226
Lokalizacja: Leszno/Kościan
Pojazd: jetforce/ntv deauville/focus
Dużo pytałem mechaników i czytałem na forach o silnikach przed kupnem laguny i dowiedziałem się, że silnik 1.9 w dieselku jest najmniej awaryjną wersją i ja mogę to potwierdzić. W ciągu 5lat użytkowania tego auta awarii było naprawdę mało i nie były to awarie silnika tylko wynikające z normalnej eksploatacji.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 24 lis 2012, 19:58 przez luki041, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 20:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
przemek.99, tak się mówi, że to złe samochody. Swego czasu szukałem takiej jak podałeś w linku.
Znajomy ze stajni takim jeździ już 5rok i ani troche nie narzeka. Też ma diesla. Nic poważnego mu się nie stało.
A tak to wygodny samochodzik, fajnie się prowadzi, zbiera sie też całkiem kulturalnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 20:59 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
capekpl1, nawet już w audikach a3 8L, tych starszych z 1.8T pod machą już był "błogosławiony" dwumas :D
Borek, to kiedy padnie to już zależy od kierowcy :P


Ostatnio zmieniony 24 lis 2012, 21:00 przez Darex, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 21:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Darex pisze:
to kiedy padnie to już zależy od kierowcy

Ale jest realne że po 200 tysiącach już pad?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 21:08 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
capekpl1, tak. Silnikiem 1.8T raczej dziadek nie jeździ, a każdy "strzał" ze sprzęgła jest bolesny dla dwumasa niestety.. W benzynie jest ten plus, że przenosi mniejszy moment i dlatego jeśli by był odpowiednio jeżdżony wytrzyma dłużej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466 ... 715  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy