Dzisiaj jest 21 sie 2025, 17:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Skf C3 problem
Post: 06 gru 2012, 19:32 
*

Rejestracja: 07 lip 2012, 21:51
Posty: 52
Pojazd:
Siema. Sory że zaśmiecam forum takimi gó*nami ale wole miec pewnosc. :)
A więc mam pytanie czy jak wyjmę ten uszczelniacz w łożysku SKF C3 Metal to będzie wszystko ok i bd mógł je założyc na wał?
Przykładowe foto (chodzi mi o ten czarny plastik)

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 19:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Musisz go wyjać go łożysko nie bd mieć smarowania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 19:40 
*

Rejestracja: 07 lip 2012, 21:51
Posty: 52
Pojazd:
A jak wyjmę, to będzie wszystko ok ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 19:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Tak musisz to zrobić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 19:58 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 19:22
Posty: 141
Pojazd:
Wyjmij z obu łożysk po obydwu stronach:)Masz zapewne 2t...musisz wyjąć bo inaczej nie będziesz miał smarowania , nie będzie tam dochodzic mieszanka paliwowa która będzie zapewniała odpowiednie smarowanie łożysk...Jak byś miał 4t to nie musiałbyś wyjmować , poniewać nie dochodzi tam mieszanka:)Pozdro... :)




_________________

W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 20:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Kolego wyżej w 4t to prawda ze nie dochodzi tam mieszanka ale dochodzi tam olej pod ciśnieniem także i w 4t musimy to wyjąć by łożyska były smarowane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 20:27 
*

Rejestracja: 07 lip 2012, 21:51
Posty: 52
Pojazd:
Ok. Dzięki wszystkim za wypowiedzi. :D Temat do zamknięcia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 20:29 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jak zdemontujesz te "krycia" łożysk to usuń smar i przemyj je ropą ,benzyną i wydmuchaj sprężonym powietrzem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 20:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Nic nie musisz robić! zdejmij tylko je i nic nie myj bo dostana sie jakieś syfy i bd lipa.. smar po kilku minutach chodzenia silnika sie wypali..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 21:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2011, 19:09
Posty: 155
Pojazd:
Tak tak a jak dostanie sie taki smar pod cyl to powodzenia 0.o




_________________

C16 + 50cc...Dogonisz mnie :D ?

https://www.youtube.com/watch?v=X5lHbvlNpnM
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 21:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 23:55
Posty: 234
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd: Yamaha Target
Smar tam nic groźniego raczej by nie zrobił , ale wyjmij go bo łożyska przez jakiś okres będą miały smarowanie smarem a nie olejem dopóki olej go nie wypłucze , ja czyściłem benzyną i śmigają jak ta lala , najechałem z 1k km , teraz wymieniam bo wał zmieniem , a tak to 0 luzów , a z resztą w smarze masz np do 10k obrotów a w oleju już np 13k (taki przykład)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2012, 11:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
FaZieRox pisze:
Tak tak a jak dostanie sie taki smar pod cyl to powodzenia 0.o

Pewnie nigdy czegoś takiego nie robiłeś a sie wtrącasz.. nic sie nie stanie w wielu silnikach tak robiłem i jest dobrze ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2012, 13:14 
Zbanowany

Rejestracja: 25 lis 2012, 14:33
Posty: 78
Pojazd:
n0ooRt pisze:
Jak zdemontujesz te "krycia" łożysk to usuń smar i przemyj je ropą ,benzyną i wydmuchaj sprężonym powietrzem


x2 konkret wypowiedź w tym temacie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy