Dzisiaj jest 21 lut 2025, 23:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2012, 21:27 
*

Rejestracja: 05 sie 2011, 20:31
Posty: 139
Pojazd:
To się wstawia fotki po ukończeniu spawania :)

Pierw powinienś przejechac do okoła prostą linią ,żeby złapać --> __________ <---kolejno robić spaw na kształt --->(((((((((((((( <----

Pozdrawiam , Miłej i przyjemnej nauki spawania.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2012, 0:32 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2011, 7:31
Posty: 233
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
TheMaTeoX pisze:
Wydaje mi się że większa połowa z was się boi spawarki włączyć, bo "iskry lecą". Jeden komentarz że źle pospawane wystarczy :D


Co racja to racja, a to samo u mnie było tak pospawałem mostek żeby zobaczyć jak będzie wyglądał na kierce BMX. Jeżeli spawacz dobry i mu sie ufa ze dobrze spawa to można jeździc a co do tych spawów trzeba było lepiej to zrobić zalać w niektórych miejscach bo są dziury. PZDR




_________________

Coliber Swap Mina LINK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2012, 10:20 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
TheMaTeoX pisze:
Wydaje mi się że większa połowa z was się boi spawarki włączyć, bo "iskry lecą".
No,no jaki ty odważny jesteś, nie boisz się włączyc spawarki, Brawo, no i na tym twoja wiedza się kończy na temat spawania, gdzie elementy spawane przed spawaniem zostały oczyszczone np. z farby, rdzy itp.? W szkole kiedyś uczono teorii i praktyki przez 3lata,chcąc miec uprawnienia spawacza [elektrycznego lub gazowego] trzeba było zdac egzamin państwowy z teorii i praktyki gdzie próbki spawów w różnych pozycjach spawania szły do badań [prześwietlenie spawów]na poprawnośc wykonania ,powstałe odkształcenia,zawartośc zgorzelin w spawie, przetop spawu,próby uderzeniowe po których spaw pęka, i po pozytywnym przejściu tych badań zaliczano egzamin. Pozdro i brawo za odwagę :D :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2012, 12:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:36
Posty: 862
Lokalizacja: Sejny Racing Team :D
Pojazd: Speedfight 2 Racing Custom
Pospawał kolega amortyzator więc temat powienien być zamknięty więc n0ooRt, ziomal, skończcie dyskusje. Bo juz pospawane i nic nie da ,że będziecie sie mądrzyć tutaj teraz.




_________________

Obrazek

Speedfight II AC RACING 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2012, 12:28 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
pipin15 pisze:
i nic nie da ,że będziecie sie mądrzyć tutaj teraz.
To nie jest mądrzenie się tylko przestroga przed tym co może się stac przy takich pseudo próbach niby spawania i ten temat miedzy innymi po to kolega założył.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2012, 13:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Przeciez to sie naderwalo przy mocowaniu wiec jest dobrze pospawane. Nie sztuja jest na****olic tego spawu az wystaje i powiedziec teraz jest ok. Material nadtopiony i polaczony wiec nie martwcie dupy ze cos pusci. Wytrzyma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2012, 17:36 
*

Rejestracja: 27 paź 2010, 19:06
Posty: 9
Lokalizacja: Oświęcim
Pojazd:
n0ooRt pisze:
TheMaTeoX pisze:
Wydaje mi się że większa połowa z was się boi spawarki włączyć, bo "iskry lecą".
No,no jaki ty odważny jesteś, nie boisz się włączyc spawarki, Brawo, no i na tym twoja wiedza się kończy na temat spawania, gdzie elementy spawane przed spawaniem zostały oczyszczone np. z farby, rdzy itp.? W szkole kiedyś uczono teorii i praktyki przez 3lata,chcąc miec uprawnienia spawacza [elektrycznego lub gazowego] trzeba było zdac egzamin państwowy z teorii i praktyki gdzie próbki spawów w różnych pozycjach spawania szły do badań [prześwietlenie spawów]na poprawnośc wykonania ,powstałe odkształcenia,zawartośc zgorzelin w spawie, przetop spawu,próby uderzeniowe po których spaw pęka, i po pozytywnym przejściu tych badań zaliczano egzamin. Pozdro i brawo za odwagę :D :D :D
Noo, widzisz... Za to ty jesteś "jeszcze odważniejszy niż ja" naprawdę nie wiedziałem tego co ty wiesz :roll:. Dajcie sobie spokój drodzy koledzy, ja wiem że forum działa "pulg and play" jeśli jeden to i reszta też. :)


Ostatnio zmieniony 19 gru 2012, 17:41 przez TheMaTeoX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2012, 21:36 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Cytuj:
Noo, widzisz... Za to ty jesteś "jeszcze odważniejszy niż ja" naprawdę nie wiedziałem tego co ty wiesz :roll: . Dajcie sobie spokój drodzy koledzy, ja wiem że forum działa "pulg and play" jeśli jeden to i reszta też.
Polecam przeczytac to http://www.instalator.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=4216%3Apodstawy-spajania-metali-nierozlaczna-spoina&lang=pl


Ostatnio zmieniony 19 gru 2012, 21:37 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 23:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:36
Posty: 862
Lokalizacja: Sejny Racing Team :D
Pojazd: Speedfight 2 Racing Custom
Słodki-Skc, usunięty koment ? Bo nie widze gościa :D




_________________

Obrazek

Speedfight II AC RACING 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 10:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
n0ooRt, otoż obecnie jestem na kursie i pokazalem twoj post nauczycielowi i powiedzial ze owszem byly egzaminy, ale nie tak szczegółowe jak ty mowisz. Powiedzial tez gdyby tak bylo zdawalo by 1 na 10000.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 11:36 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
skolsik13 pisze:
n0ooRt, otoż obecnie jestem na kursie i pokazalem twoj post nauczycielowi i powiedzial ze owszem byly egzaminy, ale nie tak szczegółowe jak ty mowisz.
No to widocznie coś się pozmieniało bo ja taki szczegółowy egzamin spawacza elektrycznego zdawałem.pod bacznym nadzorem pana z UDT,próbki spawów brał do badań, od tego załeżała moja przydatnośc w zakładzie w którym pracuję jako spawacz,ze względu na charakter i specyfikę produkowanych maszyn dla górnictwa nie zaliczenie egzaminu spowodowało by że mógłbym pracowac tylko jako ślusarz, takie badania np w przemyśle ciężkim , górnictwie,okrętowym to norma,mimo że np spawacz ma już 20-to letni staż pracy a co dopiero spawacz po dopiero co zrobionym kursie.W moim przypadku taki egzamin z badaniem spawów to była normalka bo kończyłem szkołę przyzakładową ,po skończeniu której zakład zapewniał pracę ,ale trzeba było spełniac kryteria przez zakład narzucone, dotyczyło to między innymi spawania.


Ostatnio zmieniony 21 gru 2012, 11:56 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 13:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
pipin15, Tak banik :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 14:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
Osobiście to bym tego nie pospawał tylko kupił drugi. Co do spawów. Wiadomo, że spawy migiem czy tigiem są o wiele mocniejsze, ale nawet starą elektrodą dobrze pospawasz. Tu liczy się technika i doświadczenie. Mam pospawane mocowania pod silnik starą spawarą i trzyma, a silnik nie powiem, mocny jest. Co prawda wszystko śmigałoby pewnie na samych skręconych śrubach ale spawy dla pewności. Zasada działa, trzymać trzyma.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 14:42 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
W życiu nie spawałbym amortyzatora po uszkodzeniu! Wymień na inny.




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !


Ostatnio zmieniony 21 gru 2012, 14:43 przez Junior, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 15:56 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2011, 7:31
Posty: 233
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Junior pisze:
W życiu nie spawałbym amortyzatora po uszkodzeniu! Wymień na inny.


A szczególnie zakup na mieloch.pl :D




_________________

Coliber Swap Mina LINK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2012, 9:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Junior, Nie takie rzeczy da sie pospawac :)

Co do tematu to popraw moze troszeczkę te spawy i bedzie śmigac.

Nauczyciel opowiadał nam jak kiedys za komuny dostawali nowe kazy czy co tam było i jego kolega odpalił nówkę kamaza cos zrobil nie tak i pękł blok silnika. W tamtych czasach za takie cos został by posądzony o sabotaż wiec trzeba było mu pomóc i pospawano blok silnika tak ze nie było widać. Nauczyciel jest prze C***em potrafi otwierać zamki bez kluczy i wiele innych.

ps. Jak ktos ma kursy zawodowe w Trawnikach pewnie sie domyśla o kim mówie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2012, 10:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Ja bym na tym spokojnie jeździł. Gów. się mu stanie. Napewno fabryka nie pospawała lepiej bo robią masówke, a co do spawania to uważam że mocniejsze spawy są elektrodą . Też zaczynam się uczyć na spawacza, jak narazie laik ale z tego co wiem mocniejsze są elektroda




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2012, 13:02 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
Michalak pisze:
Ja bym na tym spokojnie jeździł. Gów. się mu stanie. Napewno fabryka nie pospawała lepiej bo robią masówke, a co do spawania to uważam że mocniejsze spawy są elektrodą . Też zaczynam się uczyć na spawacza, jak narazie laik ale z tego co wiem mocniejsze są elektroda
\

Migomatem spawy są o wiele mocniejsze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2012, 14:24 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Każda metoda spawania służy do określonych warunków jakie to połączenie ma spełniac jak i materiałow które są spawane,np. nie spawa się elektrycznie rur pracujących w wysokich temperaturach, gdzie zachodzi zjawisko rozszerzalności cieplnej- pod wpływem ciepła rura się rozszerza i taki spaw pęka, spawa się to np. gazowo gdy materiał spawany jest cieńki, nie spawa się elektrycznie rur gazowych ,rur centralnego ogrzewania,


Ostatnio zmieniony 22 gru 2012, 14:53 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy