Dzisiaj jest 20 lip 2025, 16:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 gru 2012, 14:27 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
Witam ! mam taki problem że : po 2 tyg. postoju u lakiernika musiałem tego gada odpalać 30 min. cudem sie udało nim szlag mnie trafił , po odpaleniu chwilkę pochodził to cyk cyk prawda siadam jade jest moc 5km później słabnie . Dojechałem do domu poczekałem 2 godziny znów palić nie chce ale tym razem po 2 min. kopania odpalił. oczywiście zimny chodzi jak rakieta po rozgrzaniu lipa dopiero tak przy 60km/h jak sie uda rozpędzić do tylu to dostaje kopa w **** i idzie. Teraz pali tak z 5 kopa świeca mokra po odpalaniu ale jak dam więcej powietrza to ani tyle nie odpali . mój secik : Top performance trophy 50cmm IV szli + tłoczek Meteor , mikuni vm-16mm na dyszy 95 filtr bez zwężki , sprzęgło rms nówka tak samo jak dzwon tec wingbell centralka malossi żółta i pasek tec , rolki 5,8g , wydeszek seria silnik nawet nie dotarty wyjeździłem z 25l wachy


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2012, 14:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 cze 2011, 9:45
Posty: 845
Lokalizacja: Lubawa
Pojazd:
moze tlok Ci puchnie


ja mialem tak w amico gdy jezdzilem dluzej po miescie to tracil moc i gasl mi.POczekalem z 15 min pozniej odpalilem i bylo dobrze pojezdzilem i znowu to samo




_________________

Madzia f12 By ~Green


Ostatnio zmieniony 19 gru 2012, 14:36 przez ~Green, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2012, 14:40 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
tłok CHYBA odpada bo patrz - jak by puchł to powyżej 60km/h by tak samo nie szedł a jak sie bujnie już do 60km/h to moc wraca mi sie zdaje coś z napędem nie tak czy coś ;/ ale gaźnik też bo ciężko pali a ssanie podłączone




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2012, 18:17 
*

Rejestracja: 09 lis 2012, 17:52
Posty: 12
Pojazd:
za duża dysza to na pewno raczej i ci będzie go zalewać daj mniejszą




_________________

Setup
Malossi Sport 70
Yasuni R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2012, 19:26 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 22:22
Posty: 376
Lokalizacja: Skuterkowo
Pojazd:
zapewne masz walnięta membrane w kraniki i podaje ci cały czas paliwo do gaźnika przez co zalewa ci go ciezko odpala dużo pali bo tego nie przepala




_________________

Malaga f10 projekt MHR <3

Malaguti f10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 13:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 paź 2011, 15:50
Posty: 134
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd:
Dokładnie, sprawdź zawór membranowy może przepuszcza, do tego potestuj na mniejszej dyszy, wtedy będzie można coś zredukować spalanie. Co do tego zmuła do 60, może pobaw się w jakąś regulacje typu rolki czy sprężynki :P I przy takich modyfikacjach żeby uzyskać lepszy efekt wydech przydało by się zmienić :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 15:23 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
zawór membranowy hmmm nie wiem nie mam szmalu narazie szukam przyczyny . jak kranik walnięty to jak zdejmę wężyk to bd paliwo leciało co nie ?? ale paliwo mi niby nie spieprza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 21:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 paź 2011, 15:50
Posty: 134
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd:
To polecam w takim razie zabawę z dyszami, nie będzie go zalewało jeśli w tym tkwi problem. Nie jest duży wydatek, jakieś 10 zeta niezależnie od rozmiaru czy gwintu, bo musisz dobrać odpowiednią, gwinty są najczęściej M6 i M5 także sprawdź jaki masz żeby nie kupić większej lub mniejszej :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2012, 9:36 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
kupiłem już 95 z tym że u mnie zdzierają strasznie 15zł za dysze :O popatrze jeszcze na ssanie może walnięte . wiecie jak je sprawdzić ? chodzi mi o automatyczne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2012, 21:36 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
dobra mul zlikwidowany problem jego lezal w rolkach i sprezynkach sprzegla teraz daje ostro w palnik :D tylko dalej problem ze spadaja obroty po rozgrzaniu i pod gore tea traci troszke na nich i jest slabszy przez to o jak zlapie z powrotem na prostej obroty to dalej zadupca ostro choc zimny najlepiej ale cieply tez juz znacznie lepiej . I oczywiscie ciezko pali zwlaszcza teraz na mrozie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy