Dzisiaj jest 02 gru 2024, 11:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Jaki cylek ?
Post: 01 gru 2012, 21:01 
*

Rejestracja: 24 lis 2012, 10:47
Posty: 177
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
siema . Mam pytanie . Który cylek aluminiowy czy żeliwny ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2012, 21:12 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
lepiej żeliwny bo jak zatrzesz to robisz szlif i śmigasz dalej :P




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2012, 22:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
za żeliwem przemawia możliwość szlifu, a za aluminium lepsze oddawanie ciepła i troche większa moc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2012, 22:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2012, 19:12
Posty: 289
Lokalizacja: Puławy
Pojazd: Honda DIO ZX ,MBX i civic :3
żeliwny :D




_________________

Honda DIO ZX power force 70cc LC po portingu
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=301127
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2012, 1:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2012, 18:05
Posty: 202
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco ZX

Ostrzeżenia: 1
Aluminium jak zatrzesz to koniec. Można próbować tulejowania, ale to nie opłacalne.
Cylinder żeliwny i nic więcej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2012, 7:50 
*

Rejestracja: 24 lis 2012, 10:47
Posty: 177
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
A słyszałem , że aluminiowy strasznie trudno zatrzec . To prawda?




_________________

Zapraszam Do mojego Boobstera http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... cc#2339862 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2012, 8:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2012, 8:38
Posty: 386
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Piaggio Zip I
Rogan, zależy jak jeździsz. Możesz też zatrzeć jak nie zrobisz mieszanki. Jak będziesz głupiał to ok 2-3k kilosów i po cylku.




_________________

Projekt Piaggio Zip 93r.: [LINK]

FAN-PAGE CZYLI WIECEJ INFO W WAKACJE :[LINK]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2012, 10:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2012, 12:06
Posty: 96
Lokalizacja: Kuny
Pojazd:
Żeliwny lepszy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2012, 15:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Oba cylindry są dobre.
Żeliwo:
Wady:
Gorsze oddawanie ciepła.
Większe tarcie - zmniejszenie osiągów(nieznacznie)
Zalety
Zrobisz szlif


Amelinium
Wady
Nie zrobisz szlifu
Zalety
Większa moc
Lepsze oddawanie ciepła

Można wstawić tuleje.
protomcik, czemu tak sądzisz?
Koszt wymiany tulei to 150-200zł.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy