Dzisiaj jest 15 lut 2025, 22:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 gru 2012, 16:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 gru 2012, 18:41
Posty: 119
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Witam . chciałbym kupić cylinder . Chciałbym kupic cylinder i zastanawiam się nad aluminiowym .
Jest to s6 racing mk2 . boję się tylko , że się szybko zatrze albo , że pochodzi 1 sezon i koniec .
chciałbym , żeby 2013 sezon dla mnie od marca do listopada , żeby pojeździł : D
Co sądzicie o cylindrach aluminiowych ?
Czy lepiej za te same pieniądze kupić np top perfomance due plus modular ? :)


Ostatnio zmieniony 21 gru 2012, 16:29 przez Master, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 16:45 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
to zależy od tego jak jeździsz. jak często katujesz skuter to polecam żeliwny cylinder, po zatarciu robisz szlif, nowy tłok i latasz dalej, aluminium lepiej oddaje ciepło i ma większą moc, tylko musisz dbać :P




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 16:46 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
ten racing raczej przejezdzi sezon, ale to zależy ile jeździsz :P cyl jak cyl na pewno wytrzyma, gorzej z tłokiem ;P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 16:58 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2011, 14:00
Posty: 95
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Zależy ile robisz kilometrów licząc od marca do listopada zrób z 10 kkm no to tłok powinieneś zmienić chyba że rozgrzewasz moto po woli dobre chłodzenie jest db olej i wgl to pojeździsz trochę potem zwalasz cylek jak tłok git to zostawisz a jak nie to kolejna selekcja i śmigasz ; )




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 17:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Bez żadnego problemu zrobi 10kkm . Alu to bardzo dobre cylki dużo lepsze od żeliwa i dużo trwalsze




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 17:45 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
tłok na 100% nie wytrzyma 10k km przy tak wysilonym cylku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 17:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 18:19
Posty: 830
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Pojazd: Eserkowaty Aerox
Cylek wytrzyma, na nowy sezon kupisz nowy tłok z selekcją B i bd latał dalej :P




_________________

aerox-eserkowaty-z-rodziny-colibrow-t270554.html
Obrazek


Ostatnio zmieniony 21 gru 2012, 17:53 przez ThePanKot, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 17:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 gru 2012, 18:41
Posty: 119
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
z tłokiem to problemu nie ma : )
jak cylek 10tys km pojeździ to może być : )
bo tak się bałem , że z 5tys ; p
a załóżmy do mhr replicy gaźnik bd miał 17,5 mm to da rade ? przez 2mies chociaż : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 17:58 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
jak nie będzie go mocno ciskał to może być, ważne żeby kontrolować temperaturę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 17:59 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Cylindry aluminiowe z założenia są bardziej wytrzymałe od żeliwa, zapewniają dłuższe przebiegi przy mniejszym zużyciu. Lepiej odprowadzają ciepło. Są odporniejsze na wyższą temperaturę.

Najczęstszą przyczyną uszkodzeń, zatarć nie jest materiał, ale nie prawidłowa regulacja gaźnika oraz sama eksploatacja - np brak filtra powietrza, brudny filtr powietrza, nie nasmarowany filtr powietrza.

10 tysięcy kilometrów na jednym tłoku przy odpowiedniej regulacji gaźnika i prawidłowej eksploatacji nie stanowi żadnego problemu.




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 18:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 gru 2012, 18:41
Posty: 119
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Junior, Wielkie dzięki . Bardzo pomogłeś . tak jak wszyscy .
Dzięki wam wszystkim za odp . :)
Biore jednak alu .
Temat do usuniecia . pozdraawiam
Maaaassssttteeerr : D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 18:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 gru 2012, 22:14
Posty: 2
Lokalizacja: Mirsk
Pojazd:
Ja jak miałem cylinder aluminiowy polini to musiałem 10 minut go grzać żeby nabrał swoją temperature ale mimo tego te cylindry maja większą moc :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 21:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 gru 2012, 18:41
Posty: 119
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Myślę , teraz jaki cylinder wybrać .
Mam do wyboru :
Malossi MHR Replica
Stage 6 Racing
Stage 6 Racing MK 2
Top Perfomance Due Plus Modular


Ostatnio zmieniony 21 gru 2012, 21:54 przez Master, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 21:50 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
Master pisze:
Myślę , teraz jaki cylinder wybrać .
Mam do wyboru :
Malossi MHR Replica - Moc


Co miałeś na myśli pisząc moc? bo z podanych cylindrów najmocniejszy jest s6 racing mk2.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 21:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 gru 2012, 18:41
Posty: 119
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
już edytowane . bo chciałem podać moc wszystkich cylków ale się rozmysliłem ; p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 22:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 gru 2012, 18:41
Posty: 119
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
a wiecie ile macie ok mocy ?
Mhr
Racing mk2
racing
?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 23:47 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
chcesz najmocniejszy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2012, 0:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 gru 2012, 18:41
Posty: 119
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
chce wiedziec ile maja km okolo zeby wybrac : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2012, 0:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 14:00
Posty: 263
Pojazd:
Master, A Jezu ...
Tak trudno wpisać w GOOGLE , lub po prostu przeczytać opis w sklepie ? :roll:

A co do przebiegu , to jak się dba tak się ma.
Dziękuję dobranoc :wink:




_________________

My Roxx '02 Top 70 *Ported*
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=300683


Ostatnio zmieniony 22 gru 2012, 0:15 przez Bela, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2012, 1:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 gru 2012, 18:41
Posty: 119
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
dziękuję : ) dobranoc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy