Dzisiaj jest 27 lis 2024, 11:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 gru 2012, 16:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2011, 13:30
Posty: 259
Lokalizacja: tu piniądz na 95??
Pojazd:
Tak więc mam zajawkę na Yamahę DT 125 . Chodzi mi o wersję 125R powiedzmy z 98-99r . Znalazłem w necie kilka fajnych pomysłów na taką i ciągle chodzi mi po głowie.
Interesuje mnie czy bez większego problemu da się wstawić koła 17' od tdr , tzr ??
Jakie jest spalanie czy spokojnej jak i przy ostrej jeździe?
Jaki v-max przy seryjnych przełożeniach ??
Jakie przebiegi robią silniki w serii??
Czy cylinder do nicasil czy żeliwo??
Jeżeli to nicasil to czy z razie remontu wystarczy nowy tłok ( + korba + łożyska i uszczelniacze) czy cylinder też ??
Jak wpływa ja jazdę ten zawór wydechowy???I w jaki sposób on działa ?? Jak z jego awaryjnością ??
Czy nadawało by się do nauki stuntu ??


Walcie wszystko co o tym modelu wiecie , wady zalety , ciekawostki . Moto chciałbym mieć dłuższy czas dlatego muszę to mocno rozważyc . Plan jest taki żeby kupić zniszczoną za grosze i zrobić na najlepszych częściach ( tylko jakich??? sprzęgło , łożyska , tłok , korba ), według swojej wizji i woogle. Mile widziane zdjęcia ładnie zrobionych dt w supermoto .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2012, 16:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 15:07
Posty: 501
Lokalizacja: nni
Pojazd: CBR125, LoNcIn250
Kolega miał spalała do 6-7l przy spokojnej jeździe średnia prędkość 70 80 przy katowaniu to nawet nie liczył ogółem bardzo dobre zwieszenie miękkie. Wygodna kanapa jak i pozycja kierowcy szeroka kierownica jest za co złapać. Duże koła 21 i 18 cross jak wjeżdżaliśmy na żwirówkę to 110 nie było problemem lecz wychamować już ciężej z takiej prędkości. Co do zaworu to nie wiem jak on działa ale od około 4,5tyś obrotów moto dostawało kopa. Jeżeli masz na utrzymanie takiego motoru to kupuj.




_________________

zipp otis 2t > Aprilia sr sport > motorynka > Yamaha aerox 2006 > diabolini xb 33 125cc > Yamaha aerox 2005




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2012, 17:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2012, 15:20
Posty: 256
Lokalizacja: JAROSŁAW
Pojazd:
Jeżeli mam być szczery,to nie polecam tego motocykla.
Kumpel miał 2 miesiące to gówno,spalało okropnie dużo mimo regulacji najlepszych mechaników w Rzeszowie.. Mocą nie zaskakiwała,szła równo z DR'ką 125 4T + LeoV6 przy czym DR spalała do 4 litrów a DT dwa razy tyle. Koła z TDR pasują bez problemu.
Ze szczerego serca doradzam,kup coś innego. Może DR? Rieju lub Derbi ? Zastanów się dobrze,bo motocykla nie kupuje się na sezon :) Left.




_________________

Obrazek


SPRZEDAM SM NA MHR TEAM 80 > http://tablica.pl/oferta/keeway-tx-sm-a ... 2vBg9.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2012, 18:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2011, 13:30
Posty: 259
Lokalizacja: tu piniądz na 95??
Pojazd:
IceTX, patrze pod kątem stuntu , rozważałem cbr 125 ale jakoś dt bardziej mi sie podoba . Jakoś bardziej podoba mi się 2-sów .
A on jest jakoś seryjnie blokowany ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2012, 18:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2011, 14:44
Posty: 547
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Aerox ;)
jako iż kumpel ma dt 125 i często nią śmigam i razem śmigamy to pomoge może ;)

zasx1209 pisze:
Jakie jest spalanie czy spokojnej jak i przy ostrej jeździe?
przy spokojnej jakies 6L , przy ostrej (do odciny) potrafi nawet 11 łyknąć ;)

zasx1209 pisze:
Jaki v-max przy seryjnych przełożeniach ??
około 140km/h

zasx1209 pisze:
Jakie przebiegi robią silniki w serii??

Przebiegu bardzo dużo zrobi na serii silniku ;) około 40 tysięcy

zasx1209 pisze:
Czy cylinder do nicasil czy żeliwo??

oryginalnie nicasil chyba że ktoś wstawił tuleje.

zasx1209 pisze:
Jeżeli to nicasil to czy z razie remontu wystarczy nowy tłok ( + korba + łożyska i uszczelniacze) czy cylinder też ??

Jeżeli cylinder jest w dobrym stanie to wystarczy to co wymieniłeś

zasx1209 pisze:
Czy nadawało by się do nauki stuntu ??

Dt jest ciężka to nie wiem czy by sie dobrze nadawała , ale dla chcącego nic trudnego ;))


Ogólnie dt bardzo polecam, jak na enduro to jest bardzo wygodna, mocy tez ma duzo jak na tą pojemność.

Mam nadzieje że chociaż troche pomogłem;)




_________________

Kingway corvette->Aprilia scarabeo->suzuki ts 80->Yamaha Aerox->Cagiva Mito 50

Wpadnij do Roxa :)
aerox-projek-2013-14r-jest-blackline-t366150-40.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2012, 18:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2011, 13:30
Posty: 259
Lokalizacja: tu piniądz na 95??
Pojazd:
seba24673, jak najbardziej pomogłeś . ;) dziękuje
Pytam Dalej :
Jaka jest waga dt gotowej do jazdy??
W jaki sposób wstawić tuleję żeliwna i skąd taką załatwić i kto takie coś robi??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2012, 19:54 
*

Rejestracja: 28 wrz 2010, 20:43
Posty: 137
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd: Suzuki Katana LC
Siema, dt gotowa do jazdy waży coś między 130-140 kg, moja tdr waży około 140.
Tuleje wstawiają w Motor-tech Katowice , cena 350zł , wiem bo u siebie wstawiałem. Ogólnie żeby polatać na kole to trzeba wyćwiczyć się , bo trzeba nieźle kręcić.




_________________

Romet 727 08,Aprilia Sr 96 LC,Zipp Triad 08,Kingway Coliber 07,Peugeot Vivacity 03,Yamaha TDR 125 Belgarda LC 99,Peugeot speedfight 2 LC 02,aprilia rally 03,Suzuki katana 03 lc,opel astra F Cabrio Bertone :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2012, 15:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
Jeśli Cię stać to bierz, co do remontów to byle tłoka nie założysz, nicasil jeśli nie porysowany to możesz zostawić i ew. nadwymiarowy tłok, spala nie mało, nie pytaj ile przy spokojnej jeździe bo tym spokojnie jeździć się nie da :D
Co do zaworu to on po prostu wydłuża suw poniżej 6.5 tysiąca a powyżej lepiej odprowadza spaliny, dzięki temu nie musisz kupować wydechu który "przystraja" silnik, dzięki czemu lepiej pracuje na wyższych, lub inny dyfuzor dzięki któremu lepiej pracuje na niższych. Dzięki zaworowi idzie na tych i na tych :)
W zaworze najczęściej palą się silniczki.
Remont tani nie będzie, a jak będziesz cisnął to wiadomo że będziesz musiał robić, nie myśl nawet że tuleje wstawisz, tuleja się po prostu nie nadaje. Musiałbyś więcej dołożyć i nicasil zrobić :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2012, 17:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2011, 13:30
Posty: 259
Lokalizacja: tu piniądz na 95??
Pojazd:
bum^^, a dlaczego nie wstawię tulei ??krzysieq25, podał nazwę firmy która się tym zajmuje .
Kwestia tego czy mnie stać jest taka że chcę kupić trupa za +/- 2 tys zł i kolejne dwa w niego wpakować . Tłok jak i korbę znalazłem wossnera które wszyscy chwalą .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2012, 18:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
Nie no wstawić wstawisz ale wg. mnie tuleja nie pasuję za bardzo ;)

Amatorsko to może pośmigasz na tulei, ale jak byś chciał już tak porządniej pojeździć to się zatrze szybko...


Ostatnio zmieniony 18 gru 2012, 18:22 przez bum^^, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2012, 16:13 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
IceTX, \Nie wypowiadaj sie bo nie masz Dt125 tylko na oparciu kumpli co niby mają opowiadasz

Dt mam z 2006r spalanie nie ukrywam 10-12litrów na 100 nigdy wolno nie jeździłem. Zrobiłem w tym roku 5tys km bezawaryjnie. Przez rok wymieniłem klocki napęd i tłok(wiadomo nicasil) .Koszt utrzymania duży ale przyjemność z jazdy jest. jak szukasz pod stunt to tylko wersje z zaworem wydechowym.

U mnie korba i cały dół silnika jest od nowości nie ruszany a przebeig mam 18tys km.




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2012, 16:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2012, 15:20
Posty: 256
Lokalizacja: JAROSŁAW
Pojazd:
NRG-power pisze:
IceTX, \Nie wypowiadaj sie bo nie masz Dt125 tylko na oparciu kumpli co niby mają opowiadasz


Nie Ty decydujesz czy mam się wypowiadać czy nie. :)
Napisałem to co wiem,jeździłem nią 3 miesiące codziennie :) Trochę kultury..




_________________

Obrazek


SPRZEDAM SM NA MHR TEAM 80 > http://tablica.pl/oferta/keeway-tx-sm-a ... 2vBg9.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2012, 17:01 
*

Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Posty: 48
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd:
Od kiedy dt 125 jest na nicasilu ? Mi się wydaje, że oryginalnie jest na tulei żeliwnej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2012, 18:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
Radek_, No to chyba te najstarsze, najgorsze wersje, które się sypią po niedługim czasie. Jak masz tuleję to lipa jest, przegrzewa się i po krótkim czasie zaciera. Jeszcze co chwile remonty i tulejować musisz bo się rysuje jak skur*ysyn. W przeciwieństwie do nicasilu. Do takich moto którymi się mówiąc kolokwialnie "zapieprza" tuleja się nie nadaje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 13:33 
*

Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Posty: 48
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd:
Wydaje mi się, że nowsze też były na tulei. Niby co takiego złego jest w tulei ? Jeżeli wszystko jest dobrze zrobione, dobrany dobry luz montażowy, układ chłodzenia jest ok, to czemu ma się grzać? Wiadomo, że nie jest to samo co nicasil, ale spełnia swoje zadanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 13:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
Radek_, Po prostu tuleja jest za słaba. Nawet z chłodzeniem będzie się grzać jak byś chciał wyjechać w "lepszy teren" i co chwile będzie się sypać :) Chyba że amatorska jazda mu wystarczy, to czemu nie ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 16:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2011, 13:30
Posty: 259
Lokalizacja: tu piniądz na 95??
Pojazd:
hmmm... motor chciałbym zrobić na supermoto więc terenu by raczej nie widział . Jak by nie patrząc przy nauce stuntu na pewno dostanie w du*e . jak narazie Odstrasza mnie spalanie no i kwestia tej tulei .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2012, 8:51 
*

Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Posty: 48
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd:
Tylko mówię Ci, że dt oryginalnie jest już na tulei żeliwnej, nicasilu to nigdy nie widziało. Chyba, że jest mowa o tuningowych cylindrach typu athena tam jak dobrze pamiętał był już nicasil. Także nie ma co gadać, że żeliwna tuleja nie daję rady jak każda dt jest właśnie na takiej tulei i jakoś ludzie chwalą sobie te motorki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2012, 10:14 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
Radek_, Możliwe że te wersje po 2005 są na nicasilu u mnie jest bo sprawdzałem jeszcze,chyba że coś robione było ale nie sądze żeby ktoś niecasil wstawiał.
zasx1209, Lepeij kupic w supermoto niż przerabiać. Supermoto za 5wychaczysz spokojnie tylko trzeba poszukać a przerobka troszke Cie wyniesie trzeba kupić felgi opony przerabiać tulejki te w kołach ,zaciski przerabiać. Kumpel przerabia teraz Wr450f na sm to wyniosło go już prawie 1,5tys i jeszcze czeka aż mu dotoczą nowe tulejki.




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2012, 14:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2011, 18:58
Posty: 154
Lokalizacja: Krk
Pojazd:
tak jak to czytam to mi się śmiać chce większość pewnie nie miała do czynienia z tym motocyklem
po pierwsze
spalanie ok 5-6 litrów przy normalnej jeździe jak się przyciśnie to jak każdy 2t
v-max 140 chyba z Giewontu pojedzie ok 120-130 ale ma bardzo dobre przyspieszenie
jak kolega wyżej pisał gówno może mówił o swoim jeżeli się no niego dba
to spalanie tak jak wyżej przyczyny mógł być różne i mechanicy też :)
na serii wytrzymuje ponad 20tys km
lecz po pierwszej zmianie tłoka już mniej
dr 125 ją odstawiała przypominam że nie jest to jakieś monstrum w dodatku 4t
nie ma opcji żeby objechała dt
od siebie motorek na pewno warty uwagi dużo większa moc niż 50cc
nie ma problemu z częściami nowymi i używanymi a co do cylindra
to wychodziły i na nicasilu i na żeliwie można do poznać po oznaczeniach r re x itp
ale nie jestem w stanie ci powiedzieć które to lecz w takim roczniku na pewno jest tuleja
koła wchodzą od innych yamaha tylko zacisk a właściwie adapter do niego trzeba dorabiać
mam nadzieje że pomogłem




_________________

Wykonuje remonty wymiany tuning skuterów biegówek 2t tanio szybko Kraków okolice
gg 25761140




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy