Dzisiaj jest 03 sie 2025, 22:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Gaźnik Aerox.
Post: 30 sie 2009, 12:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Na początku chcę zaznaczyć, że poprzedni temat został usunięty i kazano napisać mi w przyklejonym. Czekam już parę dni i do tej pory nie mam odpowiedzi. Dlatego proszę nie usuwać tego tematu, gdyż bardzo potrzebuję pomocy;)


Od dłuższego czasu mam problem z wyregulowaniem gaźnika.
Możliwe że, filtr powietrza od strony wlotu(tam gdzie filtr łapie dopiero powietrze, później przechodzi ono przez gąbkę, czyli do gaźnika idzie już przefiltrowane) łapie lewe powietrze...
Na początku regulowałem samą śrubką, ale to nic nie dawało.
Później przestawiłem iglicę na przedostatni rowek(chyba 4). Skuter jeździ troszkę lepiej, nie jest tak tragicznie, ale na zimnym silniku zalewa go...
Moim zdaniem jest to wina tej iglicy. Chciałbym wrócić do starego ułożenia(2 rowek).
I teraz moje pytanie: Jeśli mam dyszę #83 to na jaką polecacie zmienić(będę ją rozwiercał, ponieważ w zakładzie Yamahy w Płocku robią to za darmo;))??

Proszę o pomoc;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2009, 12:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 16:26
Posty: 190
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
lucek15 pisze:
będę ją rozwiercał


Duży błąd - tego się nie robi !!

Nowa dysza kosztuje 10 zł - to tak dużo ?

Jeśli chcesz wrócić do seryjnych ostawień to....śrubka - 1,5 obrotu.

Jeśli skuter chodzi Ci średnio, to reguluj go na iglicy, jeśli nie będzie efektu zmień dyszę na większą lub mniejszą (w zależności jak się będzie zachowywał skuter). Podczas regulacji sugeruj się kolorem świecy. Nie może być zalana ani za bardzo sucha.

Przestawiaj zawleczkę (na iglicy) w dół , aby zwiększyć paliwa. Zawleczka w górę - aby zmniejszyć dawkę paliwa.

Podnosząc iglicę zwiększmy spalanie, ale również siłę naszego sprzętu, a obniżając zmniejszmy spalanie i siłę naszego sprzętu.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Nie udzielam porad przed GG !!
Masz problem ? Pisz na forum !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2009, 13:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
To jest tak zwane czytanie ze zrozumieniem:)
Jak zmieniłem ustawienie na iglicy, to skuter się po prostu zalewa. A teraz jest odpowiednia dawka gdy jadę. Jedynym problemem jest odpalanie go rano. Dlatego chcę zmienić dyszę, a wrócić do starego ustawienia na iglicy(2 ząbek).
Rozwiercali profesjonalnie dyszę nie jednemu koledze i każdy jest zadowolony.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy