Dzisiaj jest 10 lut 2025, 16:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 gru 2012, 9:38 
*

Rejestracja: 16 paź 2012, 21:03
Posty: 54
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
Siemanko.
Zamierzam przerobic swoj skuter tak zeby poprawil swoj v-
max, jak na razie wyciaga 65km/h na prostej. Jak na razie mam
tylko 350zl na tuning, ale powoli rosnie.
Myslalem o tym cylku
www.racing-planet.pl/tuni...b84678e942ec236
Chcialbym zmienic cos jeszcze zeby byl szybszy. Co polecacie?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 10:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2012, 17:35
Posty: 104
Lokalizacja: żeszuf/BG
Pojazd:
Kup sobie cylinder co najmniej 80(72)ccm z allegro,bez głowicy bo niema potrzeby wkładania większej. Do tego dokup wariator Top Racing SV1,polini speed control,multivar.... I masz sprzęt przyzwoicie jeżdżący. Potem możesz dorzucić sprzęgło np. Tec Evo Racing(polecam) :wink: Wyregulujesz i to już bd szło. Jak Ci będzie mało to cylinder 90ccm (50,51mm tłoka) i większą głowicę i masz potworka. Tylko pasuje to jakoś zatrzymać więc załóż tarcze z przodu i dobre oponki bo bezpieczeństwo jest najważniejsze :cool:




_________________

W końcu moto :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 16:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:24
Posty: 367
Lokalizacja: Garwolin ,okolice.
Pojazd:
Kolega założył cylinder 80 cc + większy gaźnik i w 4t na koło szedł oraz v-max wynosił 75 km/h.




_________________

Setup:
-Power Force 70cc
-Dellorto 17,5 z dyszą 100
-Stage6 Pro Replica Chrom.
-Wario Polini Speed Control.
-Króciec Top Racing 21mm.
-Rolki 6 g
-Centralka Stage6 Medium.
-Sprężynki Polini Niebieskie.
-Wał wypełniany Motoforce Racing.
V-Max 95. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 16:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 16:05
Posty: 361
Lokalizacja: Żory
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
@up. Po poderwaniu przodu seryjna Bassa idzie na koło.

80cc Chińskie za 120zł w zupełności Ci wystarczy, do tego zabawa z napędem, ewentualny porting głowicy - to jedyne da Ci jakieś konkretne efekty.

Co do pomysłu z tarczą na przodzie - to jest dobra myśl, bo przedni bęben w Bassie nie jest jakimś super wynalazkiem.




_________________

Romet Ogar 205 "Simromaha"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 18:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2012, 17:35
Posty: 104
Lokalizacja: żeszuf/BG
Pojazd:
Bawiąc się w montaż tarczy z przodu i tak do wymiany są lagi,koło z tarczą klamkę zbiorniczek i inne pierdółki można się skusić na montaż koła 13' od skuterów min. takich jak mój były(awatar). Będzie to ładnie wyglądać a tarcza jest ogromna(przy 85km/h GPS blokuje) Chińskie 80cc za 120zł? Po co takie drogie. To jeden pieron co te po 60-70zł i taki Ci wystarczy. Siedzę w tuningu 139QMB już z 3 lata i trochę mogę poradzić w razie czego :mrgreen:




_________________

W końcu moto :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 23:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 16:05
Posty: 361
Lokalizacja: Żory
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
@up.

Z tym, że w takim za 60-70 najczęściej dostaje się bardzo lipnie wykonany tłok, podałem 120zł, dlatego że tyle kosztuje sprawdzony zestaw w sklepie z częściami w moim mieście, montowałem go w 5 czy 6 skuterach, nikt nie narzekał. :)

Jednakże cena nie wyznacza jakości towaru - pierwszy raz kupiłem zestaw za 280zł z kompletną głowicą "sportową" - wszystko było tak lipnej jakości, że nie zdążyłem dotrzeć, a zatarłem na 700km.

Tak więc jeśli się kupuje takie rzeczy to lepiej najpierw mieć to w ręce i dokładnie zobaczyć na czym się stoi.

Co do tej tarczy - wystarczy, że poszuka jakiegoś skuterka do rozbiórki, przekładka jest banalna :)




_________________

Romet Ogar 205 "Simromaha"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2012, 6:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 18:19
Posty: 830
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Pojazd: Eserkowaty Aerox
Kup sb tajwana http://allegro.pl/cylinder-glowica-80cm ... 52695.html
Jakość bardzo dobra i osiągi przyzwoite




_________________

aerox-eserkowaty-z-rodziny-colibrow-t270554.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2012, 8:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2011, 20:19
Posty: 805
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd: Varadero 07, Sr 02, Fabia
Mi jakoś 80 nic nie dała w otisie no może lepsze przyśpieszenie i tyle, po 2 miesiącach sie zatarł :mrgreen: a cyl seria po przejechaniu 10k nie ma rys, jedynie pierścienie już padły. Na serii licznikowo leciał 85, gps 77 :P Przy odpowiedniej regulacji przyśpieszenie dobre jest i prędkośc gdzieś tak 75 ;) Do 4t nie warto łądowac jakiś tam części na serii osiagi dobre są za to spalanie małe w porównaniu do apki ^^




_________________

>>Obejrzyj moją Apke <<
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=326386




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2012, 10:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 18:19
Posty: 830
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Pojazd: Eserkowaty Aerox
Jak po dotarciu cylka zmienisz olej to nic sie nie zatrze.




_________________

aerox-eserkowaty-z-rodziny-colibrow-t270554.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2012, 15:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 16:05
Posty: 361
Lokalizacja: Żory
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
@up.

Uwzględnij też taką możliwość, że chińskie tłoki lubią puchnąć - tak przynajmniej było w moim przypadku.




_________________

Romet Ogar 205 "Simromaha"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2012, 19:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2012, 17:35
Posty: 104
Lokalizacja: żeszuf/BG
Pojazd:
W swoim skuterze miałem zestaw taki jak podał kolega w linku pseudo tajwan bo się nie znałem :D Ale jednak polecam zestaw po 6.5 tys km wygląda prawie na nowy i do dzisiaj podchodzisz przekręcisz kluczyk klik i już odpalony. Możesz sobie kupić sam cylinder 80 mcn i to załatwia sprawę a kosztuje około 70zł :twisted: Zakładałem też cylindry bez marki po 60zł niecałe i tak samo nie zaniedbując wymian oleju tyrają do woli i nic się silnikowi złego nie dzieje. Do cylindra dorzuć DOBRY wariator(min. Top Racing SV1),sprzęgło nie żadne wm i nie poznasz skutera :wink:




_________________

W końcu moto :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy