Dzisiaj jest 27 lut 2025, 14:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 gru 2012, 0:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
Siemka, mam parę części i 0 kasy

Polini Racing ALU 70cc, trochę zurzyty, prawdopodobnie dostał wody do cyla :/
Wał NOWY Malossi MHR
Łożysko w korbę Malossi MHR NOWE
Wario seria
Wydech YASUNI Z
Łożyska kupię jakieś c4 metal albo teflon :)

Tylko powiedzcie, czy to wgl pojedzie i czy gaźnik 17,5mm nie będzie za mały??


Skuterem będę żadko śmigał, nie patrzcie też pod kątem wykorzystania pełnej mocy, bo to nawet wydech za słaby xD


Chodzi mi bardziej o żywotność tego silnika, bo nie chcę cyla nadwyrężać :)
Bo już troooochę słabo z nim xD

Obrazek
Obrazek


Powiedzcie, czy ma to sens??
Czy to będzie niewypał?

Bo nie stać mnie na inne wario itp, chciałem jak coś gaźnik wsadzić kieeedyśtam większy i tyle xD

Pamiętajcie, że nie chodzi o moc, lecz o żywotność :)
Nie zamierzam go katować, bo on długiego katowania nie wytrzyma xD

Także proszę o pomoc, czy 17,5 da radę z dużą dyszą, czy od razu szukać 19mm??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2012, 0:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 16:44
Posty: 153
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Jak to mówią jak dbasz tak masz, jak nie będziesz na zimnym pi*dować itp to pojeździ ale i tak gaźnik 19mm by się zdał :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2012, 0:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
Bereda95 pisze:
Jak to mówią jak dbasz tak masz, jak nie będziesz na zimnym pi*dować itp to pojeździ ale i tak gaźnik 19mm by się zdał :wink:


No znalazłem chińską 21mm, nowa kosztuje 60zł, może w to zainwestuję, na tym forum opinie ma dobre :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2012, 14:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 9:27
Posty: 877
Lokalizacja: Gardeja (pomorskie)
Pojazd:
Jak to jest LC to 17,5 da rade ale wiadomo na większym było by lepiej.

Daruj sobię yausni Z do tego cylka. Z-ka to typowy wydech pod 50




_________________

Zobacz mojego Runnerka.
Honda x8r [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2012, 17:20 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Jak tulejowanie zrobisz to pojeździ...
Widać że już ma zużyty nicasil, tłok (widziałem na allegro) specjalnie przelecony papierkiem żeby nie był taki tragiczny, ciekawe jaką będzie miał kompresje :<


Ostatnio zmieniony 08 gru 2012, 17:32 przez dawid54, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2012, 17:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
dawid54 pisze:
Jak tulejowanie zrobisz to pojeździ...
Widać że już ma zużyty nicasil, tłok (widziałem na allegro) specjalnie przelecony papierkiem żeby nie był taki tragiczny, ciekawe jaką będzie miał kompresje :<


No właśnie, kolega go kupił z całym silnikiem na części, jak dla mnie dziwnie to wygląda, ale tak tanio, to spróbować warto xD

Gładź ponoć ok, zobaczymy :D

Tłok nie ma rys, bo mam fotki z każdej strony xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2012, 19:34 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
chcesz żeby żywotność była większa to zakładaj gaźnik 21mm




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2012, 20:20 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
piaggius,
Rys tłok może nie ma, ale widać rysy poprzeczne, co ewidentnie sugeruje że tłok był przygotowywany do zdjęcia :?




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2012, 22:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2012, 15:08
Posty: 831
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
piaggius, ja mówie tak :
"Jak robic to porządnie!"




_________________

Gilera Stalker full sport [*] ; (
Aprilia Sr ♥ !! ; D na sporcie !
viewtopic.php?p=2048958#2048958
https://www.facebook.com/pages/F0xers-g ... 222?ref=hl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 11:32 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Ja bym nie wstawiał cylka w takim stanie, bo przy dłuższej trasie bałbym się że zatrze się i stanie :cry:




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 12:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
Spoko, spoko, panowie, nie nastawiam się, że to będzie igła i wgl :)

mam jeszcze zipa 2 i jak się uda, że to odpali, to spoko :)

Jak dojdzie, to zobaczę, jak to wygląda, mam zdjęcia tłoka z każdej strony i nie ma na nim rys :)

Wgl, to kolega kupił za grosze silnik po tuningu z runnerki na części, z rollgazem tomaselli i jeszcze gaźnikiem wałem MHR i wariem polini, orazy tym cylindrem :)


Ponoć silnik miał chodzić, ale kolega go nawet nie odpalał, bo od razu zdjął cyl i wysłał mi resztę abym mu to rozebrał :)

Kupiłem ten wał MHR do zipka właśnie, bo mam w nim póki co gołe kartery, bo go kupiłem bez silnika :P

A cyl zamieniłem za przednie koło z NRG, więc myślę, że się oplacało, zwłaszcza, że wkładam do NRG koła z apki SR :)


Także, ponoć cyl został przegrzany i strzeliła uszczelka pod głowicą, dostał wody i wygląda jak wygląda, gość pisał, że to ponoć odpaliło i poszło na części, ile w tym prawdy?

Nie wiem, ale nawet jak będzie złom, to będzie ładnie na półce na szafce wyglądał, także jak tylko dojdzie (okolice piątku) to porobię wam fotki i opiszę co i jak :)

Pozdrawiam!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 14:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
Na gorszych się jeździło. Będzie chodzić. Myślę że na tym secie zrobisz z tym cylem ze 2.5tyś. Tylko kup gaźnik 21 jak najszybciej. W zimę uzbierasz i kupisz na nowy sezon albo trochę pojeździsz z tą 16 i potem 21. Na 16 chodzic bedzie, dlaczego nie tylko większa dysza....




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2012, 19:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
ooo mam fotę z aukcji, jak kolega kupił ten silnik
http://www.aukcjoner.pl/gallery/011089526-6.html#I6

Dał 250zł, w nim ten cyl i wał MHR (też kupiłem :D:D )

No, gość się nie znał, pisał cyl malossi, a tu polini, wgl on kupił z zagranicy całą runnerkę, aby tylko ramę zmienić, bo miał dupniętą, reszta poszła na części :)

Wydech polini też sprzedał za grosze, niestety nie udało mi się zdążyć go kupić :/

Także ma szanse to chodzić, jak już mówiłem, jak dojdzie, dam znać :D:D i foty!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy