Dzisiaj jest 04 sie 2025, 19:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 gru 2012, 21:11 
*

Rejestracja: 15 gru 2012, 21:02
Posty: 3
Pojazd:
jaki cylinder proponujecie do uzytku codziennego mam na mysli s6 streetrace czy s6 sport pro. zalezy mi na mocy. czy ten sport pro aluminiowy długo wytrzyma? do tego ganik 21 i wał top racing evo ng przy wydechy yasuni r. doradzajcie :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2012, 21:14 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 22:22
Posty: 376
Lokalizacja: Skuterkowo
Pojazd:
wybrął bym sport pro tego czy na nim polatasz zależy tylko od tego jak będziesz go szanować :) pozwól że wtrącę swój typ jakim jest hebo manston replica




_________________

Malaga f10 projekt MHR <3

Malaguti f10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2012, 21:22 
*

Rejestracja: 15 gru 2012, 21:02
Posty: 3
Pojazd:
a jak jest z tłokiem w sport pro co ile trzeba wymieniac?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2012, 21:24 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 22:22
Posty: 376
Lokalizacja: Skuterkowo
Pojazd:
jak poszanujesz 8tyś km powinien wytrzymać lajtowo ja w hebo wymieniłem po 11tyś bo już pierścień było słychać




_________________

Malaga f10 projekt MHR <3

Malaguti f10


Ostatnio zmieniony 16 gru 2012, 21:25 przez boluśf10, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2012, 21:35 
*

Rejestracja: 15 gru 2012, 21:02
Posty: 3
Pojazd:
dzieki pewnie i tak wybiore sport pro bo jest sporo wieksza moc :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2012, 21:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 22:22
Posty: 376
Lokalizacja: Skuterkowo
Pojazd:
szczerze ja też bym tak zrobił na twoim miejscu :p gorzej jak wyleci zawleczka bądź spuchnie tłok




_________________

Malaga f10 projekt MHR <3

Malaguti f10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2012, 21:56 
*

Rejestracja: 22 wrz 2012, 21:39
Posty: 97
Lokalizacja: Sierpc
Pojazd:
Też Ci radze sport pro :) Mam u siebie i dla mnie jest mega . Ostatni po 4 tysiach wymieniałem pierscien gładź i tłok ideał . Nie ma co gdybać , że zawleczka wyleci albo coś w tym stylu zawsze się to może stać :< Szlifu się nie zrobi ale alu to alu :)




_________________

Roxanka ^^ --> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=306245
WBIJAC !
JEŻDŻĘ BEZ BENZYNY
WIĘC WIEM CO TO TECHNIKA
DZIFFKO.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2012, 21:56 
*

Rejestracja: 22 wrz 2012, 21:39
Posty: 97
Lokalizacja: Sierpc
Pojazd:
Też Ci radze sport pro :) Mam u siebie i dla mnie jest mega . Ostatni po 4 tysiach wymieniałem pierscien gładź i tłok ideał . Nie ma co gdybać , że zawleczka wyleci albo coś w tym stylu zawsze się to może stać :< Szlifu się nie zrobi ale alu to alu :)




_________________

Roxanka ^^ --> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=306245
WBIJAC !
JEŻDŻĘ BEZ BENZYNY
WIĘC WIEM CO TO TECHNIKA
DZIFFKO.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2012, 12:01 
*

Rejestracja: 03 lip 2011, 10:06
Posty: 125
Lokalizacja: Lidzbark
Pojazd:
Polecam ci sport pro w 100% mam go po 15000km zmieniłem tłok bo stary się ułamał a nicasil cały czas idealny a u mnie cylinder nie ma łatwego życia non stop ful maneta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy