Dzisiaj jest 17 sie 2025, 19:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489 ... 715  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2012, 16:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Kubek77, 6-10l w zależności od jazdy :wink:




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2012, 16:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
seku145 pisze:
capekpl1, S40 też nie jest do końca prawdziwym Volvem :wink:

Mam ten samochód więc mogę Ci trochę powiedzieć.
Generalnie nie poleca się tych 1.6D
Dużo lepszym wyborem jest 2.0D (silnik PSA)
A już najlepszym to D5 :)

Auto ogólnie całkiem przyjemne.
Wykonanie przyzwoite, nic nie trzeszczy, jedynie niektóre plastiki są nieprzyjemne i tandetne w dotyku.
Denerwujące jest trochę to, że nie poszalejesz szybko w zakrętach.
Filtry cząstek stałych były zakładane po 2005 roku, jednak nie we wszystkich modelach.
Z VIN trzeba odczytać którąś tam cyfre, już nie pamiętam która.

Co do konkretnie tego z linku co podałeś - tego odpuść :P
Cena jest strasznie niska - auto może być na wykończeniu :P

Fajne jest też to, że są mili ludzie w serwisie w Katowicach.
Dzwonisz do nich i przez telefon Ci podadzą krótką historię czy sprawdzą przebieg :)
Przykładowo w Łodzi już tak nie jest.


Też wybrałbym dwulitrówkę zamiast 1.6, oba to silniki produkcji PSA (HDi, tdci), jednak po pierwsze 1.6 110ps jest bardziej awaryjnie niż 2.0 140ps (choćby klękające turbinki), po drugie auto nie jest zbyt lekkie więc nie bardzo jest czym jechać...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2012, 17:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Fajna sprawa z wymianą np żarówki z przodu.
Wyjęcie lampy trwa ok 15s
Wystarczy wyciągnąć 'śledzia' i lampe może wysunąć :D

Ale za to przerąbane jest np przy wymianie filtra paliwa..
Cholerstwo ciężko potem odpowietrzyć.
Ostatnio byłem wymienić, to mechanikowi ręce opadały.

Auto ogólnie jest bardzo dobrze wyciszone w środku. Silnika w ogóle nie słychać. Lecisz te 120km/h i tylko wiatr i opony :D
Ale za to nie podoba mi się ogólna kultura pracy silnika.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez seku145, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2012, 17:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Dzięki za info, ale chyba odpuszczę. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2012, 18:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
seku145 pisze:
Fajna sprawa z wymianą np żarówki z przodu.
Wyjęcie lampy trwa ok 15s
Wystarczy wyciągnąć 'śledzia' i lampe może wysunąć :D

Ale za to przerąbane jest np przy wymianie filtra paliwa..
Cholerstwo ciężko potem odpowietrzyć.
Ostatnio byłem wymienić, to mechanikowi ręce opadały.

Auto ogólnie jest bardzo dobrze wyciszone w środku. Silnika w ogóle nie słychać. Lecisz te 120km/h i tylko wiatr i opony :D
Ale za to nie podoba mi się ogólna kultura pracy silnika.


Wiadomo, diesel nigdy nie będzie tak przyjemny jak benzynka, do tego pamiętam, że jak jeździłem mondziakiem VI z tym motorkiem to stosunkowo wąski był zakres obrotów użytecznych, z tego co pamiętam to ciągnął tak między 1,7 a 3,5k




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2012, 19:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2011, 23:00
Posty: 0
Lokalizacja: Wałcz
Pojazd:
Obrazek

Ne wiem co to, ale kozak :O Strzelam, że to chyba Camaro




_________________

DoMaN




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 17:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Takie pytanie mam do Was-co ile zmieniacie olej w swoich samochodach ? Bo ja sobie ustaliłem granicę 15tkm (producent zaleca 30tkm) i zmieniam, mam wolnossącą benzynę i jeżdżę na pewno więcej na trasie niż w mieście, silnik praktycznie zawsze jest dobrze wygrzany (jego standardowa trasa to 30km w jedną str, na prawde rzadkie krótsze odcinki). Jeżdżę na full syntetyku, styl jazdy dosyć ostry, korzystam z całego zakresu obrotów, oszczędzam zimny silnik. Jestem ciekaw jak to wygląda w Waszych autach (najlepiej podajcie rodzaj silnika - bena diesel LPG sposób użytkowania i jaki olej lejecie)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 18:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Pany jeśli chodzi o e46 to jak z utrzymaniem i awaryjnością. Lepiej 1.8/1.9 benzyna + gaz, czy diesel 2.0?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 18:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
1.9 raczej bezproblemowe, ale szatan to to nie jest. Co do 2.0 diesla to jeśli już to po fl, ale on też ma swoje słabe strony - padają turbinki, dwumasy, wypadałoby usunąc klapki w kolektorze (ostatnio w rodzinie taki przypadek mieliśmy, że wpadła-silnik na złom), jak masz pecha to i wał może Ci chrupnąć w tym M47TU.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 18:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Kurdę nie wiem teraz czego szukać. Zastanawiam się najbardziej nad passatem B5 1.8 vs E46 1.8/1.9. :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 19:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
gvt, to, co będzie w lepszym stanie, jeśli nie zależy Ci na żadnym z nich mocniej.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 19:33 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
gvt pisze:
1.8

Nie ma takiego silnika w e46 przecież.. ? Jest 1.9 105 i bodajże 118km..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 19:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Darex, po FL było 1.8 jako 316i.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 19:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Model: 316i/ti
Pojemność cm³: 1796
Układ cylindrów: R4
Zawory: 16
Moc kW (KM) przy min−1: 85 (116)/ 5500
Moment obrotowy Nm przy min−1: 165/ 2500
Kod silnika: N42/N46 B18
Lata montażu: 2001–2005
Dostępność: Sedan/Kombi/Compact




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 19:46 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
A to sorry, nie zagłębiałem się w temat e46 po lifcie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 20:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Chłopaki a co powiecie o e36 :D ? interesowała by mnie 318 lub 320 oczywiście bez lpg-ka :D




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 21:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Jeśli Ci się podoba z zewnątrz, to to nienajgorsze autko jest. Miałem okazję machnąć trasę na siedzeniu pasażera taką 318tką (nie is, zwykłe i), nie jest to zbyt mocne, ale auto wygodne i ogólnie jeśli chodzi o starsze auta nie miałem mu nic do zarzucenia, no może poza tym, że ja wybrałbym 328i-genialny silniczek o niewygórowanym spalaniu, bo super ekonomi w tym 318 nie oczekuj, spalisz 6,5-7 ale jadąc przepisowo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 21:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
mati590, tylko w grę chyba wchodzi jeszcze kasa, bo raczej za ten sam hajs, co 318 nie kupi 328.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 21:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Jak ze spalaniem w 328i ? No właśnie w tych samych pieniądzach co 318 nie kupi 328 :) po za tym troszkę za duży silnik jak na pierwszy samochód , po za tym opłaty itp...
Polecacie ogólnie e36 ? jak z zawieszeniem ? z blachą bardzo gniją ?
Jeżeli 318 to ta wersja 140km :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 21:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
aragon pisze:
Jeżeli 318 to ta wersja 140km

czyli 1.8 IS

aragon pisze:
po za tym troszkę za duży silnik jak na pierwszy samochód , po za tym opłaty itp.

gadanie....

moze tak ile zamierzasz przeznaczyć na tą baware ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489 ... 715  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy