Dzisiaj jest 22 lis 2024, 14:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 gru 2012, 14:39 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Dobra, tak:
-zawory sa ok, filtr też
Jeżdżę teraz na starym gaźniku (wyczyszczonym, był trochę przytkany) bo na nowym nie ma szans jechać z podobną prędkością, pomimo iż na centralnej stopce silnik z nim wchodzi na wyższe rpm. Dysze w obu są albo równe albo jest różnica 0,05. Co zrobić żeby na starym lub nowym jechać szybciej? Oba są porządnie przeczyszczone i skręcone a także wyregulowane. Co może być winą nie wchodzenia na najwyższe rpm lub w przypadku wchodzenia na najwyższe rpm (nowy), nie odzwierciedlenia ich w czasie jazdy? Proszę o pomoc


Ostatnio zmieniony 08 gru 2012, 0:58 przez scoot, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy