Dzisiaj jest 21 lip 2025, 15:24

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Witam. Trafiła mi sie okazja kupic tzr po dobrej cenie. Zarejestrowana i ubezpieczona do maja 2013r. Ja nie mam jeszcze dowodu osobistego wiec nie kupię na siebie i dogadałem się z bratem, że jako właściciela na papierze wpiszemy go. Nie znam się zbyt dobrze na prawie i chciałbym wiedzieć czy on musi od razu po kupnie przerejestrować na siebie czy moze np. za miesiąc odsprzedać mi nie przerejestrowawszy tego motocykla na siebie, tylko jest on dalej zarejestrowany na poprzedniego właściciela.

Ostatnio zmieniony 29 lis 2012, 21:30 przez skolsik13, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Tytuł:
Awatar użytkownika

Pojazd:
Aby zarejestrować pojazd, należy przedstawić w urzędzie m.in. dowód własności. To, że poprzedni właściciel nie poinformował wydziału komunikacji o sprzedaży auta, a obecny nie przerejestrował go na siebie, nie powinno stanowić problemu dla kolejnego nabywcy. Dlatego właśnie po zakupie motocykla, do wniosku o rejestrację należy dołączyć nie tylko aktualną umowę sprzedaży, ale również tę obejmującą transakcję między poprzednimi właścicielami.