Dzisiaj jest 10 sty 2025, 14:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 wrz 2009, 19:06 
*

Rejestracja: 20 sie 2009, 19:14
Posty: 15
Pojazd:
nie mogę odblokować mojego ustrojstwa znalazłem kilka pomysłów w necie ale nie wypaliło. uciąłem kabel który wychodzi i wchodzi do modułu i nic. Odkręciłem blaszkę od wariatora i nic. Obejrzałem gaźnik i nic nie znalazłem. A kumpel usunął tylko blokadę z gaźnika i jechałem nim więcej jak 70km według licznika w skuterze pocisnął bym ale droga się skończyła. proszę o jakiekolwiek skuteczne rady.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2009, 15:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Blokada wydechu, wariatora no i może modułu to są najczęściej spotykane blokady i co ważniejsze, najbardziej skuteczne.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2009, 16:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2009, 13:18
Posty: 263
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
BLOKADA JEST JEDNA SPRAWDZONA PRZE ZE MNIE I KOLEGę jeśli chcesz zostawić serie to poprostu wymień wydech na sportowy kup stage6 pro replica chrom i to powinno ci pomuc
na 100%.. mi osiągi podskoczyły do 86km/h z 64km/h jak znajde filmik na moim kompie to prześle na youtube i ci wyśle link bo nagrywalismy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2009, 21:09 
*

Rejestracja: 11 sie 2009, 19:56
Posty: 16
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
witam posiadam taki sam skuter i mogę powiedzieć ze ....
1. jak masz metalowy dekielek na gaźniku to blokady tam nie masz :) jak plastikowy to jest :)
2. 2 blokada jest zwierzenie na króćcu pomiędzy gaźnikiem a cylindrem uszczelka jak zobaczysz ze nie jest odpowiednio wycięta to obracasz ją o 180 stopni jak w zegarku i zakładasz z powrotem :)
3. kabelek o którym pisałeś
4. jest blokada na wariatorze w postaci blaszki przykręconej na 3 śrubki. więc radze albo zaopatrzyć się w blokadę wariatora albo zrobić to tak jak ja robiłem 1 raz :) czyli zawinąć szmatkę na pasku tak żeby się wkręcił w tarcze od wariatora i do tego docisnąć wariator drewnianą deseczką albo miotła tylko ząbki. a następnie spróbować odkręcić śrubę. jest tez możliwość odkręcenia go przez młot pneumatyczny ale wtedy można rozwalić gwinty wiec nie polecam :) w razie pytań pisz na prv :)
5. jak rozkręcisz wariator i te blaszkę wywalisz to sprwadz w jakim stanie masz rolki i czy sa 3 czy 6 jak 3 to radze kopić cały zestaw 6 najlepiej 3,5g u mnie były 3 :)
6. na wydechu może tez być blokada ja miałem wybebeszony wydech jak mojego kupiłem wiec tego problemu nie bylo
7.nie powinno być ale nigdy nie wiadomo :) zobacz czy nie ma zawirowywacza spalin :P

i po 8 jak pojedziesz na stoku tylko bez blokad w 2 osoby 70 km/h na prostej drodze to powiem ze jesteś kox xD

PS. Po ściągnięciu blokad radze wyregulować gaźnik bo jak tego nie zrobisz to będzie ci mulił jak dasz mu full obroty na starcie i może strzelać z tłumika jak u mnie i kolegi się dzieje :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy