Dzisiaj jest 11 lis 2024, 17:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 gru 2012, 14:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 gru 2012, 15:50
Posty: 231
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd: Yamaha Aerox WSB 2008
Witam,
czy jak wymienię cylek na 70 i wał na wzmocniony to bd potrzebna jakaś regulacja?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 14:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 23:55
Posty: 234
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd: Yamaha Target
gaźnik i napęd ;P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 14:53 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
Konradus pisze:
gaźnik i napęd ;P

dokładnie tak :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 14:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 gru 2012, 15:50
Posty: 231
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd: Yamaha Aerox WSB 2008
Konradus pisze:
i napęd ;P


Napęd a dokładniej? Jestem jeszcze troche zielony :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 15:16 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
docisk twardszy, sprężynki sprzęgła, rolki, jaki chcesz kupić cylinder? inny wydech będzie potrzebny, najlepiej wariator do tego, wzmacniany pasek i łożyska na wale :P




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 15:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 gru 2012, 15:50
Posty: 231
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd: Yamaha Aerox WSB 2008
CYLEK
WAŁ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 15:31 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
popraw pierwszy link bo nie działa




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 15:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Gaźnik obowiązkowo większy, minimum 17.5. Aczkolwiek najlepszy byłby 19mm(jeśli do Stage6 Sport Pro).
Do tego lżejsze roleczki(jednak najlepiej byłoby dać nowy wariator(sportowy).
Sprzęgło też bym zmienił, docisk twarszy(minimum Hebo czarną).
Żeby wycisnąć jeszcze więcej, to nowy wydech(pokroju min. Yasuni R),
Sprzęgło, dzwon i pasek. I wtedy możesz liczyć na dobre osiągi. W innym przypadku nie ma co bawić się w tuning.

Zacznij od wydechu, później gaźnik, napęd(sprzęgło, wariator, dzwon, pasek+regulacja) i na sam koniec cylinder, wał, łożyska, simmeringi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 15:47 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
lucek15 dobrze mówi :P zacznij od wydechu i napędu a na sam koniec cylinder, do niego gaźnik 19-21mm
EDIT:
daj wydech yasuni c16


Ostatnio zmieniony 09 gru 2012, 16:02 przez lukas971997, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 16:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
ale nie napisał co to za cylek xD pewnie jakaś china za 100zł xD :D najpierw napisz co wkładasz i później Ci doradzimy. ale gaźnik min. 17.5 najlepiej by było wsadzić :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 17:56 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
On chce wsadzić Stage6 Sport Pro mkII :P




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 19:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 gru 2012, 15:50
Posty: 231
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd: Yamaha Aerox WSB 2008
Cylinder Stage6 Sport PRO 70 Mk II 10mm
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 19:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
aha :D no to grubo :) czyli najlepiej by było kupić 21mm :) i tak jak kolega wyżej C16 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 21:01 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2012, 23:55
Posty: 174
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
Do mk II to już C16,C21 bo to już mocnawy cylek ...




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 21:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 gru 2012, 15:50
Posty: 231
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd: Yamaha Aerox WSB 2008
A czy jak przez jakiś czas bd miał słabszy wydech do mk ii to będzie się coś chrzanić czy poprostu nie bd maksymalnych osiągów?




_________________

moja-kolejna-yamaha-aerox-wsb-santnder-race-replica-t389195.html
ZAJRZYJ DO YAMAHY :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 21:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
motomoonster, Nie wyciśniesz mocy z reszty silnika




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 22:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 gru 2012, 15:50
Posty: 231
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd: Yamaha Aerox WSB 2008
czyli bd wszystko ok ale nie wycisne maxa, tak?




_________________

moja-kolejna-yamaha-aerox-wsb-santnder-race-replica-t389195.html
ZAJRZYJ DO YAMAHY :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 22:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
motomoonster, przyśpiecha też będzie gorsza, a jaki masz obecnie wydech?




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 22:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 gru 2012, 15:50
Posty: 231
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd: Yamaha Aerox WSB 2008
STAGE-II ( podobno pseudo sportowa seria)
Obrazek




_________________

moja-kolejna-yamaha-aerox-wsb-santnder-race-replica-t389195.html
ZAJRZYJ DO YAMAHY :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 22:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
To faktycznie szybko nie pojeździsz :D




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy