Dzisiaj jest 11 lis 2024, 13:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2009, 22:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Rolki serie miałem 7.9g i mam je dalej bo zamówiłem same koperty i ślizgi bo były zjeżdżone. Na fotkach z linku w pierwszym poście można zobaczyć.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2009, 22:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 21:58
Posty: 114
Pojazd:
8. Ta blacha po prawej stronie to blokada. Mój trekker też jeździł 55km/h po zlikwidowaniu ślepej kichy. Wywal tą blachę, wymień rolki oraz ślizgi i poskładaj wariator i zobacz na vmax. Po odkręceniu tej blachy prędkość maksymalna mojego "Puga" wzrosła do 80km/h.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2009, 22:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2009, 7:31
Posty: 305
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd:
widziałem je :D:D szczerze to moje były prawie w takim samym stanie:D jak masz gaźnik czysty to pewnie moduł masz zablokowany... ja niestety muszę w swoim chyba nowe sprzęgło kupić bo jak palę gumę to mi się ślizga .. moze doradzicie jakie... alboi sam dzwon :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2009, 22:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Zostaje pewnie mi tylko ten moduł bo kicha z tłumika już wycięta, na wariacie też już nic nie ma, a gaźnik wyczyściłem niedawno razem z filtrem. Jutro podlecę do kumpla i sobie go wezmę na testy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2009, 22:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Sliwa12 pisze:
8. Ta blacha po prawej stronie to blokada

Właśnie nad nią się zastanawiam. Niektórzy piszą że to blokada i bez niej jest większa prędkość. Jeden gość pisał że ją wywalił i wszystko było dalej ok ale też wcale szybciej a jeszcze inni piszą że to w ogóle nie blokada tylko że to wariator mokry...
Sam już nie wiem co o tym myśleć jak nasmaruje rolki i to wywalę to mi zachlapie cały wał smarem... :|

Jutro napisze Wam relację po wymianie kopert, ślizgów, próbie modułu i ewentualnie tej blachy.


Ostatnio zmieniony 28 sie 2009, 22:31 przez David95Tkr, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2009, 22:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2009, 7:31
Posty: 305
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd:
ja mam tą blache na wariu o której mówisz i mój speed jak nei miał spalonego sprzęgła szedł 90-93 to nie zadna blokada.... a moduł zmień i zobacz:P ja za moduł dałem 75 zł z przesyłką:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2009, 23:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 21:58
Posty: 114
Pojazd:
David95Tkr, http://www.metacafe.com/watch/743656/sp ... _2_tuning/ Zobacz ten filmik. Na forum o Peugeotach też czytałem, że to blokada.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2009, 10:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2009, 7:31
Posty: 305
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd:
hmmmmmm........ widziałem filmik.... ale mój idzie 93km/h z tą blaszką.... niedługo bede rolki zmieniał i się wyjmę i zobaczę czy coś da. :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2009, 13:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Zmieniłem koperty na nowe i motor poszedł równo 80 :twisted: więc ta cała blokada to kit... ale niestety mi się przeciwtalerz odkręcił i trochę narozwalał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2009, 17:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2009, 7:31
Posty: 305
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd:
uuuuuuuuuuu to lipa.. za słabo kolego dokrciełeś.. pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2009, 17:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2009, 8:22
Posty: 81
Lokalizacja: Kłomnice/czestochowa
Pojazd:
a niewiecie czy w roxie i speedzie 2 jest taki san rozmiar tuleji przy wario ???
\
\




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2009, 17:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2009, 7:31
Posty: 305
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd:
jest taki sam jak sie nie myle 38mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2009, 17:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2009, 8:22
Posty: 81
Lokalizacja: Kłomnice/czestochowa
Pojazd:
to znaczy ze wario powinno pasowac z roxa do speeda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2009, 20:50 
*

Rejestracja: 26 lip 2009, 20:42
Posty: 26
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
A co to są te koperty i gdzie się znajdują?Bo ja w moim "pugu" wyjąłem tą blachę co z tyłu była i nic mi to nie dało to może też muszę wymienić te koperty?Jak myślicie?




_________________

Ogień z rury, przód do góry, trzymaj się ramy zapie*****my :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2009, 21:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2009, 7:31
Posty: 305
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd:
"kopert" nie weim za bardzo o co chodzi mozę mówicie o ślizgach??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2009, 21:09 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Mateo94 pisze:
A co to są te koperty i gdzie się znajdują?
Sa 2 rodzaje rolek.Normalne i testowe. Normalne są na stałe otoczone materiałem ślizgowym. Testowe to gołe metalowe rolki i do nich są plastikowe nasadki, ,,koperty".Do testów zmienia się rolki o rożnych wagach zmieniając na nich te same nakładki-koperty. Są one o małej wytrzymałości i używa się ich tylko do ustalenia wagi rolek jezdnych.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2009, 7:02 
*

Rejestracja: 26 lip 2009, 20:42
Posty: 26
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Aha ok dzięki z odpowiedź




_________________

Ogień z rury, przód do góry, trzymaj się ramy zapie*****my :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2009, 13:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2009, 7:31
Posty: 305
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd:
David95Tkr, witam kolego!! ,jestem tutaj na tym forum nowy czy pomógł byś mi założyć włąsny temat ?? bo ja nie mogę znaleźć jak to się robi:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2009, 19:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
piotrek1525 , też witam kolego!! :mrgreen: :mrgreen: Jak chcesz założyć własny temat to wchodzisz to odpowiedniego działu, załóżmy że ten w którym jesteśmy teraz:

MIELOCH MOTOCYKLE - Forum... Strona Główna » Skutery - Tuning & Serwis » Peugeot

i pod wszystkimi tematami na dole zaraz nad oznaczeniami tematów (np. "Nowe posty" itd.)
jest coś takiego jak "Nowy Post" to klikasz i ukazuje Ci się okienko takie jakbyś komuś odpowiadał. I dalej już myślę że sobie poradzisz. Powodzenia!


Ostatnio zmieniony 01 wrz 2009, 19:25 przez David95Tkr, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2009, 19:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2009, 7:31
Posty: 305
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd:
dzięki już znalazłem :P masz u mnie piwo:D heh




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy