Dzisiaj jest 30 lis 2024, 6:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: nierówna praca
Post: 27 lis 2012, 19:57 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
siema, ostatnio jezdzilem z kumplem quadem po lesie i wjechalismy w dużą kałuże, błoto po czym quad stanął pod koniec gdy chlusnęła woda. Potem nie chciał odpalić ale jakoś załapał i chodzi na wolnych obrotach ładnie a gdy się da gazu to tak jakby na ssaniu chodził tak pyr pyr pyr pyr jak władimirec jakiś dopuki nie da się więcej niż 3/4 gazu jak się już da gaz do oporu to się wkręca wolniej niż wcześniej i nie ma pełnych obrotów tylko go przy pewnych obrotach odcina i szarpie i moje pytanie brzmi co to może być? Czy mogło się coś stać z zaworami?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 20:00 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Do filtra nic się nie dostało? Mało prawdopodobne,aby od wjechania w kałużę rozregulowały się zawory.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 20:08 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
właśnie szczególnie chodzi mi o te zawory czy nic z nimi sie nie moglo stać jakieś błotko do nich sie dostać czy coś , filtr włąsnie nie wiem dokładnie jest to chinski gów,niany siatkowy filtr i wydawał się suchy ale gaźnik był w błotku iwęc sam nie wiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 20:08 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
Popatrz czy ssanie masz sprawne bo mi sie tam cos zepsulo i bylo caly czas wlaczone i nie jechal, tak to nie wiem , moze cyla uszkodziles. Zawory to raczej tak szybko sie nie przestawily , aczkolwiek wszystko mozliwe, to gaznik na 100% jak nalecialo syfu


Ostatnio zmieniony 27 lis 2012, 20:09 przez redziqs9, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 20:09 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
ssanie wylaczone jednak jak je włacze to tak się zadusi że zgaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 20:31 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
jeszcze jakieś pomysły? czy mógła sie spalić cewka czy wtedy nie mialby wcale iskry ? jeżeli to nie zawory to świeca albo gaźnik tak? sory ale słabo znam sie na 4t. dodam że w gaxniku nie ma śróbki do regulacji paliwo powietrze i jeszcze pytanie czy w tym silniku jest membrana?

To taki silnik
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2012, 15:26 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
proszę o pomoc dodam że dymi na biało niebiesko...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2012, 16:37 
***

Rejestracja: 20 cze 2011, 14:38
Posty: 845
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
nie ma membrany. Hm skoro dymi to moze cylek na wykonczeniu i olej bierze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2012, 18:27 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
tylko to był nowy quad może 1k km przejechane nawet to nie moze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2012, 22:54 
*

Rejestracja: 13 wrz 2012, 15:42
Posty: 54
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
NAjpierw wyczysc filtr powietrza i gaznik bedzie chodzil na pewno poniewaz po wjechaniu w kaluze bloto dostalo sie do gaznika i przypchalo dysze :] A ze dymi to juz nie wina tego ze wjechales w kaluze tylko pierdcieni sa juz wytarte wlasnie od tego jezdzenia po bloccie bo zaciaga to do cylka i niszczy pierscienie tlok i cylek




_________________

Moja Longija
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2370633#2370633




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 21:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
mógł nabrać syfu przez wjechanie w tą wodę, filtry w 4t są tak dobre że może ci się przez nie piach sypać do gaźnika, mógł zassać coś nieciekawego i dostało się na tłok i dlatego dymi. Wymień cylinder+tłok, nie są to nie wiadomo jak kosmiczne kwoty. W 150zł ze wszystkim powinieneś się wyrobić.




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2012, 19:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Szafa pisze:
Wymień cylinder+tłok, nie są to nie wiadomo jak kosmiczne kwoty. W 150zł ze wszystkim powinieneś się wyrobić.


Tak na pałe , stanowcze nie .
Sprawdź najpierw kompresję zanim chcesz zmienić cylek .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2012, 22:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sty 2011, 19:59
Posty: 147
Lokalizacja: Pcim
Pojazd:
Mogła sie zalać cewka, moduł. Ale bardziej stawiałbym na gaźnik, filtr i powinno chodzić. A co do tego że w tym gaźniku nie ma śrubki od składu mieszanki to sie mylisz, bo jest po lewej od biegu jałowego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2012, 23:31 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
artek5552 pisze:
Mogła sie zalać cewka, moduł. Ale bardziej stawiałbym na gaźnik, filtr i powinno chodzić. A co do tego że w tym gaźniku nie ma śrubki od składu mieszanki to sie mylisz, bo jest po lewej od biegu jałowego.


Śróbki nie ma, pomogło wyczyszczenie gaźnika,filtra, osuszenie cewki i co najważniejsze opuszczenie iglicy dla mniejszej dawki paliwa :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2012, 10:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sty 2011, 19:59
Posty: 147
Lokalizacja: Pcim
Pojazd:
mam 3 gaźniki od silnika 110/125 i w każdym jest więc nie wiem jak u cb moze nie być.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy