Dzisiaj jest 04 gru 2024, 18:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 gru 2012, 19:46 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Witam mam problem z moim zippem quantumem 4t skuter nie odpalał ale dzisiaj się wziołem za robotę przy nim zauważyłem,że cylek był lekko przytarty wieć go wywaliłem na śmietnik razem z tłokiem oraz zauważyłem odrazu,że są luzy na wale i to spore więc zrobiłem to samo z wałem.Założyłem nowy wał ,cylinder z nowym tłokiem magneto oraz cewki i dalej nie odpala bęzini dochodzi iskra jest kompresja jest.Nie wiem co już może być nie tak jest prawie pół silnika nowe proszę o pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 20:05 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
A głowice zmieniałeś ? jak nie to możliwe że masz wypalone zawory i dlatego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 20:10 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Maksiu pisze:
A głowice zmieniałeś ? jak nie to możliwe że masz wypalone zawory i dlatego.

raczej nie bo była sprawdzana i jest szczelna poprzez wlanie paliwa z obie dziury a po 2 głowica ma jakieś z 2-3 k więc czekam dalej na pomoc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 20:11 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
@di16 pisze:
kompresja jest

Maksiu pisze:
wypalone zawory

Jedno przeczy drugiemu.

Czym mierzyłeś kompresje? Jeśli tego nie robiłeś to wyreguluj zawory i ustaw rozrząd.Spróbuj na początek zapodać paliwo pod świecę.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 20:25 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Mate57 pisze:
@di16 pisze:
kompresja jest

Maksiu pisze:
wypalone zawory

Jedno przeczy drugiemu.

Czym mierzyłeś kompresje? Jeśli tego nie robiłeś to wyreguluj zawory i ustaw rozrząd.Spróbuj na początek zapodać paliwo pod świecę.

ale jak może nie być kompresji jak jest nowy tłok i cylinder po co mam regulować jak ja dzisiaj cały silnik rozpolowiłem i zlożyłem od nowa więc zawory są wyregulowane i rozrząd też dobrze ustawiony dziś złożyłem i rozłożyłem silnik na nowo bo był wał do wymiany a do tego trzeba rozpołowić silnik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 20:55 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Ja to bym stawiał na tą głowice co z tego że ma 2-3k różne są powody i nie koniecznie musi być nie szczelna na zaworach ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 20:58 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
@di16 pisze:
ale jak może nie być kompresji

Jakby nie patrzył jest to silnik 4t,gdzie głównie zawory odpowiadają za stopień kompresji.Jeśli zawory sądzisz,że są w dobrym stanie,są wyregulowane,rozrząd ustawiony,dane nowe uszczelki i uszczelniacze,to jak wspomniałem wyżej.Zapodaj paliwo pod świecę i zobacz jaki będzie efekt.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 21:41 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Jest jeszcze kwestia zwietrzałego paliwa no ale tutaj to chyba nie trzeba nic mówić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2012, 11:35 
*

Rejestracja: 31 maja 2012, 9:25
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa Chomiczówka
Pojazd:
Podlej pod świecę płynu do czyszczenia hamulców. Łatwiej się pali niż benzyna. Może być po prostu za zimno dla gaźnika i to z nim może być problem. JA swojego tak zapaliłem.




_________________

Wbrew krążącym powszechnie opiniom da się jednoczesnie mieć ciastko i zjeść ciastko. Wystarczy zjeść połowę:-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2012, 14:45 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Mate57 pisze:
@di16 pisze:
ale jak może nie być kompresji

Jakby nie patrzył jest to silnik 4t,gdzie głównie zawory odpowiadają za stopień kompresji.Jeśli zawory sądzisz,że są w dobrym stanie,są wyregulowane,rozrząd ustawiony,dane nowe uszczelki i uszczelniacze,to jak wspomniałem wyżej.Zapodaj paliwo pod świecę i zobacz jaki będzie efekt.

więc tak byłem dzisiaj w garażu podlałem paliwo pod świece przy okazji zmieniłem dysze bo miałem wczesniej cylek 85 51mm a teraz zmieniłem na 60 ccm więc założyłem dyszę 85 tak jak kiedyś miałem i dalej nie odpala przy dłuższym kopaniu odpala na 1 sek robi i gaśnie nie wiem co jest mam pół silnika w nowych częściach regulator napicia nowy cewki itp nowe czy to może być wina świecy lub modułu ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2012, 16:13 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Jeśli chodzi o moduł to jak by był zły to by wgl nie odpalił złapał Ci na sek to też nie przez świece...cięzko coś wgl określić jak wymieniłeś wszystko to już zostaje co? głowica zmień głowice wiem że jest szczelna ale dla pewności zmień głowice.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2012, 18:51 
*

Rejestracja: 31 maja 2012, 9:25
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa Chomiczówka
Pojazd:
Może masz trochę wody w paliwie? Ja miałem, jak się dziś okazało. Zalewało świecę i zanim silnik zdążył się zagrzać żeby wszystko odparowywało gasł. Gdyby było trochę cieplej pewnie problemu by nie było.

Masz mokrą świecę?




_________________

Wbrew krążącym powszechnie opiniom da się jednoczesnie mieć ciastko i zjeść ciastko. Wystarczy zjeść połowę:-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2012, 22:47 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Maksiu pisze:
Jeśli chodzi o moduł to jak by był zły to by wgl nie odpalił złapał Ci na sek to też nie przez świece...cięzko coś wgl określić jak wymieniłeś wszystko to już zostaje co? głowica zmień głowice wiem że jest szczelna ale dla pewności zmień głowice.

to raczej nie nazwał bym odpalaniem bo jednak on nie odpala tak jakby zamruczy ale nie odpala źle powiedziałem wymieniłem w silniku wał,cylinder,tłok głowica niedawno wymieniana,magnto,cewki to co zostało gaźnik i rozrusznik nawet świece dziś podłożyłem i też nie pali nie mam już pomysłów będe miał czas to jutro nakręce filmik jak to jest

kisiu1981 pisze:
Może masz trochę wody w paliwie? Ja miałem, jak się dziś okazało. Zalewało świecę i zanim silnik zdążył się zagrzać żeby wszystko odparowywało gasł. Gdyby było trochę cieplej pewnie problemu by nie było.

Masz mokrą świecę?

wody w paliwie nie mam bo on mi zgasł i przestał jezdzic jak nie było sniegu i mrozu więc odpada świece od kopania mam mokrą w paliwie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2012, 17:56 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
No ale długo masz te paliwo w baku ? ja bym na Twoim miejscu kupił 1l świerzej spuścił starą i wtedy próbował do tego gaźnik od kolegi pożycz i jak nie odpali to wina nie leży po stronie silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2012, 22:34 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Maksiu pisze:
No ale długo masz te paliwo w baku ? ja bym na Twoim miejscu kupił 1l świerzej spuścił starą i wtedy próbował do tego gaźnik od kolegi pożycz i jak nie odpali to wina nie leży po stronie silnika.

gdy mi skuter zgasł 2 tyg temu to właśnie miałem pół baku paliwa które dzięń wcześniej zatankowałem a co może leżeć po winie silnika jak wszystkie żeczy które są najważniejsze są zepsute według ciebie wał nowy cylek nowy głowica niedawno wymieniana tłok nowy cewki magneto też wiec?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2012, 17:42 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Weź ten gaźnik zmień bo mówiłeś że tylko gaźnik ci został.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2012, 17:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2012, 18:12
Posty: 501
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
pal na plaka, lepiej niż na płyn hamulcowy. Poza tym albo coś źle złożyłeś albo zawory źle wyregulowane, zrób tak jak Ci mówią zobacz z gaźnikiem.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2038338#2038338 Senda<3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2012, 18:02 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
kaamil02 pisze:
pal na plaka, lepiej niż na płyn hamulcowy. Poza tym albo coś źle złożyłeś albo zawory źle wyregulowane, zrób tak jak Ci mówią zobacz z gaźnikiem.

no gaźnik mogę zobaczyć bo kolega wyciagnał silnik 4t z agility bo robi swapa na piaggio 125 więc mam dobrze:) ale narazie to przekładam bo mi pokrywa pękła nie wiem jak i jakim cudem pękła z 2 stron w okolicy kopniaka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2012, 19:33 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Też mi pękają dekle :P ja to już 6 dekiel mam :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2012, 23:31 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Maksiu pisze:
Też mi pękają dekle :P ja to już 6 dekiel mam :D

a nie wiesz czasami jaka przyczyna pękania?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy