Dzisiaj jest 06 mar 2025, 15:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468 ... 715  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2012, 22:36 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
Dobre auto z dobrym silnikiem,chociaz ciezko ci bedzie znalezc chyba 110kuca ale 90 zawsze mozna zmodzic.Auto wygladem juz troche archaiczne lecz jak Ci sie podoba to mozna polecic.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2012, 22:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
TZRfan pisze:
chociaz ciezko ci bedzie znalezc chyba 110kuca

W 80 B4 nie wychodziło, tylko 90 konny 1Z. Możesz jeszcze szukać A4 B5 z początków produkcji z 1.9 TDI.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2012, 22:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 19:13
Posty: 540
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Panowie mam zamiar kupić auto i wybrałem dwa samochody za którymi będę się rozglądał. Jest to Audi A3 lub Golf 4. Poczytałem troche opinii w necie i te auta są bardzo do siebie podobne, jednak w audi jest podobno lepsze spasowanie plastików, ale za to może więcej spalić paliwa. Chciałbym kupić samochód z silnikiem benzynowym nie żaden diesel. Co możecie powiedzieć o tych dwóch samochodach ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2012, 22:48 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 paź 2011, 15:32
Posty: 179
Lokalizacja: brać benzynę ?
Pojazd:
Słyszałem, że w a4 słabe zawieszenie i drogie w eksploatacji. To prawda ?




_________________

-->PROJEKT BUUGY 126P<--




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2012, 22:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2010, 13:56
Posty: 90
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
CustomDrag, to już trochę mit ;p w zwykłym a4 masz z przodu wielowahaczowe ale wymiana któregoś wahacza nie jest droga i jak się dba to się ma :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2012, 22:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
CustomDrag, No właśnie kolega ma a4 i tak mówi , że bardzo drogie jest w eksplatacji jeżeli chodzi o zawieszenie ....

Sony128, A właśnie jeżeli chodzi o a3 lub golfa IV to ja bym tylko w dieslu kupił :) Taki 1,9tdi przypuśmy 110km w trasie ci spali około 6l :) w mieście różnie zależy od miasta i jazdy :)a jechać już jest czym bo samochód w miarę mały gabarytowo :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek


Ostatnio zmieniony 26 lis 2012, 22:54 przez aragon, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2012, 22:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
aragon, jak wrzuca najtańsze wahacze, to sie dziwi. Założysz trochę lepsze i będzie sie trzymać. Chociaż w A6 dopiero po 50kkm na tanich wahaczach był jeden do wymiany.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 26 lis 2012, 23:04 przez Borek96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2012, 23:00 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
Zdecydowanie A3,co do silnika 1.8/1.8 T.

Borek96, tak wlasnie myslalem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2012, 23:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2010, 13:56
Posty: 90
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Borek96, o tym samym mówie bo ludzie wrzucą jakieś najtańsze a później płaczą że trzeba co chwile wymieniać :roll: tata wymieniał chyba dwa i ma spokój :wink: Sony128, dzisiaj właśnie z kumplem gadałem o jakości plastików w VW, narzekał na to że są twarde i nie przyjemne i że jest różnica wnętrza z audi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2012, 23:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
W A3 dolne plastiki są tak samo twarde jak w Golfie, do tego rączki tak samo się wycierają w obu samochodach jak również podstawowe dekory w konsoli centralnej. W Golfie jest o tyle plus, że masz o wiele więcej silników do wyboru, w A3 kończy się to na 1.8T w różnych odmianach mocy. Minus Golfa to taki, że częściej są oferowane golasy (choć i kumpel w A3 nie ma klimy co jest wg mnie bezsensem kupowanie auta klasy premium bez klimatyzacji).

Patrząc przez pryzmat wieku te auta stawiam na równi ze sobą. Kiedyś to może A3 dominowało, w obecnych czasach oba używańce tak samo przechodzą próbę czasu. Być może Audi ma lepiej zakonserwowane nadwozie ale za to nie ma tylu motorów do wyboru.

Kubek77 pisze:
o jakości plastików w VW, narzekał na to że są twarde i nie przyjemne i że jest różnica wnętrza z audi

Mówisz o Golfie IV i A3 8L? Jeśli tak to się z tym absolutnie nie zgodzę.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2012, 23:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2010, 13:56
Posty: 90
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
czarekcw, mowa była o polo IV i a4/a3 b5. Ja osobiście wole mniejszą gamę silników a brak problemów z blachą bo ocynk to jednak ocynk :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 17:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
tak do 17 tyś PLN to opłaca sie szukać golfa mk5 z turbo dizlem ? (i 5d)
czy lepiej a4(b5) /a3 (8l) ?
bo VW było by młodsze ale za to pierwsze roczniki nie zawsze bywają udane


Ostatnio zmieniony 27 lis 2012, 17:30 przez JaJeCkO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 17:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Szukałbym Golfa do drobnych poprawek, być może coś sensownego się trafi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 17:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
JaJeCkO, A3/A4.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 17:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2012, 9:21
Posty: 8
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
aragon pisze:
Sony128, A właśnie jeżeli chodzi o a3 lub golfa IV to ja bym tylko w dieslu kupił Taki 1,9tdi przypuśmy 110km w trasie ci spali około 6l w mieście różnie zależy od miasta i jazdy a jechać już jest czym bo samochód w miarę mały gabarytowo

A co z 1.8T?




_________________

Trynithy pisze:
Dodam, że masturbuję się prawą żeby nie było.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 17:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
kolegabihona, spalanie :)
Poza tym szału nie robi:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 17:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
lucek15 pisze:
spalanie

12 gazu

z B6 też nie ma co szaleć za te 17/18 ?
chodzi o silnik 1.9 tam były wersje 90 ,110 (to wiem ze dobre :)
a te wersje na pompowtryskach to jedno i to samo ? czy któregoś sie szczególnie bać ?


Ostatnio zmieniony 27 lis 2012, 17:59 przez JaJeCkO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 17:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2010, 13:56
Posty: 90
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
lucek15 pisze:
Poza tym szału nie robi:)

lepszy szał niż uwielbiane 1.9tdi ;o kolegabihona, albo 1.8 bez turbo jeśli cie zadowala :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 18:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Kubek77 pisze:
1.8 bez turbo

Kuzyn to ma, jak ciśniesz to w zimie potrafi spalić 15l benzyny :roll:
Eko poniżej 8l nie da się zejść.
A osiągi niezbyt przyzwoite. :(

Dlatego już 100 razy wole 1.9tdi 130 albo 150km, komfort jazdy jest, nawet tej turbo dziury tak nie wyczujesz. A najlepsze spalanie eko na 6 biegu 6 litrów :D

Tak wiem koszty utrzymania większe ale wyminie rozrząd i wszystkie filtry za około 1000zł i mogę jeździć, paliwo po 5zł to czego trza więcej?


Ostatnio zmieniony 27 lis 2012, 18:05 przez capekpl1, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 18:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2010, 13:56
Posty: 90
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
capekpl1 pisze:
Kuzyn to ma, jak ciśniesz to w zimie potrafi spalić 15l benzyny

to jakoś dziwnie podejrzane bo akurat z tym silnikiem mam a4 w domu i takie spalanie nie występuje (no chyba że vmax się testuje ale to się nie liczy) :roll: przy normalnej jeździe 7 z kawałkiem pali zazwyczaj, w zime ok 10l jeśli dobrze pamiętam.


Ostatnio zmieniony 27 lis 2012, 18:12 przez Kubek77, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468 ... 715  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy