Dzisiaj jest 05 mar 2025, 5:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480 ... 715  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2012, 23:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
7-10 letni diesel 350 tysięcy?

Przecież tyle ma większość 3-4 letnich diesli sprowadzonych z Niemiec czy innych krajów.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 0:06 
Virtual Tuner
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2011, 13:22
Posty: 220
Pojazd: BMW e46
ziolas94 pisze:
Nie dziwmy się że 2,0d ma 72-75KM toć to wolnossak w końcu, 2,5 zwykły ma 90 pare kucyków

Ma to też swoje + :D

Jeszcze mam rok do prawka więc trochę czasu jest, ale jakby się trafiła jakaś okazja na 190 w 2.0d w fajnej cenie to nawet bym się nie zastanawiał.




_________________

Live for the moment...
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 0:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Karol85, tylko to jest muł totalny mój nie jest demonem (118KM) ale tamto to już w ogóle, a i tak. btw lepiej szukac zwykłego 2,5D przy takiej samej jeździe mniej pali wbrew pozorom bo nie trzeba aż tak piłować,
I ciężko będzie znaleźc w fajnej cenie nie dojechanego, jak będziesz miałcoś na oku bij na pw czy gg powiem Ci na jakie punkty charakterystyczne dla ewentualnej korozji zwrócić uwagę w MB.

Mb i ten charakterystyczny klekot diesla dla tej marki.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 0:29 
Virtual Tuner
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2011, 13:22
Posty: 220
Pojazd: BMW e46
ziolas94 pisze:
Karol85, tylko to jest muł totalny

Myślałem, że jest trochę lepiej :P

ziolas94 pisze:
I ciężko będzie znaleźc w fajnej cenie nie dojechanego, jak będziesz miałcoś na oku bij na pw czy gg powiem Ci na jakie punkty charakterystyczne dla ewentualnej korozji zwrócić uwagę w MB.

Trochę już czytałem na ten temat, ale w razie czego na pewno się odezwę :wink:




_________________

Live for the moment...
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 9:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 12:51
Posty: 64
Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
Pojazd:
Co powiecie na temat tego audi. :) W gazie za rozsądną cene w dodatku klima :cool:
http://otomoto.pl/audi-coupe-okazja-dlu ... 38791.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 10:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
Peterro556xd, dwulitrowy silnik dobry do gazu. malo zdjec i sam widzisz w jakiej jakosci ciezko cos powiedziec




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 11:20 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
HenieQ, i dzieje się coś z nimi? No nie. A pozniej trafia do kogoś oczywiscie 200tys km i płacz że po 250 się rozdupił ;D

Dobry przykład mam w rodzinie. A6 c5 2,5tdi tak znienawidzony silnik, fakt pali dużo(9-10) ale 250-300km zrobione a przy silniku nic. Wymienione łożysko w skrzyni i czyszczenie turbiny.

Chwali się tak stare auta, były trwałe ale zdecydowanie wole nową technologie.




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 12:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Peterro556xd, różnie to bywa z gazem, bo to albo 6A albo ACE, czyli mechaniczny wtrysk, w jednym będze jeździł cały czas bezawaryjnie, a w innym co chwile jakieś problemy. Ogólnie polecam ten samochód, ogromny plus to zabezpieczenie antykorozyjne i piękna sylwetka. Byle dbać o odpływy, bo lubi nalecieć wody do wnętrza, jak pozatykane.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 12:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Borek96, Widzę kolego że audi ogarniasz :D mam pytanko :D co powiesz na silnik 1,8 w a3 rocznik 97-99 :) ?bez gazu oczywiście :D jak ze spalaniem ? i ogólnie




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 12:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
aragon, spoko silnik, poza wadą napinacza łańcucha, ale w większości egzemplarzy już jest wymieniony, bo występowała w okolicach przebiegu 150kkm, spalanie w mieście, pewnie ok. 9-10l, osobiście wybrałbym 1.8T :D. Spalanie podobne, a jedzie dużo lepiej, no tylko większy koszt zakupu i trudniej znaleźć dobry egzemplarz.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 12:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Borek96, 1,8t czytałem to w trasie spalanie waha się około 11-10 litrów a w mieście spokojnie 12-14 łyka zależy od jazdy :D a mam nie lekką nogę :D więc troszkę dużo :D a silnik 1,6 ? w sumie a3 małe więc 1,6 dawał by jakoś rade chyba :D




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 12:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
aragon, osobiście przy 1.6 jestem na nie, szukaj 1.8. A 1.8T w oście 12-14 to przy mocno dynamicznej jeździe.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 12:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
a 1,9tdi ? jak one się sprawują ? nigdy nie miałem doczynienia z tym silnikiem .
1,9 czy lepiej tego 1,8 brać ?




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 13:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
aragon, jak wolisz, ja bym TDI wybrał. AFN/AVG będzie pancerny, przetrwa bombe atomową, a i tak będzie jakoś jechał i palił niezbyt dużo. Bo 90 konny AGR czy ALH trochę za słaby wg mnie.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 15 gru 2012, 13:40 przez Borek96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 13:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Borek96 pisze:
aragon, jak wolisz, ja bym TDI wybrał. AFN/AVG będzie pancerny, przetrwa bombe atomową, a i tak będzie jakoś jechał i palił niezbyt dużo.



x milion




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 14:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
no właśnie jeżeli tdi to 110km :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 15:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Zawsze masz przetartą ścieżkę jeśli chodzi o mody, wtryski 216, 230, pompa 11, fmic, turbo etc, wszystko na 5 gang skrzyni także można JM z G60/VR pakować ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 16:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
90km też daje radę :P :lol:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 16:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Karol85, muł w porównaniu do mojego, my mieliśmy 2,0D tylko ciężko do tego konkretnego egzemplarza mi się odnosić bo była skrzynia 4 i most od benzyny,
W124 zadbane z przebiegiem rzędu 200k (czyli stan igła) z wersją 75KM i skrzynią 5 nie miało w ogóle pootu
Wg. katalogów ok. 16s do setki ma 190D

2,0D ma jedną wadę jak dla mnie wszystkie praktycznie są totalnymi golasami, nie uświuadczysz podłokietnika, czy podobnych udogodnień.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]


Ostatnio zmieniony 15 gru 2012, 16:40 przez ziolas94, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 22:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
kuba170495 pisze:
90km też daje radę :P :lol:


To pojęcie bardzo względne, bo jeden szofer jeździ tak, ze 40ps by mu wystarczyło, a drugi wsiada do fury która ma 300ps i mało mu ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480 ... 715  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy