Dzisiaj jest 16 maja 2025, 21:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 gru 2012, 21:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 13:50
Posty: 93
Pojazd:
Siemka. Mam Zipka otisa 2t lc z silnikiem minarelli horizontal. Mój set to :
- cylinder malossi mhr replica 70 max ported na mapach MetraKit PR II
- wał motoforce evolution
- wydech Malossi MHR MHR II Team
- napęd Malossi Overranger KIT

I tutaj jest moje pytanie. Czym różni się gaźnik 21mm phbg i pwk ?? Jakie gaźniki polecacie z przedziału 21mm ? Nie chce 24mm bo to się przydaje przy dużych prędkościach i większej mocy itp a na tym małym gównie nie chce się zabić przyspieszenie bardziej wole :P Jaki radzicie ?




_________________

Są oktany jest zabawa :)
Zapraszam !!!!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=306629


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2012, 21:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2011, 14:04
Posty: 200
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
Dell'Orto czy PWK nie ma większej różnicy. PWK minimalnie lepszy na wykresach i bardziej byłbym za nim, ale ciężko coś znaleźć :P




_________________

Auto-Blask
http://www.facebook.com/autoblaskpl
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2012, 21:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
Niby się wydaje że nie duża różnica między PWK, a zwykłym, lecz testowaliśmy z kolegą oba pod Metrakitem SP2 i na PWK wgl inna jazda :D O wiele lepiej pracuje silnik na PWK.




_________________

Keeway <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2012, 22:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 13:50
Posty: 93
Pojazd:
Łukasz2212, a jak to wygląda z regulacją gaźnika phbg i pwk bo czytałem ze pwk się reguluje trudniej itp




_________________

Są oktany jest zabawa :)
Zapraszam !!!!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=306629




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2012, 22:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
No trochę trudniej, bo masz oddzielne dysze, ale jak już takiego seta złożyłeś, i ogarniasz regulację gaźnika to spokojnie sobie poradzisz ;D




_________________

Keeway <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2012, 22:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 13:50
Posty: 93
Pojazd:
Łukasz2212, a co powiedziec na temat gaźnika 24mm pwk bo mam okazję kupić za 220zł z firmy motoforce ?




_________________

Są oktany jest zabawa :)
Zapraszam !!!!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=306629




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2012, 23:24 
Zbanowany

Rejestracja: 25 lis 2012, 14:33
Posty: 78
Pojazd:
ludzie piszący tutaj że nie ma dużej różnicy mięcy zwykłym delkiem 21 a pwk to chyba nie wiedzą nie widzieli oraz nie wiedza jak skonstruowany pwk :) Niech się do uczą a potem wprowadzają błąd.Każdy woli kupić dell'orto 21mm bo regulacja jest prostsza.Do gaxnika pwk trzeba podejśc z głową i trzeba miec troszkę pojęcia o regulacji wtedy robota pójdzie gładko.Pwk ma jak wiadomo power jet czyli doładowanie dawki przy pełnym otwarciu przepustnicy działą to na zasadzie takiej jak byśmy podczas jazdy na pełnej k***ie zmienili dysze na większa :D kształt i zastosowanie przepustnicy w pwk zmniejsza opory przepływu mieszanki tak samo jak jego specjalnie wyprofilowana strumienica powietrza ktora zbiera powietrze z większej przestrzeni a co za tym dzie tego powietrza jest więcej i mieszanka bogatsza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2012, 23:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
boleklolek pisze:
ludzie piszący tutaj że nie ma dużej różnicy mięcy zwykłym delkiem 21 a pwk to chyba nie wiedzą nie widzieli oraz nie wiedza jak skonstruowany pwk :) Niech się do uczą a potem wprowadzają błąd.Każdy woli kupić dell'orto 21mm bo regulacja jest prostsza.Do gaxnika pwk trzeba podejśc z głową i trzeba miec troszkę pojęcia o regulacji wtedy robota pójdzie gładko.Pwk ma jak wiadomo power jet czyli doładowanie dawki przy pełnym otwarciu przepustnicy działą to na zasadzie takiej jak byśmy podczas jazdy na pełnej k***ie zmienili dysze na większa :D kształt i zastosowanie przepustnicy w pwk zmniejsza opory przepływu mieszanki tak samo jak jego specjalnie wyprofilowana strumienica powietrza ktora zbiera powietrze z większej przestrzeni a co za tym dzie tego powietrza jest więcej i mieszanka bogatsza.


Dokładnie jak mówiłem. A co do gaźnika co mówisz, to nie znam się za bardzo na nich, nie miałem do czynienia więc nie wiem ;P




_________________

Keeway <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 12:20 
Zbanowany

Rejestracja: 25 lis 2012, 14:33
Posty: 78
Pojazd:
chodziło mi o wypowiedź przed tobą ;) tak nawiasem mówiąc gdyby pwk różniły się tylko wyglądem to ich produkcja była by bez sensu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 15:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2011, 14:04
Posty: 200
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
O przepustnicy wspomniałem mu na GG, ale o powerjecie nie miałem pojecia. Od tego jest forum, żeby się czegoś dowiedzieć i uściślić wszystko. Pozdro




_________________

Auto-Blask
http://www.facebook.com/autoblaskpl
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 15:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 13:50
Posty: 93
Pojazd:
ok ok nie kłucimy sie tu :)




_________________

Są oktany jest zabawa :)
Zapraszam !!!!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=306629




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 15:32 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
vhst najlepiej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 19:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 13:50
Posty: 93
Pojazd:
ThisIsSparta, co ?




_________________

Są oktany jest zabawa :)
Zapraszam !!!!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=306629




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 19:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
kamilo081 pisze:
ThisIsSparta, co ?

Taki gazior to Stage6 r/t VHST




_________________

Keeway <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 21:13 
Zbanowany

Rejestracja: 25 lis 2012, 14:33
Posty: 78
Pojazd:
vhst jest paliwo żerny strasznie i praktycznie jego budowa to to samo co dell'orto tyle że jest zamontowana płaska przepustnica płytkowa :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 21:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
Czyli rzecz biorąc najlepsze gaziory to PWK ;)




_________________

Keeway <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 21:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
boleklolek, nie zgodzę się z Tobą. Otóż vhst jest używany na wyścigach - Cup, natomiast pwk raczej się tam nie stosuje. Dodatkowo pwk ma powerjet które praktycznie nic nie daje i to właśnie pwk marnuje paliwo. Widocznie konstruktor wykonał zbyt dużo przemnożeń i zastosował 3 nadmiary paliwa (2 na bokach i jeden od dołu). Ciekawe po co jak w vhst jest tylko 1.. Ja jestem osobiście za kupnem vhst bo sam będę kupował gaźnik w niedalekiej przyszłości i miałem pwk którego się pozbyłem i więcej pwk nie zawita w moim silniku :) Tyle ode mnie :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 23:58 
Zbanowany

Rejestracja: 25 lis 2012, 14:33
Posty: 78
Pojazd:
nie ma co ukrywać pwk lubi paliwo :) Ale wykresy stwierdzają że są lepsze od zwyklaków miałem pwk i dało wszystko sie ogarnąc fakt gardziele mają mega duże nawet przy pwk 21mm są ogromne i przez to jest zapotrzebowanie na paliwo 3 gardziel po boku to najprostrzy dodatkowy dolot do ssania co do powerjeta wystarczy zmniejszyć dysze główną i też to pomaga bądź zrobić uboga mieszankę na starcie by przy full obrotach odczuć jej wzbogacenie ale jednak vhst dzięki jego unikatowemu przelotowi bez zwężki przy przepustnicy i zmniejszonej ilości gardzieli do 2 podstawowych (powietrze paliwo) bierze gorę nad pwk czy zwyczajnymi gaźniki pokroju dell'orto 21mm lecz nie ukrywając za przyjemność użytku vhst trzeba wyłożyć fajne pieniądze :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 14:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Otóż to, cena jest zajebi**a :D Jednakże pokuszę się o vhst tyle że nie 21mm a 26mm :P
P.S. Myślałem że porównujesz vhst do pwk :D - Sory mój błąd :)
A to że pwk są lepsze od zwykłych dellorto czy czegoś innego to bezapelacyjnie :)




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 06 gru 2012, 14:53 przez Domi$, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 15:09 
Zbanowany

Rejestracja: 25 lis 2012, 14:33
Posty: 78
Pojazd:
jak już wydać sianko to na większy niż 21mm może później się przydać :) Co do powerjet w pwk widziałem jak jeden typiarz w itali poprowadził te "doładowanie mocy" wprost na membranę zrobił wyjście w króćcu i podłączył wężyk może to jakieś rozwiązanie lepsze bądź co bądź zaślepić też można i nic stać się nie powinno :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy