Dzisiaj jest 06 mar 2025, 12:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470 ... 715  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2012, 20:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Google nie gryzie....
http://translate.google.pl/translate?hl ... CHgQ7gEwCg :roll:




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2012, 20:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Hundziarz, system Porsche polega na hydraulicznym kasowaniu luzu zaworowego.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2012, 20:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2012, 19:12
Posty: 289
Lokalizacja: Puławy
Pojazd: Honda DIO ZX ,MBX i civic :3
aaa wiesz zapomniałem.
dobre to porsche system ale i tak nie kupie :D

wole VTEC :twisted:




_________________

Honda DIO ZX power force 70cc LC po portingu
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=301127
Obrazek


Ostatnio zmieniony 29 lis 2012, 20:59 przez Hundziarz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2012, 21:56 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
różnica jest taka, ze mała pojemność przy nie zważaniu na eko itp spali mało, a dużą jak się zapomnisz to jest kapa. Przykład 300c 3,5 jak jezdzisz na luzie 16-18 jak oszczędzasz 12




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2012, 22:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Borek96, co proszę?

W aucie niskiej klasy w 1992 roku? hudrauliczne szklanki?
Proszę Cię.... :mrgreen:
Nie wiem o co to chodzi ale nic fajnego cudów to to nie ma :mrgreen:




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2012, 22:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Becks pisze:
W aucie niskiej klasy w 1992 roku? hudrauliczne szklanki?

Tak.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2012, 23:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Miał ktoś doczynienia z peugeotem 206 1,6 w benzynie lub 2,0hdi ?? Jak te silniki się sprawują ? jak ze spalaniem ? jest czym jechać? jak z awaryjnością ? mają jakieś poważniejsze bolączki ?




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2012, 23:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
aragon, ogólnie rzecz biorąc HDI nie są jakoś awaryjne ale nie lubią kiepskiego paliwa, ojciec ma 2.0 HDI 109km i musi lać dobrą ropę bo na gorszej jakościowo źle chodzi i raz uszkodził kilka pierdół, które kosztowały 1000zł :mrgreen:

Ale wnętrze 206 jest absolutnie do kitu, moje Clio z 1996r prezentowało taki sam poziom wykończenia jak w Pugu (czyli żaden, wszystko twarde i tandetne).




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2012, 14:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Właśnie nigdy nie miałem doświadczenia z wnętrzem 206 , ogólnie z 206 się nigdy nie spotkałem :D ze zdjęć wnętrze wydaje się być ciekawe :D
Ktoś coś jeszcze może powiedzieć o pugu ??




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2012, 15:40 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Mam na codzień styczność z 206 i wnętrze wcale nie jest takie najgorsze.. Fakt, jest plastikowo, ale nie są one źle poskładane i nie skrzypią.
Porównanie clio I do 206 to trochę mija się z celem wg mnie :P
Ogólnie to zawieszenie mają słabe, szczególną bolączką są belki skrętne, a naprawa trochę kosztuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2012, 16:11 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
Wnętrze w 206 jest super, jechalem kiedyś taką alkantara i pół skóry. Mega zajebiste <3




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2012, 16:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
przemek.99 pisze:
jechalem kiedyś taką alkantara i pół skóry. Mega zajebiste <3

czyli jakas lepsza wersja poprostu. a wyzej mówia o bida edyszyn


Ostatnio zmieniony 30 lis 2012, 16:51 przez JaJeCkO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2012, 16:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Mnie by interesowała 206 ta po lifcie (rocznik 2000 chyba w górę do 2003 bo na młodsze nie mam kasy) :D Fajny silnik jest 2,0 w benzynie :D ale ciekawe jak ze spalaniem :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2012, 18:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
lucek15, co do postu z poprzedniej strony, nie dziwie się że załujesz jak sobie cżłowiek uświadomi że merce (w201 i w124) to początek i połowa lat 80 a tak naprawdę konstrukcyjnie wyprzedzały moim zdaniem swoją epokę, w tym sensie że były wygodne, ze względu na wielowahacz, dość szybko można było doposażyć w ABS, elektrykę, klimę itp.
I najlepsze silnik ciszej i równiej pracuje niż w micrach na Lkach którymi jeżdże pomimo że w jednym egzemplarzu nie dawno islnik był wymieniony.

Mój jest z 89r modelowo (produkcja 10.88) czyli po lifcie, i mam jak dla mnie wystarczający wypas 4xel. szyby, el. szyberdach, i ABS, niby w obecnych standardach lipa ale ten samochód ma 23 lata.

Części dość tanie, albo inaczej w normalnych cenach porównywalnych moim zdaniem z innymi markami, łożysko tylnego koła SKF kosztowało mnie 115zł, komplet amorów jakbym chciał wymienić Bilstein B4 przód plus tył to 800zł,

No i mnie zachęciło to że po w201 taty zostało trochę nowych czesci które kupił ale nie zdążył założyć, klocki, końcówki, itd. i trochę używanych, tylne lampy np.

Fakt muszę na wiosnę wymienić progi ale samochód chcę trzymać z 4-5lat więc taka inwestycja mi nie przeszkadza.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2012, 20:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2009, 21:13
Posty: 30
Lokalizacja: WS
Pojazd:
O fajnie trafiłem. Powoli zastanawiam się nad niemcem i w okolicy stoi fajna A6 z 1.8T. Jeździć będę głównie po mieście i tu chodzi o spalanie. Po googlowaniu raz straszą 12l, a raz, że poniżej 10 da się. Ma ktoś doczynienia z tym silnikiem w niedużym mieście i wie jak sprawa wygląda? Oczywiście chodzi o zwykłe przemieszczanie się, bez ostrego deptania. Myślę, że mimo turbiny te 1.8 powinno zmieścić się w 10litrach bo podobnie pali B18 w Hondzie.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 04 gru 2012, 20:33 przez VDamiaNV, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2012, 20:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
W A4 da rade osiągnąc 10l beny, więc myślę, że w A6 na upartego też.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2012, 20:49 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Ale nie oszukujmy się, takie wartości osiągnięmy jazdą podchodzącą pod "emeryta", bo tak żeby się zabawić to he he :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2012, 21:17 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
HenieQ pisze:
da rade osiągnąc 10l


Dobrze napisane w mieście zależy od tras ale te 12-13pali

A do a6 litr dolicz. 1,8t w a6 uważam za bezsens bo 2,8 spala 15 miasto, przy bucie 18 ale i tak nie ma gdzie poszaleć, mi w cyklu miwszanym spalił 13 ;) Do tego automat. A tak to 15-16 w mieście




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2012, 21:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2009, 21:13
Posty: 30
Lokalizacja: WS
Pojazd:
Chodzi oczywiście o jazdę spokojną bez butowania. Z tego co powoli ogarniam to u siebie zmieściłbym się w okolicach 10l.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2012, 21:41 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
A3 1.8t do 10 to na trasie tylko z szedł (kolega)




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470 ... 715  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy